Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana

Data: 2009-11-02 00:45:48
Autor: Grzexs
Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To tak gwoli przypomnienia.
--
Grzexs

Data: 2009-11-02 08:00:23
Autor:
Grzexs <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał(a):
Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To

A skad to wiadomo? Wlasnie przejrzalem oferte Tak Tak w zakladce iTakTak a Era nadal utrzymuje, ze to 29 gr. Mysle, ze jesli jest jak piszesz, uczciwie byloby od miesiaca(bo usluga jest naliczana w cyklu miesiecznym) informowac o zmianie. W koncu to podwyzka.

Data: 2009-11-02 12:40:53
Autor: tomek

W regulaminie jest wyraźnie opisane wszystko http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/tak_tak/reg_usluga_godzina_za_grosze.pdf

Data: 2009-11-02 12:27:45
Autor: Siekierap
On 2 Lis, 12:40, "tomek" <to...@nie.mam> wrote:

> [...]
> uczciwie
> byloby od miesiaca(bo usluga jest naliczana w cyklu miesiecznym)

Dzieki za przypomnienie ! Dzis ostatni dzien taniego dzwonienia. Moze
przedluza lub wprowadza cos podobnego.

Data: 2009-11-02 13:40:34
Autor: Siekierap
On 2 Lis, 21:27, Siekierap <byl...@gmail.com> wrote:

> [...]

Dzieki za przypomnienie ! Dzis ostatni dzien taniego dzwonienia. Moze

Kutwa co tu robic ? Czy wylaczyc usługe ? Placic zeta za minute
gadania ?

Data: 2009-11-02 23:26:34
Autor: Titus Atomicus
Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
In article <21489841-6a1b-4e24-bd12-ac7b1adfb10d@l13g2000yqb.googlegroups.com>,
 Siekierap <byleco@gmail.com> wrote:

Kutwa co tu robic ? Czy wylaczyc usługe ? Placic zeta za minute
gadania ?

GODZINE!!!!

TA

Data: 2009-11-03 08:22:32
Autor: wk
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał w wiadomości news:hcl6jd$gu0$1inews.gazeta.pl...
Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To tak gwoli przypomnienia.

Jest 3 listopada, na stronie jest 29gr, w regulaminie 99gr, a w rzeczywistosci?
Wie ktos?

pozdrawiam, wk

Data: 2009-11-03 09:02:26
Autor: behemot
*wk* wrote:

Jest 3 listopada, na stronie jest 29gr, w regulaminie 99gr, a w rzeczywistosci?
Wie ktos?

Wie. Rozmowa zainicjowana dzisiaj o 00:16, trwająca 79 minut - wg danych
na billingu - koszt 1,98 zł.

Czyli wszystko tak, jak w regulaminie "godziny za grosze".

--
....nothing is real..

Data: 2009-11-03 01:01:18
Autor: BearBag
Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
jedyna tania rzecz w tt odpadła. Trzymam ten numer tylko dla zonki
ktora potrzebuje co kilka dni pogadac po kilkadzesiat minut z
najblizszymi bo to jedyny sens taktaka a tu ostra podwyżka... Za te
99gr mam 25min w playu bez koniecznosci utrzymywania numeru i z
naliczaniem sekundowym.

Data: 2009-11-03 11:26:07
Autor: Titus Atomicus
Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
In article <bfb301a5-4f80-49d7-ab36-026ab6b7b9e9@v30g2000yqm.googlegroups.com>,
 BearBag <cactusek@gmail.com> wrote:

 Za te
99gr mam 25min w playu bez koniecznosci utrzymywania numeru i z
naliczaniem sekundowym.

Do Ery????
Jako to?
No i wciaz 99gr za 25 minut to wiecej niz 99gr za godzine.

TA

Data: 2009-11-03 03:14:32
Autor: BearBag
Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana

Do Ery????
Jako to?
No i wciaz 99gr za 25 minut to wiecej niz 99gr za godzine.

do playa, ale tesciowej na prawde obojetne w jakiej sieci bedzie miala
numer, bo gada glownie z moja zoną albo z druga córką.

Co z tego że Era daje godzine jak 99% rozmow trwa mniej niz 60min a
95% trwa mniej niz 5min. Za byle rozmowe kazdy bedzie placil zlotowke
nawet 5 sekundową. Porażka po prostu.

Data: 2009-11-03 12:52:17
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:24c024b8-f181-4a70-b706-f5457e78e344k17g2000yqh.googlegroups.com...

95% trwa mniej niz 5min. Za byle rozmowe kazdy bedzie placil zlotowke
nawet 5 sekundową. Porażka po prostu.

Bo to sie oplaca, jesli TT z ta usluga ni ejest Twoim jedynym telefonem.

Pozdrawiam'
SDD

Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana