Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł

Data: 2011-05-08 10:32:14
Autor: Pszemol
Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł
Gdy kupowałem kartę Ery z modemem E173 "Blueconnect" sprawdziłem
http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/blueconnect/oferta_standardowa_bc_starter_zestaw.pdf
Piszą tam że ważność konta na połączenia wychodzące to 1 miesiąc.
Kartę zaktywowałem 10 kwietnia, więc powinna się przeterminować
10 maja. Jednak gdy włożę kartę do telefonu i sprawdzę stan konta
wysyłając krótki kod *101# to dostaję datę ważności konta na
połączenia wychodzące do 10 czerwca i dużo dłuższy na przychodzące
(nie pamiętam już teraz konkretnej daty).

Jak rozstrzygnąć tą sprzeczność? Jak Was uczy Wasze doświadczenie?

Data: 2011-05-08 21:59:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-05-08 17:32, Pszemol pisze:
[...]

Raczej trzymaj się tego, co podaje telefon. Regulaminy sobie, a życie sobie :-) A okres ważności na połączenia przychodzące powinien być wychodzące +30 dni.

Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł