Era Premia

Data: 2011-02-19 12:28:47
Autor: J.F.
Era Premia

W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ? To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ? J.

Data: 2011-02-19 11:40:49
Autor: Jakub Danecki
Era Premia
J.F. wrote:
W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?

Może wartoby założyć jakis sajt tylko z promocjami.

To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

Ale na tym to polega :) nie poszukasz, to tracisz.

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

Klasyka gatókó :) Tak działa byznes.

Jakub

Data: 2011-02-19 12:42:50
Autor: J.F.
Era Premia
On Sat, 19 Feb 2011 11:40:49 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
J.F. wrote:
W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)
A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

Nie, od 1 lutego. Rok temu tez byla.

[...]

Straca klienta i tak sie ich biznes skonczy :-P

J.

Data: 2011-02-21 13:27:34
Autor: niusy.pl
Era Premia

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?
Klasyka gatókó :) Tak działa byznes.

Straca klienta i tak sie ich biznes skonczy :-P

Chyba żaden operator nie stracił tylu klientów ile zyskał takimi działaniami. Głupie no ale tak jest.

Data: 2011-02-21 20:54:01
Autor: J.F.
Era Premia
On Mon, 21 Feb 2011 13:27:34 +0100,  niusy.pl wrote:
[...]

Takimi dzialaniami to nie wiem czy zyskal, bo skoro nikogo nie
poinformal, to jak mial zyskac ? Co najwyzej paru klientow sie obrazi, jak sie dowiedza za pozno :-P

J.

Data: 2011-02-21 21:48:01
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-21 20:54, J.F. pisze:
[...]

Jak już pisałem - nieprawdą jest, że nikogo nie poinformował.

Co najwyzej paru klientow sie obrazi, jak sie dowiedza za pozno :-P

Niech się obrażają.

Data: 2011-02-20 20:01:56
Autor: Kamikaze
Era Premia
W dniu 2011-02-19 12:40, Jakub Danecki pisze:
J.F. wrote:
W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

Ta promocja to tylko przez luty. Potem ponownie to doładowanie będzie za 2000 punktów.

Data: 2011-02-21 13:26:39
Autor: niusy.pl
Era Premia

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net>

Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?

Może wartoby założyć jakis sajt tylko z promocjami.

By reklamy oglądać ? -> Piszesz wiadomość [Promocja:XXX] itd i wysyłasz tutaj

Data: 2011-02-21 21:46:43
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-19 12:28, J.F. pisze:

[...]

Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

Data: 2011-02-21 22:21:36
Autor: J.F.
Era Premia
On Mon, 21 Feb 2011 21:46:43 +0100,  Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-02-19 12:28, J.F. pisze:
W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

Mnie nie. Chyba nie. A pamietasz moze kiedy wyslali ? J.

Data: 2011-02-21 22:29:37
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-21 22:21, J.F. pisze:
[...]

A czy ja takie rzeczy sprawdzam? Na pewno mam sms-a z dziś.
Wiem, że był, ponieważ doładowywałem synowi Tak-a z punktów
i przy okazji ściągnąłem sms-y z telefonu za ostatni miesiąc :)

Data: 2011-02-22 09:57:51
Autor: J.F.
Era Premia
On Mon, 21 Feb 2011 22:29:37 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

No i mnie dzis poinformowala .. ze moge doladowac za 100zl za jedyne
3500 pkt :-)

J.

Data: 2011-02-22 18:52:04
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-22 09:57, J.F. pisze:
(...)
No i mnie dzis poinformowala .. ze moge doladowac za 100zl za jedyne
3500 pkt :-)

To dobrze, czy źle? Ja wykorzystałem 50zł za 1000 pkt.

Data: 2011-02-22 19:32:43
Autor: J.F.
Era Premia
On Tue, 22 Feb 2011 18:52:04 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Skoro moge miec 150zl za 2000 pkt - to dla nich dobrze, dla mnie zle
:-)

Chyba ze sie wk*, to wtedy bedzie dla nich zle :-)

J.

Data: 2011-02-23 10:34:21
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-22 19:32, J.F. pisze:
[...]

Zaraz - dali Ci ofertę 100zł za 3500 pkt, czy 150zł za 2000 pkt?

Data: 2011-02-23 10:40:58
Autor: J.F.
Era Premia
On Wed, 23 Feb 2011 10:34:21 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Przyslali mi SMS ze moge doladowac 1000zl za 3500 pkt - oferta
standardowa, dostepna ciagle.

A przeciez mamy jeszcze podwojne doladowanie, wiec moge z 2000 pkt
zrobic 150 zl. Ale na to mi SMS nie przyslali, zlodzieje :-)

J.

Data: 2011-02-23 10:58:34
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-23 10:40, J.F. pisze:
[...]

Aaa - o to Tobie chodzi. Coś tam napisali, że z promocji można
skorzystać tylko jeden raz, więc nie wiem czy to tak zadziała.
Znaczy chodzi o 2 promocyjne doładowania tego samego konta
w promocji 50zł za 1000 pkt i do tego jeszcze podwojenie tego
drugiego. Spróbuj :)

Data: 2011-02-23 20:37:25
Autor: J.F.
Era Premia
On Wed, 23 Feb 2011 10:58:34 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Oczywiscie ze dziala, sprobowalem. "Tylko raz" oznacza ze nie moge w
tej promocji podwojnego doladowania skorzystac drugi raz.

Ale pretensje do Ery mam o to ze tak ukryli informacje o promocji
doladowania punktami. Gdyby nieomal nie przypadek to bym sie nie
dowiedzial. A jakbym sie dowiedzial pozniej, to bym sie wsciekl.
A jak sie wsciekne to zmienie operatora. I tyle im wyjdzie z tego
podejrzanego nowoczesnego marketingu. To juz lepiej by zadnych
promocji nie robili, lepiej by na tym wyszli  :-P

J.

Data: 2011-03-01 17:46:14
Autor: Pszemol
Era Premia
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:m0avl61kotmdq2u25k5l31bi411pphh6ac4ax.com...
Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?
To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

Powodzenia! A moze poszukaj operatora z iPhonem?
Sam wiesz, ze zawsze go chciales miec ;-)

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

Zaczynasz myslec :-))

Data: 2011-03-02 17:43:47
Autor: J.F.
Era Premia
On Tue, 1 Mar 2011 17:46:14 -0600,  Pszemol wrote:
[...]

no wlasnie mam duze watpliwosci czy chce :-)

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?
Zaczynasz myslec :-))

I taki maja zysk z tego przegladania ? Ale skutek moga osiagnac odwrotny :-)

J.

Data: 2011-03-02 13:12:56
Autor: Pszemol
Era Premia
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:kqssm69837t32t71m90ngjljp2cd3ku4ng4ax.com...
[...]

Co Ci szkodzi wziac go raz i przekonac sie czy watpliwosci sa uzasadnione? :-)
Twierdziles ze Cie stac - raz sie zyje stary... ;-)

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?
Zaczynasz myslec :-))

I taki maja zysk z tego przegladania ?
Ale skutek moga osiagnac odwrotny :-)

Zawsze mozesz zobaczyc jakas usluge i ja wlaczyc... nawet przypadkiem.

Era Premia