Era Nowy Komfort

Data: 2010-05-08 21:24:13
Autor: Sagittarius
Era Nowy Komfort
...czy jak tam się ta moja taryfa nazywa. Se wchodze na swój biling, se wykonałem parę połączeń 3G i se widzę, a to jest płatne - czyt. nie wchodzi do darmowych minut...
Ale syf...
"Takich rzeczy nie ma w żadnej sieci" - gratuluję zdzierstwa... a sobie naiwności... mam Plusa (służbowego) i znajomi Orangutana, nigdzie nie ma takiego średniowiecza!

Cóż - czas pomyśleć o zmianie operatora... rychło, nie?

Pzdr.
KZ

Data: 2010-05-08 21:36:58
Autor: Piotr M
Era Nowy Komfort
Dnia 08-05-2010 o 21:24:13 Sagittarius <zagore@op.pl> napisał(a):

..czy jak tam się ta moja taryfa nazywa. Se wchodze na swój biling, se
wykonałem parę połączeń 3G i se widzę, a to jest płatne - czyt. nie  wchodzi
do darmowych minut...

Chcesz powiedzieć, że rozmowy głosowe aby schodziły z minut  abonamentowych, muszą być w połączeniu 2G?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-08 21:44:39
Autor: Sagittarius
Era Nowy Komfort

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vcejfwkk13q3bqpiotr-asus...
[...]

No albo jestem pijany, albo widzę, ze na Plusa 3G mam 90 groszy, przy jeszcze 67 minutach darmowych niby do wszystkich sieci. Dzisiaj mi sie nie chce, ale tommorow se poczytam te ich regulations...

KZ

Data: 2010-05-08 23:14:50
Autor: SDD
Era Nowy Komfort

Użytkownik "Sagittarius" <zagore@op.pl> napisał w wiadomości news:hs4ev4$l5o$1news.onet.pl...

--

Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?

No albo jestem pijany, albo widzę, ze na Plusa 3G mam 90 groszy, przy jeszcze 67 minutach darmowych niby do wszystkich sieci. Dzisiaj mi sie nie

Jesli to byly wideorozmowy, to tak to wyglada.
Wtedy kasuja nawet za 800xxxxxx

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-09 10:46:03
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>

Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?

Taki, że oryginalny artykuł daje się zacytować tylko bez znaku cytowania więc cytowanie zawiera delimiter

Data: 2010-05-09 09:56:28
Autor: Jakub Danecki
Era Nowy Komfort
niusy.pl wrote:
> Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?
Taki, że oryginalny artykuł daje się zacytować tylko bez znaku
cytowania

Napisałeś coś bez sensu. CYTOWANIE = JEST ZNAK CYTOWANIA.

więc cytowanie zawiera delimiter

Wszystko co jest poniżej delimitera jest przez każdego zdrowego klienta
odrzucane i nie podlega cytowaniu. A jak ktoś nie ma normalnego klienta,
to grzecznie usuwa go ręcznie wiedząc, jakie to daje efekty (Vide - na
twoją wiadomość poprzednią nie da się normalnie odpowiedzieć i w zasadzie
ja nie widzę tego co napisałeś, bo mam wyświetlanie podpisu (tego co jest
pod delimiterem) jasnym szarym na białym tle, a przy odpowiadaniu - w
ogóle się nie pojawia w cytacie.

Jakub

Data: 2010-05-09 13:58:06
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net>

> Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?
Taki, że oryginalny artykuł daje się zacytować tylko bez znaku
cytowania

Napisałeś coś bez sensu. CYTOWANIE = JEST ZNAK CYTOWANIA.

Nie bez sensu tylko nie rozumiesz. Cytowanie to zawarcie oryginalnej treści a znak cytowania to oznaczenie tej treści.

[...]

No to masz tego cudownego klienta i nie umiesz zacytować tych właśnie niecudownych artykułów. Zainstaluj niecudownego i będziesz miał spokój. Zero wycinania itp itd.

Data: 2010-05-09 15:43:19
Autor: Piotr M
Era Nowy Komfort
Dnia 09-05-2010 o 13:58:06 niusy.pl <fh@op.pl.invalid> napisał(a):

No to masz tego cudownego klienta i nie umiesz zacytować tych właśnie  niecudownych artykułów. Zainstaluj niecudownego i będziesz miał spokój.  Zero wycinania itp itd.

Ciężki przypadek z Ciebie.
Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

Data: 2010-05-09 15:50:06
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx>

[...]

Z Ciebie jest ciężki. Piszę, że jest problem z cytowaniem TWOICH artykułów. Innego nie ma.

Data: 2010-05-10 06:47:10
Autor: Jakub Danecki
Era Nowy Komfort
niusy.pl wrote:
Ciężki przypadek z Ciebie.
Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

Tym razem mu się nie udało. Co napisał?

Jakub

Data: 2010-05-10 21:42:34
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

[...]

Twojemu programowi się nie udało

Data: 2010-05-10 22:27:05
Autor: Jakub Danecki
Era Nowy Komfort
niusy.pl wrote:

Twojemu programowi się nie udało

Dzięki temu, że ja nie mam podpisu (a więc i delimitera) tym razem ci
się udało :) BRAVO!

Jakub

Data: 2010-05-11 11:59:56
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

> [...]

> Tym razem mu się nie udało. Co napisał?

Twojemu programowi się nie udało

Dzięki temu, że ja nie mam podpisu (a więc i delimitera) tym razem ci

Twojemu programowi się udało, brawo !

Data: 2010-05-09 16:05:09
Autor: =radek=
Era Nowy Komfort
Dnia Sun, 09 May 2010 15:43:19 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

raz, raz, test cytowania (40tude dialog)
hmm, chyba nie ma problemow z cytowaniem postow Piotra...

Data: 2010-05-09 16:15:48
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

Użytkownik "=radek=" <ja@tam.pl>

[...]

Ty nie masz, większość ma.

Data: 2010-05-09 16:33:03
Autor: ALEX
Era Nowy Komfort
W dniu 9-05-10 16:15, niusy.pl pisze:

Ty nie masz, większość ma.

Ja teĹź nie mam :-P

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-10 00:18:13
Autor: nocnyMarek
Era Nowy Komfort
Ty nie masz, większość ma.

Może się zdecyduj czy używasz nicka 'niusy.pl' czy 'większość' ;)

Data: 2010-05-10 21:41:22
Autor: niusy.pl
Era Nowy Komfort

Użytkownik "nocnyMarek" <nocny_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

Ty nie masz, większość ma.

Może się zdecyduj czy używasz nicka 'niusy.pl' czy 'większość' ;)

Statystyki Ci nie pasują ? Luzik

Data: 2010-05-08 23:03:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Era Nowy Komfort
[...]