Era Premia

Data: 2011-02-21 21:46:43
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-19 12:28, J.F. pisze:

W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?
To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

Data: 2011-02-21 22:21:36
Autor: J.F.
Era Premia
On Mon, 21 Feb 2011 21:46:43 +0100,  Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-02-19 12:28, J.F. pisze:
W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

Mnie nie. Chyba nie. A pamietasz moze kiedy wyslali ? J.

Data: 2011-02-21 22:29:37
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-21 22:21, J.F. pisze:
[...]

A czy ja takie rzeczy sprawdzam? Na pewno mam sms-a z dziś.
Wiem, że był, ponieważ doładowywałem synowi Tak-a z punktów
i przy okazji ściągnąłem sms-y z telefonu za ostatni miesiąc :)

Data: 2011-02-22 09:57:51
Autor: J.F.
Era Premia
On Mon, 21 Feb 2011 22:29:37 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

No i mnie dzis poinformowala .. ze moge doladowac za 100zl za jedyne
3500 pkt :-)

J.

Data: 2011-02-22 18:52:04
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-22 09:57, J.F. pisze:
(...)
No i mnie dzis poinformowala .. ze moge doladowac za 100zl za jedyne
3500 pkt :-)

To dobrze, czy źle? Ja wykorzystałem 50zł za 1000 pkt.

Data: 2011-02-22 19:32:43
Autor: J.F.
Era Premia
On Tue, 22 Feb 2011 18:52:04 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Skoro moge miec 150zl za 2000 pkt - to dla nich dobrze, dla mnie zle
:-)

Chyba ze sie wk*, to wtedy bedzie dla nich zle :-)

J.

Data: 2011-02-23 10:34:21
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-22 19:32, J.F. pisze:
[...]

Zaraz - dali Ci ofertę 100zł za 3500 pkt, czy 150zł za 2000 pkt?

Data: 2011-02-23 10:40:58
Autor: J.F.
Era Premia
On Wed, 23 Feb 2011 10:34:21 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Przyslali mi SMS ze moge doladowac 1000zl za 3500 pkt - oferta
standardowa, dostepna ciagle.

A przeciez mamy jeszcze podwojne doladowanie, wiec moge z 2000 pkt
zrobic 150 zl. Ale na to mi SMS nie przyslali, zlodzieje :-)

J.

Data: 2011-02-23 10:58:34
Autor: Artur Maśląg
Era Premia
W dniu 2011-02-23 10:40, J.F. pisze:
[...]

Aaa - o to Tobie chodzi. Coś tam napisali, że z promocji można
skorzystać tylko jeden raz, więc nie wiem czy to tak zadziała.
Znaczy chodzi o 2 promocyjne doładowania tego samego konta
w promocji 50zł za 1000 pkt i do tego jeszcze podwojenie tego
drugiego. Spróbuj :)

Data: 2011-02-23 20:37:25
Autor: J.F.
Era Premia
On Wed, 23 Feb 2011 10:58:34 +0100,  Artur Maśląg wrote:
[...]

Oczywiscie ze dziala, sprobowalem. "Tylko raz" oznacza ze nie moge w
tej promocji podwojnego doladowania skorzystac drugi raz.

Ale pretensje do Ery mam o to ze tak ukryli informacje o promocji
doladowania punktami. Gdyby nieomal nie przypadek to bym sie nie
dowiedzial. A jakbym sie dowiedzial pozniej, to bym sie wsciekl.
A jak sie wsciekne to zmienie operatora. I tyle im wyjdzie z tego
podejrzanego nowoczesnego marketingu. To juz lepiej by zadnych
promocji nie robili, lepiej by na tym wyszli  :-P

J.

Era Premia