Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?

Data: 2010-06-01 17:48:29
Autor: Navy
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
Nie mogę się doczytać jaki przelicznik przyjęła Era dzwoniąc po nowych stawkach w oferowanych promocjach "po byku" lub "rodzina" do Play. (1 minuta = 1 sms = 1 mms = 1 MB netu).
Ktoś może uchylić rąbka tajemnicy?

Data: 2010-06-01 18:53:35
Autor: Baluu
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
Jesli nie jest napisane ze smsy nie sÄ… do Play to oznacza ze sÄ….

A poza tym MTR SMSowy we wszystkich sieciach jest identyczny wiec nie widze podstawa aby smsy nie byly do play.

B.

Data: 2010-06-01 19:52:54
Autor: marcink
W dniu 2010-06-01 17:48, Navy pisze:
Nie mogę się doczytać jaki przelicznik przyjęła Era dzwoniąc po nowych
stawkach w oferowanych promocjach "po byku" lub "rodzina" do Play. (1
minuta = 1 sms = 1 mms = 1 MB netu).
Ktoś może uchylić rąbka tajemnicy?

Dzisiaj pan miły z Ery mi powiedział że do Play jest wsio poza pakietem czyli minuta 0,59gr
Pozdro.
A tak na marginesie skÄ…d wiem ĹĽe dzwonie do Play w dobie przenoszenia numerĂłw to jakaĹ› masakra z tym Play.

Data: 2010-06-01 20:05:21
Autor: SDD
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?

Użytkownik "marcink" <marcink121@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu3hdu$fc0$1inews.gazeta.pl...

A tak na marginesie sk±d wiem że dzwonie do Play w dobie przenoszenia numerów to jaka¶ masakra z tym Play.

Przeciez mozesz sobie sprawdzic w necie.
Jest mnostwo stron, gdzie takie sprawdzenie wykonasz

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-01 20:53:09
Autor: Baluu
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
Faktycznie, w abonamencie smsy nie sa do Play, ale wykupujac pakiet 100 sms za 5 zl bedziemy mieli 100 SMS-ów do wszystkich abonentów i uzytkowników operatorów krajowych sieci komórkowych.

Data: 2010-06-02 02:27:33
Autor: krzysztofsf
On 1 Cze, 20:05, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "marcink" <marcink...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hu3hdu$fc0$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> numerów to jaka¶ masakra z tym Play.

Przeciez mozesz sobie sprawdzic w necie.
Jest mnostwo stron, gdzie takie sprawdzenie wykonasz

Bzdura, jesli chodzi o traktowanie klienta.
Przenoszone numery powinny miec obowiazkowa zapowiedz glosowa przed
dokonaniem polaczenia.
Zmiana operatora - i laczac sie z numerem, ktory powinien byc w Orange
(np.) a nie jest, powinno sie uslyszec zapowiedz "Siec Play", albo
"Witamy w sieci Play" i dopiero sygnal .

Data: 2010-06-02 11:54:35
Autor: ALEX
W dniu 2-06-10 11:27, krzysztofsf pisze:

[...]

I ile zaoszczędzisz? Strzelam że 5000 zł. Za mało, co najmniej 10000 zł?

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 06:17:40
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 11:54, ALEX <ki...@spamers.us> wrote:

> [...]
> "Witamy w sieci Play" i dopiero sygnal .

I ile zaoszczędzisz? Strzelam że 5000 zł. Za mało, co najmniej 10000 zł?

Nie wiem ile.
Jak dotad, tio przez 8 lat posiadania tel komorkowego, moze ze 3 razy
przkroczylem wykupiony abonament (nie liczac dolatowan prepaida
robionych za jego posrednictwem, i oplat sms-ami przy roznych
okazjach.

Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

Data: 2010-06-02 13:55:15
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 02 Jun 2010 06:17:40 -0700, krzysztofsf napisał(a):

Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu, bo
ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

Argument na tyle absurdalny, że bardzo możliwe, że ustawodawca się nad nim pochyli ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-06-02 08:46:11
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 15:55, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

Argument na tyle absurdalny, że bardzo możliwe, że ustawodawca się nad

Dlaczego absurdalny?
Zasady platnosci powinny byc jasno okreslone, podobnie jak wtedy, gdy
wszystkie rozmowy poza wlasna siec byly rozliczane wedlug wyzszych
stawek.
A dokladnie okreslone pule numerow przyznanych poszczegolnym
operatorom (6x parzyste, 6xnieparzyste i 5xx ) pozwalaly identyfikowac
przewidywany koszt polaczenia.

Nie moze byc tak, ze klient jest zaskakiwany kosztami polaczenia.
Sadze, ze zostanie to rozwiazane albo powyzszym zapowiadaniem, albo
wprowadzeniem mozliwosci blokowania polaczen do drogich dla
dzwoniacych operatorow, podobnie jak mozna zadysponowac w tel.
stacjonarnym.
Jesli zostanie mi naliczona oplata za polaczenie do Play, bede
pisemnie reklamowal u operatora i domagal sie mozliwosci identyfikacji
przy wybieraniu numeru, lub zablokowamia niechcianych polaczen.
Z odpowiedzia odmowna na pismie pojde dalej - operatorzy lubia
dostawac kary, to doczekaja sie kolejnej.

Taniej mi wyjdzie kupic starte Playa, na takie okazje,  i wrzucic go
do jakiegos zlomu walajacego sie po domu, niz kilkanascie minut rozmow
z "playowcami".

Data: 2010-06-02 18:44:45
Autor: Liwiusz
krzysztofsf pisze:
[...]

   Masz tak± możliwo¶ć - s± sieci, gdzie jest równo do wszystkich.

Nie moze byc tak, ze klient jest zaskakiwany kosztami polaczenia.

   Skoro nie może być tak, to wybierz taryfę, gdzie tak nie ma. A nie, że najpierw wybierasz taryfę z różnymi cenami do różnych operatorów, a potem płaczesz, że ceny się różni±.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-02 20:32:06
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 02 Jun 2010 08:46:11 -0700, krzysztofsf napisał(a):

[...]

Nie dostanie kary za niewywi±zanie się z nieistniej±cego obowi±zku. Powiem nawet więcej -- niektórzy operatorzy pozwalaj± na co¶ takiego, jednak nie bezpo¶rednio przed poł±czeniem, ale w swoim czasie. Mój operator pozwala na skorzystanie z bezpłatnego numeru *555, ma też dedykowan± stronę internetow±.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-06-04 12:09:23
Autor: J.F.
On Wed, 2 Jun 2010 08:46:11 -0700 (PDT),  krzysztofsf wrote:
[...]

Ale to juz ze dwa lata mozna przenosic numery, a rozwiazania nie ma.
Z czasem presja bedzie zanikala, bo i do Play zrobi sie taniej.

[...]

Tylko ze tym razem stana okoniem - ustawa nic takiego nie wymaga, to
za co ta kara ? Chcialo UKE przenosnosci numerow, to trzeba bylo
lepiej ustawe konsultowac :-P

Taniej mi wyjdzie kupic starte Playa, na takie okazje,  i wrzucic go
do jakiegos zlomu walajacego sie po domu, niz kilkanascie minut rozmow
z "playowcami".

W ogole przejdz do Play, a co :-)

J.

Data: 2010-06-02 15:24:31
Autor: Liwiusz
krzysztofsf pisze:

Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

   ¦mieszny jeste¶ ;) Nie umiesz wybrać dobrej oferty tak, aby mieć minuty do wszystkich, i przez swoj± nieumiejętno¶ć, czy olewajstwo, chcesz obarczyć innych jakimi¶ obowi±zkami...

--
Liwiusz

Data: 2010-06-02 08:36:00
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 15:24, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
krzysztofsf pisze:

> [...]

minuty do wszystkich, i przez swoj± nieumiejętno¶ć, czy olewajstwo,
chcesz obarczyć innych jakimi¶ obowi±zkami...

Bzdura.
Dobieram sobie oferte optymalna pod wykonywane polaczenia - bez
uwzgledniania operatorow do ktorych nie dzwonie, bo nie mam tam
znajomych.
Z tego powodu, ze obecnie za miesiac czy dwa przejde na oferte
rozrozniajaca innych operatorow, osiem minionych lat sie nie liczy :)

Data: 2010-06-02 18:57:23
Autor: mister
W dniu 2010-06-02 15:17, krzysztofsf pisze:
Nie zycze sobie ponosic nieoczekiwanych doplat do stalego abonamentu,
bo ktos z rozmowcow wpadl na pomysl oszczednosci na swoim.

zmien taryfe na taka, w ktorej nie bedziesz ponosil nieczekiwanych oplat?

Data: 2010-06-02 20:40:17
Autor: ALEX
W dniu 2-06-10 15:17, krzysztofsf pisze:

[...]

To sobie nie ĹĽycz. Dobierz sobie taryfÄ™ takÄ… jaka ci odpowiada. Ja wybraĹ‚em takÄ… by  to mnie odpowiadaĹ‚o. A ĹĽe inni bÄ™dÄ… pĹ‚acić droĹĽej? A co mnie to interesuje. Wybrali kiepskiego operatora to niech pĹ‚acÄ….
BTW Wiesz kto jest najstraszliwszym drapieżnikiem jaki kiedykolwiek pojawił się na ziemi?
Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to będziesz wiedział czego użyć. A jeżeli nie wiesz to tylko Twoja strata
--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 13:35:30
Autor: SDD
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:62d0d840-6bc3-42a8-a27c-ddb3c0fa2cf4c11g2000vbe.googlegroups.com...
On 1 Cze, 20:05, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

Przenoszone numery powinny miec obowiazkowa zapowiedz glosowa przed
dokonaniem polaczenia.

Ja bym nie chcial, zeby przez moim numerem byla taka zapowiedz.
Wielu innych abonentow tez nie. To by ograniczylo chec do korzystanai z przenoszalnosci numerow i w konsekwencji pogorszylo konkurencyjnosc ofert (zwlaszcza ofert przedluzeniowych w stosunko do ofert dla kleintow "z ulicy").

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-02 08:50:41
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 13:35, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:62d0d840-6bc3-42a8-a27c-ddb3c0fa2cf4c11g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

przenoszalnosci numerow i w konsekwencji pogorszylo konkurencyjnosc ofert
(zwlaszcza ofert przedluzeniowych w stosunko do ofert dla kleintow "z

Korzystasz z takiej sieci, ktorej wstydzisz sie przed osobami mogacymi
do ciebie zadzwonic?
To tez argument warty rozwazenia przy przenoszeniu.

Obok ustosunkowalem sie  do podomnej wypowiedzi, ze raczej wszystkie
sieci powinny miec taka zapowiedz - zamiast np. durnego grania na
czekanie.

Data: 2010-06-02 18:46:25
Autor: Liwiusz
krzysztofsf pisze:

Obok ustosunkowalem sie  do podomnej wypowiedzi, ze raczej wszystkie
sieci powinny miec taka zapowiedz - zamiast np. durnego grania na
czekanie.

   Twoje propozycje oznaczaj± ni mniej ni więcej, tylko:

- ograniczenie mojego prawa do używania granie na czekanie
- ograniczenie mojego prawa do wybrania taryfy, gdzie do jednych operatorów będę miał drożej, a do innych taniej.

   Takim faszystowskim propozycjom mówię stanowcze NIE!
:)

--
Liwiusz

Data: 2010-06-02 13:36:44
Autor: SDD
[...]

Jezeli juz, to obowiazkowa zapowiedz o sieci *na wszystkich* numerach, takze dzialajacych w swej sieci macierzystej.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-02 06:15:11
Autor: krzysztofsf
On 2 Cze, 13:36, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
> [...]

>"Witamy w sieci Play" i dopiero sygnal .

Jezeli juz, to obowiazkowa zapowiedz o sieci *na wszystkich* numerach, takze

Nie mam nic przeciwko.

Data: 2010-06-01 21:01:29
Autor: Grzexs
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?
A tak na marginesie skÄ…d wiem ĹĽe dzwonie do Play w dobie przenoszenia numerĂłw to jakaĹ› masakra z tym Play.

A tak przy okazji - czy jest jakaś strona, która odróżnia MVNO? Mam jeden nr w mBank mobile i przeważnie strony meldują, że to Plus.
--
Grzexs

Data: 2010-06-01 21:42:55
Autor: SDD
Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał w wiadomo¶ci news:hu3le4$6r$1inews.gazeta.pl...

A tak przy okazji - czy jest jaka¶ strona, która odróżnia MVNO? Mam jeden nr w mBank mobile i przeważnie strony melduj±, że to Plus.

Przewaznie strony rozrozniaja MVNO operatorow opartych o infrastrukture operatora, na ktorego silniku pracuja ich rozrozniarki :) Wiekszosc rozrozniarek pracuje na silniku PTC wiec Mobilkingi i tego typu tubiedronki rozroznia, ale mBanku czy Carrefoura juz nie bardzo

Pozdrawiam
SDD

Era. Minuty, sms wymieniane 1:1 a do Play?