Era - NIE na 80888 ;)

Data: 2009-05-31 23:00:42
Autor: Grzexs
Era - NIE na 80888 ;)
Coś mnie podkusiło i wysłałem NIE na 80888. I co? Po 2 min od wysłania otrzymałem 7 (słownie: siedem) sms-ów o treści "Zlecenie przyjęte do realizacji", a po następnych 2 min - kolejne 7 (słownie: siedem), że potwierdzają odrzucenie zgody ;)
--
Grzexs

Data: 2009-06-01 08:07:34
Autor: Dziadek Mroz
Era - NIE na 80888 ;)
potwierdzają odrzucenie zgody ;)

po co wysyłałeś 7 smsów?
DM

Data: 2009-06-01 09:31:57
Autor: Valdi.Pavlack
Era - NIE na 80888 ;)
"Dziadek Mroz" news:gvvr76$59b$1news.onet.pl

po co wysyłałeś 7 smsów?
DM

Przeczytałeś uważnie post kolegi? :)

Data: 2009-06-01 10:53:17
Autor: J.F.
Era - NIE na 80888 ;)
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvur5n$f1i$1inews.gazeta.pl...
[...]

To teraz bedziesz otrzymywal sms "jesli chcesz wygrac Mercedesa wyslij TAK na numer 8088, zeby wyrazic zgode na otrzymywanie ofert handlowych" ? :-)

J.

Era - NIE na 80888 ;)