Era Blueconnect bez ograniczeń transferu

Data: 2010-04-28 23:03:28
Autor: Konsultant z Ery
Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
niestety ale Era zaczęła wprowadzać kilka dni temu ograniczenie pasma w tzw. HLR - w programach do obsługi jest ono w ogóle nie widoczne dla konsultantów i troche nam to utrudnia pracę

zauważyłem jednak nie wszedzie to działa - w ciągu ostatnich dni miałem klientów z przekroczonymi limitami i bez ograniczenia trasferu; u znajomych tez różnie - jednym powchodziły blokady, innym nie

także póki co warto próbować - gwarancji jednak juz nie daję :)

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-05-03 22:07:13
Autor: luki
Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Czy jeżeli złożę pismo o rezygnacji, w przypadku umowy na czas nieokreślony, na
załóżmy za 2 lata to czy nie będzie problemu jak będę chciał zrezygnować  wcześniej?

--

Era Blueconnect bez ograniczeń transferu