Era TT Happy Taniej ?

Data: 2009-09-04 11:37:06
Autor: m[...]
Era TT Happy Taniej ?
opölaca sie to aktywowac? Jakos mnie zastanawia ze pozniej nie mozna sie juz z tego wycofac. Jestem w TT od jakiegos czasu i to przeoczylem- he he myslalem ze to z automatu sie dostaje :) Najpierw jest po 4 miesiacych pozniej po 8. Wchodzic w to?

m[...]

Data: 2009-09-04 12:09:06
Autor: --=olo=--
Era TT Happy Taniej ?
[...]

stawki masz mniejsze to dlaczego sie zastanawiasz?

-- =olo=-- -

Data: 2009-09-04 13:50:29
Autor: Skylla
Era TT Happy Taniej ?
[...]

A nie lepiej przejsc na "hot"?

Data: 2009-09-04 05:10:51
Autor: BearBag
Era TT Happy Taniej ?

A nie lepiej przejsc na "hot"?

jak duzo sie smsuje i dzwoni w sieci to nie warto.

Era TT Happy Taniej ?