Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie

Data: 2011-01-03 10:46:58
Autor: ________
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
Granie na czekanie?

Zasłaniają się regulaminem,

czy ktos zna zapis w umowie, mówiący o uruchomieniu
min takich uslug bez wiedzy abonenta?

Data: 2011-01-03 10:49:16
Autor: mz
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
Tak włączyli na fonie mojego dziecka. Tez sie zastanawiam jakim prawem.

Data: 2011-01-03 10:50:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-03 10:46, ________ pisze:

czy ktos zna zapis w umowie, mówiący o uruchomieniu
min takich uslug bez wiedzy abonenta?

  Nikt nie zna, ponieważ to jest sprzeczność. Nie można zapisać czegoś w regulaminie, aby odbyło się to bez wiedzy abonenta.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 10:52:55
Autor: ________
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie

 Nikt nie zna, ponieważ to jest sprzeczność. Nie można zapisać czegoś w
regulaminie, aby odbyło się to bez wiedzy abonenta.

to jak to wyjasnic

"
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

W nawiązaniu do otrzymanego pisma  uprzejmie informuję, iż przy zawarciu aneksu podpisał Pan regulamin promocji.

Oznacza to że usługa ,, Granie na czekanie'' została nieodpłatnie aktywowana każdemu uczestnikowi, który wcześniej nie korzystał z Serwisu.

Jeśli chce Pan z niej zrezygnować należy wysłać bezpłatnego sms pod numer 80333 o treści NIE.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

z pozdrowieniami

Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
boa@era.pl
http://www.era.pl

"

Data: 2011-01-03 10:56:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-03 10:52, ________ pisze:
[...]

Nie wiem, może byłeś tak pijany, że nie pamiętasz co podpisujesz?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 11:36:30
Autor: ________
[...]

Raczej to małoprawdopodobne, pewnie jak bym podpisywał to bym miał regulamin
i pewnie bym go czytał.

Data: 2011-01-03 11:38:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-03 11:36, ________ pisze:
[...]

Skoro nic nie podpisywałeś, to nic się nie stanie. Możesz co najwyżej zgłosić na policję fałszerstwo Twojego podpisu na umowie w erze.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 11:57:30
Autor: J.F.
On Mon, 03 Jan 2011 11:38:56 +0100,  Liwiusz wrote:
W dniu 2011-01-03 11:36, ________ pisze:
[...]

Mysle ze najlepiej bedzie jednak najpierw wytrzezwiec.

Bylo przedluzenie umowy ? Podpisywano przy tym aneks ? To przeczytac co sie podpisalo, era lubi w ktoryms punkcie napisac ze
wlacza sie GnC, bezplatne przez miesiac. Mozna wylaczyc.

J.

Data: 2011-01-03 12:51:34
Autor: ________
[...]

W imieniu nie swoim pytam, stad pytanie kto z Was też miał GnC
bo skoro miał to pewnie czytał.

jak bym to podpisał to chętnie bym zerknął w ten regulamin.

tak więc zamiast filozofować
proponowałbym odpowiedzieć konkretnie
na proste pytanie.

pozdrawiam

Data: 2011-01-03 13:48:24
Autor: eMonika
Użytkownik "________" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifsd80$j4r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Uuu to już wiem skąd to u mojego synka. Żadnej umowy nie było, kupiliśmy starter taktak za 25 zł. I chyba od razu było granie (które mnei notabene denerwuje). Nie wiedziałam,że oprócz denerwowania również kosztuje  -/

:-)   Monika

Data: 2011-01-03 16:33:00
Autor: J.F.
On Mon, 3 Jan 2011 12:51:34 +0100,  ________ wrote:
[...]

Ale skad mamy wiedziec co podpisywal i kiedy, albo jakie SMS wysylal ?

O np promocja dla klientow "po Byku"
http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/promocje_dla_klientow_ery/tansze_telefony

Przeczytales warunki ? Pkt 6 zauwazyles ? J.

Data: 2011-01-04 08:47:28
Autor: niusy.pl
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Ja p.... Jakie to naciągactwo jest wszystko. Gdzie się człowiek nie obróci to go wkręcają.

Data: 2011-01-05 01:13:51
Autor: J.F.
On Tue, 4 Jan 2011 08:47:28 +0100,  niusy.pl wrote:
[...]

Ano - takie czasy, kazdy walczy o zarobek.
Ale .. akurat w telefonach warunki "od zawsze" byly skomplikowane, jak
czlowiek nie chce byc stratny to trzeba cennik/umowe/regulamin uwaznie
przecytac, wiec i to zauwazy.

J.

Data: 2011-01-04 01:01:28
Autor: animka
W dniu 2011-01-03 10:52, ________ pisze:
Oznacza to że usługa ,, Granie na czekanie'' została nieodpłatnie aktywowana
każdemu uczestnikowi, który wcześniej nie korzystał z Serwisu.

Szkoda, że w Orange trzeba za to placić. Ja wyłączyłam na orange online.

--
animka

Data: 2011-01-05 00:20:45
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "________" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifs5ub$qqk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teściu podpisywał aneks do umowy i też mu to włączyli. Przeczytałem aneks i był podpunkt iż włączają tą usługę i będzie ona bezpłatna przez jeden pełny cykl rozliczeniowy. Na szczęście udało się to wyłączyć jednym darmowym SMS-em i po sprawie.

Leszek Kowalski

Data: 2011-01-05 07:10:06
Autor: mz
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
A co jak nie wyłącze ? Ile to kosztuje po 1 cyklu rozliczeniowym ?

Data: 2011-01-06 00:02:55
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d240b40$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
A co jak nie wyłącze ? Ile to kosztuje po 1 cyklu rozliczeniowym ?

Chyba 2zł/miesiąc.
Zbędy wydatek, a usługa raczej denerwuje niż przynosi jakiś pożytek.

Leszek Kowalski

Data: 2011-01-05 14:06:34
Autor: Q
Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
Granie na czekanie?

wiekszosc firm tak robi -
np. play, ale i upc wciska ludziom pakiet smart guard
i _musisz_ go wziac, ale oczywiscie _mozesz_ go wylaczyc;

osobiscie wkurza mnie wlaczanie z automatu
poczty glosowej, grania na czekanie i innych,
ale poczte glosowa wylaczysz z menu telefonu
a takie granie nie dosc, ze wkurza
to jeszcze po jakims czasie kosztuje
a wylaczenie tego wymaga wlaczenia googli;

Zasłaniają się regulaminem

bo taki akurat jest i podpisujac go zgadzasz sie na niego;
jedyne wyjscie, to wiedziec, ze ma sie taka usluge
i wylaczyc ja jak najpredzej;

tak czy siak jest to bezczelne wyciagnie kasy
opierajace sie o ludzkie zaufanie (nie czytanie reg.),
niewiedzy (mam, ale to platne?) czy krotkiej pamieci (o kurde, zapomnialem to wylaczyc)

Data: 2011-01-06 10:20:25
Autor: J.F.
On Wed, 5 Jan 2011 14:06:34 +0100,  Q wrote:
[...]

Powiedzmy sobie ze poczta glosowa to taki fjuczer technologii gsm od
samego poczatku.

tak czy siak jest to bezczelne wyciagnie kasy
opierajace sie o ludzkie zaufanie (nie czytanie reg.),
niewiedzy (mam, ale to platne?) czy krotkiej pamieci (o kurde, zapomnialem to wylaczyc)

Powiedzmy sobie ze umowe/regulamin/cennik trzeba przeczytac, jak sie
nie chce byc zaskoczonym. Usluga jest skomplikowana, zobowiazania,
promocje, przechodzenie srodkow, wspoldzialanie pakietow - to przy
okazji mozna wcisniete uslugi zauwazyc.

J.

Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie