Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.

Data: 2010-07-29 23:06:21
Autor: Paweł G±ska
Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.
Witam,

W odpowiedzi na maila od liliputek
z dnia: 2010-07-29 16:54:
Witam
Przed chwil± próbowałem złożyć reklamację telefoniczn± na usługę, która
<rotfl> Era w obsłudze klienta to dno i metr mułu! tak tylko w Erze ;) uciekaj od nich jak najdalej :]

Paweł

Data: 2010-07-30 00:36:26
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-07-29 23:06, Paweł G±ska pisze:
[...]

Chyba nigdy nie skł±dałe¶ reklamacji u innego operatora :-)

Data: 2010-07-31 00:41:04
Autor: Paweł G±ska
Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.
Witam,

W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek (news.onet.pl)
z dnia: 2010-07-30 00:36:

już składałem :]
zdecydowanie lepiej niż w Erze

Paweł

Data: 2010-07-31 02:38:49
Autor: scream
Dnia Sat, 31 Jul 2010 00:41:04 +0200, Paweł G±ska napisał(a):

Chyba nigdy nie skł±dałe¶ reklamacji u innego operatora :-)
już składałem :]
zdecydowanie lepiej niż w Erze

W Plusie albo w Playu. Bo w Orange jest jeszcze więcej tego mułu jak w
całej Erze :)

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.