Era Huawei E173 - Blueconnect - nie działa 3G w USA

Data: 2011-04-27 11:09:23
Autor: J.F.
Era Huawei E173 - Blueconnect - nie działa 3G w USA
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
Automatycznie łapie w roamingu chyba sieć T-Mobile (TMO?)
ale tylko w technologii EDGE.
Gdy przełączę software Ery na tryb ręczny w "Registration Mode"
dostaję taką listę "dostępnych" (available) sieci:
... ale próba rejestracji modemu w sieci TMO (3G) kończy się
niepowodzeniem.

Nie wiem teraz czy można coś tu ustawić, (np. zmienić APN
z erainternet na jakiś lokalny) czy ten modem po prostu
nie obsłuży amerykańskiego 3G,

A probowales spytac Ere ?
Byc moze problem lezy gdzies po srodku - np brak umowy roamingowej na dane.
Sa w cenniku ?

J.

Data: 2011-04-27 06:41:48
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ip8mfo$rfo$1news.onet.pl...
[...]

Zapytać Ery?
Może zadzwonię do tego konsultanta co mi ten modem sprzedał? :-)))

Era Huawei E173 - Blueconnect - nie działa 3G w USA