Era Tak Tak - kompletna zwałka

Data: 2009-04-27 14:46:04
Autor: Maciej Muran
Era Tak Tak - kompletna zwałka
Dzień dobry,

1. Logowanie do www.itaktak.pl dziś nie działa. System nie wysyła sms-ów z
hasłem jednorazowym przynajmniej od godz. 10. Info z BOK - przewidywany
(domyślny) czas naprawy wynosi 60 godzin.

2. poczta.era.pl - po jakimś czasie zachciało mi się konta email. Kiedyś
wysyłało się płatnego sms-a i dostawało się skrzynkę, która działała.
Obecnie (od tygodnia w moim przypadku) można założyć konto kosztem zwykłego
sms-a ale wszystko wygląda jak jakiś kiepski żart.
Po zalogowaniu na pierwszym miejscu pojawia się komunikat o konieczności
konfiguracji ustawień. I fajnie, tylko że żadne z pól konfiguracyjnych nie
jest aktywne. Co jakiś czas pojawia się okno z komunikatem o błędzie i
przekierowaniem na stronę główną.
A sama strona poczta.era.pl to najczęściej Error 403-- Forbidden.
Teraz nawet nie mam pewności, czy mój profil został usunięty, bo w czasie
tej operacji pojawiały się jakieś kolorowe tabelki z fragmentami kodu html
typu "left side", "right side".

3. O 5 dniach oczekiwania (miało być 24 godziny) na aktywację usługi,
kłamstwach ze strony obsługi *9602, sprzedawaniu nowych starterów z numerami, które są aktywne i paru innych drobiazgach już niedawno wspominałem.
Zastanawiam się, co jeszcze się może zdarzyć... Jakaś niespodzianka czeka na mnie w
billingu? Chyba niestety tak, bo mi się kasa na koncie nie zgadza a zajrzeć do listy połączeń nie ma jak.

Zdegustowany,
Maciek.

Data: 2009-04-27 06:36:40
Autor: BearBag
[...]

mi tam dziala

2. poczta.era.pl - po jakimś czasie zachciało mi się konta email. Kiedyś
wysyłało się płatnego sms-a i dostawało się skrzynkę, która działała.

nie testowalem tego nigdy.

[...]

mi tam wszelkie uslugi wlaczaja w ciagu paru minut.

Data: 2009-04-27 18:26:08
Autor: Maciej Muran
Era Tak Tak - kompletna zwałka
Użytkownik "BearBag"

mi tam dziala

Tam, to znaczy gdzie? 500m od siedziby Ery w Warszawie? Nie działa, podobnie jak 13 kilometrów od tego miejsca. Ani w 2G, ani w 3G. Drugi numer w TT w innym aparacie też głuchy jak pień. Ale kurrrcze pieczone w pysk sms-a o tym, że setka Mercedesów jest do wzięcia to dostałem!
A że właśnie przechodziłem obok punktu P., to po niecałych 10 minutach odebrałem kolejnego sms-a - tym razem z P. - z podziękowaniem za... Wiadomo co.

:)

Maciek.
P.S. Właśnie na tą drugą kartę dostałem esa od TT, że nr został zarejestrowany. Ale temu dam trochę czasu, aż taka świnia nie będę. Albo sprzedam, niech się kto inny męczy :P

Era Tak Tak - kompletna zwałka