Era Tak Tak daje czadu - spec jalnie dla niedowiarków [dlugie]

Data: 2009-05-08 22:31:23
Autor: K
Era Tak Tak daje czadu - spec jalnie dla niedowiarków [dlugie]
Maciek pisze:

Wnioskuję z powyższego, że PTC Era ma w głębokim poważaniu Ustawę o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (wykroczenie) oraz Ustawę o Ochronie Danych Osobowych (przestępstwo). Jeśli nie mam racji, proszę uprzejmie o wyprowadzenie mnie z błędu, co i tak nie zmieni mojej opinii o tej "firmie" ale przynajmniej nie będę już tworzył nowych wątków o TT ;P

wykluczenie numeru trwa okolo tyogdnia, bo informacje o tym musza rozeslac do swoich kontrahentow.

Data: 2009-05-08 20:55:52
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 08 May 2009 22:31:23 +0200, K napisał(a):

wykluczenie numeru trwa okolo tyogdnia, bo informacje o tym musza
rozeslac do swoich kontrahentow.

Aha, to chcesz powiedzieć, że PTC jeszcze dodatkowo pchnęła bazę do spamowania "swoim kontrahentom"? To byłby najlepszy w tym wszystkim przekręt.

Wiców w tych sprawach jest parę:
- część operatorów uważa, że wiążące (i to średnio) jest dla nich dopiero wypisanie się z list spamowych -- błąd,
- część operatorów (PTK Centertel) uważa, że ew. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zastępuje zgodę na otrzymywanie informacji handlowych -- błąd. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-11 11:39:42
Autor: K
Olgierd pisze:
[...]

tak, otwarcie o tym mowia na partyline.

Data: 2009-05-08 22:49:51
Autor: Maciek
Era Tak Tak daje czadu - specjalnie dla niedowiark ów [dlugie]
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał

wykluczenie numeru trwa okolo tyogdnia, bo informacje o tym musza rozeslac do swoich kontrahentow.

Od rejestracji numeru do dzisiejszego programu TVP2 upłynęło więcej niż 7 dni.
Informacja o konkursie w TVP2 przyszła od nadawcy "Era" - jak mam to rozumieć w kontekscie opoznienia z rozsylaniem info do partnerow?

Maciek.

Data: 2009-05-08 23:52:29
Autor: Mithos
K pisze:
wykluczenie numeru trwa okolo tyogdnia, bo informacje o tym musza rozeslac do swoich kontrahentow.

Ja się przez kilka lat nie mogłem pozbyć różnych reklam od Ery. Nic nie dało dzwonienie czy wysyłanie sms'ów na "nie".

Co gorsza raz na jakiś czas przychodził sms o treści "wyślij sms XXX aby   wyrazić zgodę na otrzymywanie sms'ów reklamowych". Oczywiście zgody nie dałem, a sms'y z reklamami przychodziły.

Zmieniłem numer na Play i jak ręką odjął. Od 14 miesięcy zero reklam. Era to mega szajs IMO.

--
Mithos

Data: 2009-05-11 11:40:57
Autor: K
Mithos pisze:
K pisze:
[...]

ja tez nie mogłem sie pozbyć spamu, mimo wielokrotnych próśb zgłaszanych na partyline, pomogło zlikwidowanie konta do bramki era omnix.

Era Tak Tak daje czadu - spec jalnie dla niedowiarków [dlugie]