Era Fun

Data: 2009-08-31 11:56:25
Autor: Wincynty
Era Fun

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7g10j$dco$1news.onet.pl...

Ktos jeszcze pamieta taka taryfe ? [prepaid z cyro i telefonem].

Jak sie umowa konczy to co era z tym robi ? Zostawia na starych warunkach, przestawia na taktaka, kasuje stan konta i pakietow ?

ostatnie doładowanie które zrobisz przedłuży umowę na czas nieokreślony (zauważysz po tym że przekoczy termin obowiązywania umowy - ja doładowywałem co 3 miesiące więc cała umowa trwała mi 12 doładowań po 50 zł + 1 na kilka brakujących dni za 25 zł - myślalem  ze doładowanie mi dojdzie do terminu umowy czylu na 11 dni a  przełuylo o cały miesiac) - po czym zaczną wydzwaniać do ciebie łachudry z super ofertą przedłużenia umowy - warunki takie jak w salonie więc bez rewelacji

Era Fun