Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Data: 2010-11-02 02:07:00
Autor: Janeo
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?
Od wczoraj próbuje sie dodzwonic do Biura obslugi Abonenta Ery i mam
"numer niedostepny". Nie zajety, ale jakby byl wylaczony. Po raz
pierwszy mi sie to zdarza. Dodam, ze na nr komorkowy nie probowalem,
bo nie moge.
Czy nr 22 4136996 juz zlikwidowany? Awaria?
Wiadomo cos na ten temat?
Pozdr. - J

Data: 2010-11-02 09:48:29
Autor: Jakub Danecki
Janeo wrote:
Czy nr 22 4136996 juz zlikwidowany? Awaria?
Wiadomo cos na ten temat?

A 602900000 tez przestal dzialac?

Jakub

Data: 2010-11-02 10:55:21
Autor: tl
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Uzytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisal w wiadomosci news:iaompd$gt5$1news.onet.pl...
Janeo wrote:
Czy nr 22 4136996 juz zlikwidowany? Awaria?
Wiadomo cos na ten temat?

A 602900000 tez przestal dzialac?

He, he problemy z czytaniem calosci tekstu ?  Za duzo sie internetujesz .

Data: 2010-11-02 12:51:22
Autor: Jakub Danecki
tl wrote:
> A 602900000 tez przestal dzialac?
He, he problemy z czytaniem calosci tekstu ?  Za duzo sie internetujesz

No faktycznie nie zauwazylem :)
No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)

Jakub

Data: 2010-11-02 15:46:19
Autor: SDD
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Uzytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisal w wiadomosci news:iap1g9$n3s$1news.onet.pl...

No faktycznie nie zauwazylem :)
No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)

Do niedawna, kiedy mialem taryfe "Era Nowy Komfort", to jak chcialem pogadac z konsultantem, to bardziej mi sie oplacilo z Playa zadzwonic na stacjonarny niz placic zlotowke dzwoniac z Ery :)
Dopiero przy 20-minutowej rozmowie koszty zrownalyby sie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-02 15:50:14
Autor: SDD
[...]

A moze znajduje sie poza PL?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-03 05:56:03
Autor: Jakub Danecki
SDD wrote:
> No faktycznie nie zauwazylem :)
> No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)
A moze znajduje sie poza PL?

Zawsze z BOA można "pogadać" przez email :D

Jakub

PS: i nie mów, "a może nie ma dostępu do Internetu..." :D

Data: 2010-11-02 11:56:12
Autor: grin
Era BOA - numer permanentnie niedostepny?

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2763bb83-bbdc-4342-a743-aca8483e4fa6v20g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Zapewne  awaria centrali. Zaden z ich numerów 22 413 .... nie dziala
Gadalem dzis z BOK z komórki, nic nie wiedza, ze nie dzialaja stacjonarne

Data: 2010-11-02 11:15:57
Autor: Janeo
On 2 Lis, 11:56, "grin" <s...@am.er> wrote:
Zapewne  awaria centrali. Zaden z ich numerów 22 413 .... nie dziala
Gadalem dzis z BOK z komórki, nic nie wiedza, ze nie dzialaja stacjonarne
Wielkie dzieki :-), moze niedlugo poprawia...
A tak nawiasem, ze oni o tym nie wiedzieli, co za historia...
Pozdr. - J

Data: 2010-11-03 11:19:22
Autor: Beny
Era BOA - numer permanentnie niedostepny?

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e06d408c-6047-4927-94c9-7f5d93df1a31l32g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

ee tam nie wiedzieli, przestali ich nekac ze stacjonarnych to siedzieli cicho, mniej ludzi dzowni, mniej roboty i problemów ;)

Pozdr. - J

Data: 2010-11-04 03:55:46
Autor: Janeo
On 3 Lis, 11:19, "Beny" <s...@sram.pl> wrote:
ee tam nie wiedzieli, przestali ich nekac ze stacjonarnych to siedzieli
cicho, mniej ludzi dzwowni, mniej roboty i problemów ;)
Już działają :D.

Era BOA - numer permanentnie niedostępny?