Era Domowa. Nie ma konkurencji?

Data: 2009-07-09 13:29:17
Autor: Loozak
Era Domowa. Nie ma konkurencji?
Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr stacjonarnego do swojej GSMowskiej sieci?

Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

Pozdrawiam

Data: 2009-07-09 13:40:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Loozak" <loozak@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości news:h34ksr$ojm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr stacjonarnego do swojej GSMowskiej sieci?
Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min ?

J.

Data: 2009-07-09 16:54:22
Autor: Amir
Era Domowa. Nie ma konkurencji?

Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min
?

Nie sądze aby było jak piszesz,

numer jest dopisywany do numeru GSM
w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz dodatkowego.bo
zalogowany na bts jest jeden imei karty.

sprawa dosyc fajna, sam z tego korzystam, zasięg w całej miejscowości tlefonu stacjnarnego
i taniej niz w tpsa
abonament 20zł w tym 30min w tym numer stacjonarny i w tym numer gsm

pewnie sporo ludzi w polsce ma abonament socjalny za 28zł
i nie zdają sobie sprawy, ze mogliby zaoszczędzić te 8zł miesięcznie
do tego mieliby wygode, i przedewszystkim 30min do wygadania miesięcznie

a w tp nie masz nic w 28zł

Data: 2009-07-09 17:03:42
Autor: gasper
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h350b3$a40$1inews.gazeta.pl...
Nie sądze aby było jak piszesz,

numer jest dopisywany do numeru GSM
w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz dodatkowego.bo
zalogowany na bts jest jeden imei karty.

na mojej karcie mam tylko jeden numer i jest to numer stacjonarny...

Data: 2009-07-09 19:29:55
Autor: Amir
Era Domowa. Nie ma konkurencji?

na mojej karcie mam tylko jeden numer i jest to numer stacjonarny...

to mogles wziasc 2 w 1 opcje

Data: 2009-07-09 22:00:02
Autor: gasper
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h359em$m8r$1inews.gazeta.pl...

na mojej karcie mam tylko jeden numer i jest to numer stacjonarny...

to mogles wziasc 2 w 1 opcje

nie mogłem
poczytaj o era numer stacjonarny dla firm...

Data: 2009-07-09 22:31:47
Autor: SDD

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h35i88$6mq$1inews.gazeta.pl...

nie mogłem
poczytaj o era numer stacjonarny dla firm...
Hmmm - ja mam tel na firme i mam ENS (taryfa Era Nowy komfort).
Ciekawostka jest, ze obecnie w regulaminie stoi, iz nie mozna miec jednoczesnie ENS i Ery Tandem! Ja akurat mam obie te uslugi na jednym numerze (ENS wzialem na samym poczatku jej zaistnienia).
Zastanaiwam sie, jaki jest powod takiego wykluczenia - czyzby logujac sie naprzemian jednym klonem karty ze strefy domowej a drugim spoza strefy mozna bylo jakos "oglupic" system i np. korzystac ze swojej strefy takze poza nia?
Musze w koncu wykonac serie testow :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-11 20:21:36
Autor: J.F.
On Thu, 9 Jul 2009 22:31:47 +0200,  SDD wrote:
[...]

Moze ludziska mysleli ze jak maja dwa numery i dwie karty, to beda dwa
naraz ? J.

Data: 2009-07-09 17:12:28
Autor: dizel
On Thu, 9 Jul 2009 16:54:22 +0200, "Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie pisz bzdur bo żeby mieć ere domową w cenie 20pln to trzeba mieć
numer gsm w erze (abo albo prepaid), a tak kosztuje 30pln jeśli chodzi
o te cenniki co mają wejść od 14 lipca.
Po drugie za 28 pln w socjalnym jest 15 jednostek czyli wychodzi 45
minut na stacjonarne a w godzinach 22-8 i w weekendy i święta 1
jednostka liczy się jako 6 minut. Nie jestem obrońcą tepsy ale wcale
ta era nie jest tańsza od socjalnego według mnie, tyle że bardziej
wygodna.

Data: 2009-07-09 17:35:31
Autor: gregor
dizel pisze:

[...]

a wiesz ile kosztuje 1 min do kom lub 1 impuls w tym 20 zl abo tpsy ?

gregor

Data: 2009-07-09 17:53:53
Autor: dizel
On Thu, 09 Jul 2009 17:35:31 +0200, gregor <gregor@szu.pl> wrote:

a wiesz ile kosztuje 1 min do kom lub 1 impuls w tym 20 zl abo tpsy ?

No drożej wychodzi ale co z tego. Chodzi mi w tym wszystkim bardziej o
to że niby jest jakaś konkurencja dla najniższego abo stacjonarnego w
Polsce (nie wliczając tego przyjaznego bo tylko z niego mogą korzystać
osoby będące klientami mops), a tak naprawdę jeżeli ktoś nie ma tela w
erze i mieści się z rozmowami w socjalnym to nie jest to dla niego
żadna rewelacja (chodzi mi o rozmowy na stacjonarne, bo na komórki to
taniej jest dzwonić z komórki) Z drugiej strony era może nałapać trochę klientów bo socjalnego już
nie ma w sprzedaży i najniższy abo w tp to 50 pln

Data: 2009-07-09 19:33:10
Autor: Amir
Era Domowa. Nie ma konkurencji?
> a wiesz ile kosztuje 1 min do kom lub 1 impuls w tym 20 zl abo tpsy ?

sprawa jest prosta, miało tyć taniej i jest

20zl w tym 30min do wszyskich sieci

z telefonu tpsa nikt nie dzwoni w rodzinie, a chodziło o zachowanie numeru , ktory mamy 20lat

do dzwonienia mamy voipa z tktelkom bez abonamentu

Data: 2009-07-09 18:47:19
Autor: ToMasz
Era Domowa. Nie ma konkurencji?

Nie pisz bzdur bo żeby mieć ere domową w cenie 20pln to trzeba mieć
numer gsm w erze

Na firmę dostniesz za 10zł netto numer stacjonarny w 2 godziny.
zanieszesz go do domu, aktywujesz i kwita. zero innych opłat.
No chyba ze masz zamiar normalnie(często) z niego dzwonić, to pomyłka.

ToMasz

Data: 2009-07-09 19:31:23
Autor: Amir
Era Domowa. Nie ma konkurencji?
tlefonu stacjnarnego
i taniej niz w tpsa
abonament 20zł w tym 30min w tym numer stacjonarny i w tym numer gsm

15zł abonament z umowa na 12misiecy bez telefonu
do tego 5zł numer stacjonarny
w tym 30min

nie wiesz to nie pisz bzdur :)
tak mam na fakturze

Data: 2009-07-09 19:47:24
Autor: dizel
On Thu, 9 Jul 2009 19:31:23 +0200, "Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote:

> [...]
abonament 20zł w tym 30min w tym numer stacjonarny i w tym numer gsm

15zł abonament z umowa na 12misiecy bez telefonu

no w takiej konfiguracji wyjdzie rzeczywiście 20pln, zwracam honor,
myślałem że to masz na myśli: http://telepolis.pl/news.php?id=15370 ,
ale czy nie ma tam dodatkowych haczyków i ukrytych opłat??
Pytam z cieawości bo sam mam abo socjalny w tp który służ mi tylko do
odbierania połączeń i przydało by się coś tańszego.Czy można przenieść
numer z tp?? Z tego co wyczytałem w regulaminach to tak.

Data: 2009-07-10 13:01:57
Autor: Amir
[...]

Nie ma haczyków, tylko dlatego się zdecydowałem przenieść numer

Data: 2009-07-09 20:21:05
Autor: SDD

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h359hg$mqt$1inews.gazeta.pl...

15zł abonament z umowa na 12misiecy bez telefonu
do tego 5zł numer stacjonarny
w tym 30min

Jest to o tyle gorsze od "prawdziwej" ED/EF ze nie dzialaja numery 0800 oczywiscie w dobie voipow i sroipow to nie ejst argument.... - ale zawsze :)
No i tez nei mozna nigdzie zadzwonic tak, by numer stacjonarny sie zaprezentowal - to oczywiscie tez pikus, wobec tego, ze generalnie nie oplaca sie z tego dzwonic - ale wypada wspomniec dla porzadkui. W ENS numer stacjonarny jest wylacznie "wirtualny" jako alias dla rozmow przychodzacych. Wychodzace numery zawsze prezentuja sie numerem komorkowym.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-10 02:47:15
Autor: Janeo
On 9 Lip, 20:21, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Amir" <dido...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h359hg$mqt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

oczywiscie w dobie voipow i sroipow to nie ejst argument.... - ale zawsze :)
Tak, z łatwością mozna skorzystać przez posrednika VOIP.
Dodam, że Era domowa nie ma naliczania sekundowego jak na swoich
komórkach (ale i w tepsie chyba też) oraz te 30 min. w ramach
abonamentu nie dotyczy połączeń na komórki.

[...]
Od mojej mamy numer się pokazuje, o ile pamiętam.
Pozdr. - J

Data: 2009-07-10 13:04:48
Autor: Amir
[...]

oj nie wiem czy tu sie nie mylisz kolego,

poniewaz najpierw był zakup numeru w cenie 15zl abonament
w ktorym było 30min na wszyskie sieci

a za 5zł to tylko oplata za utrzymanie nr stacjonarnego, to niby dlaczego miliby mi zabrac te 30min na poczet tacjonarnego numeru

więc wydaje mi ise ze jest ale sprawdze sobie to na bilingu

Data: 2009-07-10 13:14:19
Autor: SDD

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3778k$o5b$1inews.gazeta.pl...

oj nie wiem czy tu sie nie mylisz kolego,

Kolega Janeo po prostu myli Ere Domowa/Firmową (ED/EF) z Era Numerem Stacjonarnym (ENS).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-10 20:31:04
Autor: Janeo
On 10 Lip, 13:14, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Amir" <dido...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h3778k$o5b$1inews.gazeta.pl...

> oj nie wiem czy tu sie nie mylisz kolego,

Kolega Janeo po prostu myli Ere Domowa/Firmową (ED/EF) z Era Numerem
Stacjonarnym (ENS).

Jak mogę mylić, jak na fakturze jest jak byk "Era Domowa"?
Pozdr. - J

Data: 2009-07-11 21:04:11
Autor: Piotr M
Era Domowa. Nie ma konkurencji?
Ogólnie lepiej wziąć normalny abonament i dodatkowo domowy.

Założenie:
Chcę mieć telefon stacjonarny z Ery.
Oferta dotyczy klienta indywidualnego, nie dla firm.

"Era Domowa"
- 30zł
- nie ma żadnego telefonu za 1zł a jedynie kilka do wyboru, np
Nokia 1209 za 40zł
Nokia 2610 za 129zł
Nokia 3310c za 199zł

"Nowa Era 20" + "Era Numer Stacjonarny"
- abonament 25zł
- o wiele więcej i lepszych telefonów do wyboru:
5 telefonów po złotówce w tym Nokia 1209 i 2600
a Nokia 3310c za 99zł

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem.

Data: 2009-07-11 20:19:54
Autor: J.F.
On Thu, 9 Jul 2009 16:54:22 +0200,  Amir wrote:
[...]

Ale pasmo zajete jest nie przy zalogowaniu tylko przy rozmowach.

J.

Data: 2009-07-09 16:55:48
Autor: Amir
Era Domowa. Nie ma konkurencji?

Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min

era ma kilka ciekwych wynalazków ktorych nie ma konkurencja :)

np era tandem dwie karty sklonowane, tez przydatne

jedna mam w aucie w radio
a druga w telefonie, odpalam stacyjke i samo się przełącza wysiadam z auta
puszczam dzwonka gdziekolwiek i juz telefon aktywny

Data: 2009-07-10 17:04:34
Autor: Technolog
Dnia Thu, 09 Jul 2009 13:29:17 +0200, Loozak napisał(a):

Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr stacjonarnego do swojej GSMowskiej sieci?

Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

Orange oferuje w postaci TP ;p

Data: 2009-07-10 18:35:04
Autor: SDD

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości news:2g7f1qokio4x.1gtq3n4qgnt11$.dlg40tude.net...

Orange oferuje w postaci TP ;p

Nie tylko, takze i w postaci swego WLR-a (Era tez zreszta ma WLR-a: "Era Linia Stacjonarna" i "Era Linia Bizlesowa" ), jednakze to nie ten komfort, ze sobie ze stacjonarnym mozna chodzic "po miescie".

Pozdrawiam
SDD

Era Domowa. Nie ma konkurencji?