Era G1 - pytania do użytkowników

Data: 2009-08-23 15:59:51
Autor: jundymek
Era G1 - pytania do użytkowników
Witam

Przymierzam się do wymienionego telefonu i mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jak to jest z tymi załącznikami w mailach, czy nowe oprogramowania umożliwia już swobodne dołączanie załączników?
2. Na komputerze korzystam z thunderbirda, mam 3 konta pocztowe. Czy będę mógł swobodnie operować nimi z telefonu?
3. Czytałem, że niektórzy korzystają z konta gmail i przepuszczają przez to konto wiadomości z innych skrzynek. Na czym to polega. Czy odbiór wiadomości z gmaila jest łatwiejszy (lepszy) niż z innych skrzynek?
4. Czy bateria starcza na 24 h (albo od rana od nocy)? Ładować codziennie mogę, ale jeśli nie starczy do wieczora będzie już nie do zaakceptowania?
5. Teraz pytanie trochę z innej beczki - czy warto bawić się w całe te usługi google? Chodzi mi o konto, kalendarz itp (głównie czy kalendarz jest w miarę ok - teraz korzystam z terminarza Essential PIM, ale fajnie by było jakby się on automatycznie synchronizował z telefonem tak jak to robi google).

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
--
Łukasz

Data: 2009-08-23 15:05:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 15:59:51 +0200, jundymek napisał(a):

Przymierzam się do wymienionego telefonu i mam w związku z tym kilka pytań:

Daj sobie na wstrzymanie - G1 to publiczny test na żywym organiźmie
użytkowników i za ich pieniądze. Nie dość, że model nie jest specjalnie
wydarzony, to jeszcze nie dostanie najnowszych update, bo nie ma po prostu
na nie miejsca we flashu. Co prawda Era nie będzie najprawdopodobniej
sprzedawała Magica, ale Hero powinien się niedługo pokazać, bo już
wszystkie cywilizowane kraje z T-Mobile mają już G2 w ofercie.

przypominam też, że napis "by Google" na obudowie telefonu z Androidem to
poważna wada a nie zaleta - logo oznacza zakaz wielu modyfikacji w
systemie, więc nie ma co liczyć na najlepsze rozwiązania, np. HTC Sense

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-23 20:21:10
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

To tylko Waldusiowe bzdury ktorym T-Mobile oficjalnie zaprzeczyl i Donut i Eckler bedzie na G1. Tyle w temacie. Prawda jest ze G1 jest najstarszy.

Co prawda Era nie będzie najprawdopodobniej
sprzedawała Magica, ale Hero powinien się niedługo pokazać, bo już
wszystkie cywilizowane kraje z T-Mobile mają już G2 w ofercie.

G2Touch to Magic Waldus...  a nie Hero.

przypominam też, że napis "by Google" na obudowie telefonu z Androidem to
poważna wada a nie zaleta - logo oznacza zakaz wielu modyfikacji w
systemie, więc nie ma co liczyć na najlepsze rozwiązania, np. HTC Sense

Za to przy HTC Sense to  Donuta dostaniesz jak jasnie panstwo z HTC raczy wydac, A patrzac na HTC nie liczylbym na ich laske szybko.

Wiec akurat spieralbym sie nad zaletami paru programow ktore i tak mozna miec.

Data: 2009-08-23 20:27:14
Autor: Jan Strybyszewski
jundymek pisze:
[...]

Niestety tylko obrazki jako zalaczniki

2. Na komputerze korzystam z thunderbirda, mam 3 konta pocztowe. Czy będę mógł swobodnie operować nimi z telefonu?

Tak nie ma problemu.

3. Czytałem, że niektórzy korzystają z konta gmail i przepuszczają przez to konto wiadomości z innych skrzynek. Na czym to polega. Czy odbiór wiadomości z gmaila jest łatwiejszy (lepszy) niż z innych skrzynek?

Gmail obsluguje push a wiec w momencie kiedy mail przyjdzie na skrzynke odrazu dostaniech powiadomienie, pozostale skrzynki sa sprawdzane co okreslonych czas. Do Gmaila jest tez inna aplikacja niz zwykly klient pocztowy.

4. Czy bateria starcza na 24 h (albo od rana od nocy)? Ładować codziennie mogę, ale jeśli nie starczy do wieczora będzie już nie do zaakceptowania?

Od rana do wieczora starcza na 24h przy korzystaniu z internetu bym specjanie nie liczyl

[...]

Warto ... szczegolnie gdy korzystach z tych ulug na roznych urzadzeniach

Data: 2009-08-24 10:33:08
Autor: Jeremiasz
[...]

W momencie kiedy przyjdzie... czyli sesja GPRS musi chodzić na okragło? Pomijam, że nosząc telefon w kieszeni spodni narażasz swoje {%} orzeszki na nieustanne promieniowanie elektromagnetyczne, ale pomyś ile to będzie kosztowac Twoją baterię...

JA

Data: 2009-08-24 11:14:48
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

Sesja GPRS zasadniczo w G1 jak i kazdym androidzie POWINNA wisiec caly czas.  Ale to nie znaczy ze nonstop jest jakas transmisja danych.

Ja mam Exchange i tam push działa swietnie a bateria coz 16h ... i po zabawie jak w kazdym "uzywanym zgodnie z przeznaczeniem multimedialnym internetowym terminalu"

Data: 2009-08-24 11:49:32
Autor: Jeremiasz
[...]

To ja juz wole maila na komercyjnym serwerze i powiadamianie o nowych mailach sms-em:-)

Data: 2009-08-24 12:04:56
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

Co tansze nie bedzie. Pozatym jest roznica miedzy posiadaniem emaila na urzedzeniu a jakas tam zajawka SMSem gdzie trzeb aodpalac klienta i sciagac.  Oczywiscie G1 moze pracowac i w wtradyscyjnym trybie ze sciaganiem poczty recznie lub automatycznie co zadany okres czasu np co 30/60minut

Era G1 - pytania do użytkowników