Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł

Data: 2010-05-31 11:54:04
Autor: Amir
Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł
Witam!

W związku z promocją dosyc ciekawą
9zł/mce
za stały dostęp do internetu w tak tak
aktywację dokonałem swojej lubie

tylko teraz pytanie, czy konfiguracja bluconnect tak tak
czyms się różnić ma od erainternet tego co było w standardzie w telefonie nokia 5800?

pozdrawiam

Data: 2010-05-31 13:04:36
Autor: SDD

Użytkownik "Amir" <didotom@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu00vm$3cu$1inews.gazeta.pl...

tylko teraz pytanie, czy konfiguracja bluconnect tak tak
czyms się różnić ma od erainternet tego co było w standardzie w telefonie nokia 5800?

Pzy czym moze si eokazac, ze jest poblokowane wszysko oprocz www i moze paru innych rzeczy.
Ale tez moze i nie - tojuz si emusi wypowiedziec ktos, kto testowal to nielimitowane cudo z limitem 100 MB

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-31 13:21:46
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hu0543$dss$1news.onet.pl...

[...]

to jest kpina i nadaje sie na poarzadna wielomilionowa kare, przeciez ograniczenie ktore pozniej nakladaja uniemozliwia korzystanie z internetu jest 10 krotnie mniejsze niz najgorszy modem z przed 10 lat .

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-05-31 14:04:24
Autor: suchar
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał w wiadomości news:hu064f$lpu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Reklama wprowadza błąd, też usłyszałem: bez limitu danych,
a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane tankowanie w cenie 100zł
a pod spodem
*do 30 litrów

Data: 2010-05-31 14:55:33
Autor: Amir
[...]

a to muszę sprawdzić zalezy mi na sky-pie via fring
i palringo dla gg.
i czasami www, w sumie takiego klienta jak moja piękna to by chcieli 9zł a
korzystanie moze 2x po 5min na dzien :)

Data: 2010-05-31 16:03:31
Autor: niusy.pl
Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł

Użytkownik "suchar" <suchar@wojskowy.pl>

[...]

reszta 1litr na godzinę

To w sumie nie wprowadza

Data: 2010-06-01 00:52:31
Autor: krzysztofsf
On 31 Maj, 14:04, "suchar" <suc...@wojskowy.pl> wrote:
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@niesfornazyta.pl>
> [...]

a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane

Ciekawe - nie widze w regulaminie zadnej opcji dezaktywacji uslugi.
Od momentu aktywacji kazde zasilenie idzie w pierwszym rzedzie na
oplate 9 zl za ponowne uruchomienie cyklu 30 dni waznosci uslugi.. W
miedzyczasie w przypadku braku srodkow usluga zostaje zawieszona.

Wyglada na to, ze nalezy zmienic numer, jesli chcemy zrezygnowac -
przynajmniej jesli opieramy sie na regulaminie.

Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł