Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.

Data: 2010-08-07 23:35:33
Autor: brum
Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.
Przed chwilą próbowałem złożyć reklamację telefoniczną na usługę, która nie została zrealizowana. Konsultantka stwierdziła, że na reklamacje złożoną pisemnie odpowiadają pisemnie natomiast w przypadku reklamacji składanej telefonicznie nie mają takiego obowiązku. Mało tego - stwierdziła autorytarnie, że reklamacja jest niezasadna i jej nie przyjmie. Nie pomogło zacytowanie rozporządzenia o trybie składania reklamacji:

niestety, to prawda
konsultanci ery (wprawdzie nie tylko ery, ale tam taki zwyczaj dominuje), pracuja chyba ochotniczo jako dzial reklamacji i jesli ich zdaniem reklamacja nie jest zasadna, to nie chca jej przyjac
pozniejsza skarga na konsultanta skutkuje standardowym belkotem przepraszajacym, ale zwyczaj nie zanika

w plusie natomiast zdarzylo mi sie, ze w odpowiedzi na reklamacje zadzwonil konsultant, po czym przyszla odpowiedz pisemna, z ktorej dowiedzialem sie, ze "odpowiedzi udzielil konsultant w rozmowie telefonicznej", chociaz de facto niczego nie wyjasnil

Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.