Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Data: 2010-11-02 09:48:29
Autor: Jakub Danecki
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?
Janeo wrote:
Czy nr 22 4136996 juz zlikwidowany? Awaria?
Wiadomo cos na ten temat?

A 602900000 tez przestal dzialac?

Jakub

Data: 2010-11-02 10:55:21
Autor: tl
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Uzytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisal w wiadomosci news:iaompd$gt5$1news.onet.pl...
Janeo wrote:
Czy nr 22 4136996 juz zlikwidowany? Awaria?
Wiadomo cos na ten temat?

A 602900000 tez przestal dzialac?

He, he problemy z czytaniem calosci tekstu ?  Za duzo sie internetujesz .

Data: 2010-11-02 12:51:22
Autor: Jakub Danecki
tl wrote:
> A 602900000 tez przestal dzialac?
He, he problemy z czytaniem calosci tekstu ?  Za duzo sie internetujesz

No faktycznie nie zauwazylem :)
No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)

Jakub

Data: 2010-11-02 15:46:19
Autor: SDD
Era BOA - numer permanentnie niedostępny?

Uzytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisal w wiadomosci news:iap1g9$n3s$1news.onet.pl...

No faktycznie nie zauwazylem :)
No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)

Do niedawna, kiedy mialem taryfe "Era Nowy Komfort", to jak chcialem pogadac z konsultantem, to bardziej mi sie oplacilo z Playa zadzwonic na stacjonarny niz placic zlotowke dzwoniac z Ery :)
Dopiero przy 20-minutowej rozmowie koszty zrownalyby sie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-02 15:50:14
Autor: SDD
[...]

A moze znajduje sie poza PL?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-03 05:56:03
Autor: Jakub Danecki
SDD wrote:
> No faktycznie nie zauwazylem :)
> No to inne rozwiazanie: kupic tiktaka i zadzwonic :)
A moze znajduje sie poza PL?

Zawsze z BOA można "pogadać" przez email :D

Jakub

PS: i nie mów, "a może nie ma dostępu do Internetu..." :D

Era BOA - numer permanentnie niedostępny?