Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.

Data: 2009-07-11 13:03:07
Autor:
Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Witam

Pod koniec marca tego roku podpisalem umowe z Era w sklepie internetowym.
Kurier zabral podpisana umowe i oczekiwalem na aktywacje numeru.
Przez okolo 3 miesiace byla kompletna cisza dzwoniac do konsultantow Ery uzyzkiwalem odpowiedz iz numer nie jest aktywny bo nie podpisalem umowy.
Na poczatku lipca ERa sobie jednak o mnie przypomniala i raczyla wlaczyc mnie do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy moge zerwac umowe?? bez konsekwencji??

Pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-07-11 15:40:24
Autor: Strielok

Użytkownik <pwalczak2002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3a2ib$jm5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak pracowałem w erze to operator miał na to 5 dni i jeżeli w ciągu tych 5 dni nie uruchomił nr, to klient mógł bez żadnych konsekwencji wypowiedzieć umowe operatorowi.

Pzdr
Strielok

Data: 2009-07-11 15:44:22
Autor: Baluu
Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
W regulaminie masz kolego zapis:

http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/shop/regulamin_sklepu_internetowego_era.pdf

lub

http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/shop/regulamin_telesprzedazy_v_0.3.pdf

5. W przypadku towarów dostarczonych przez firmę kurieską bezpośrednio na adres deklarowany w zamówieniu karta SIM zakupiona wraz z telefonem znajduje się w stanie uniemożliwiającym wykonywanie połączeń i korzystanie z innych usług telekomunikacyjnych. Aby w pełni aktywować kartę Klient powinien wykonać połączenie na dedykowany numer (22 413 3330) i podać w samoobsługowym systemie automatycznym numer telefonu, który chce aktywować. W przypadku podania poprawnego numeru zlecenie zostanie przyjęte do realizacji i karta będzie aktywowana w terminie do 24 godzin.
Uwaga!: Jeżeli Klient nie dokona samodzielnej aktywacji karty w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki to zostanie ona po tym czasie aktywowana automatycznie.

Sam nie aktywowales... A Era po prostu sie spoznila.

Data: 2009-07-11 21:58:40
Autor: Maciek
Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał
Uwaga!: Jeżeli Klient nie dokona samodzielnej aktywacji karty w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki to zostanie ona po tym czasie aktywowana automatycznie.
Sam nie aktywowales... A Era po prostu sie spoznila.

Po prostu 3 miesiące?
A wiesz, że parę miesięcy temu próbowałem w ten sposób aktywować kartę TT i nie udało mi się to, ponieważ "ale przecież pan miesiąc temu rozwiązał umowę na tym numerze!" - nowiuteńki zestaw startowy ze sklepu internetowego Ery.
W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie. Tak to wygląda. Po prostu :P

Maciek.

Data: 2009-07-11 22:05:38
Autor: Piotr M
Maciek pisze:

W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie.

Nie tylko w Erze. Czynnik ludzki, to tylko uśmiech w kontakcie bezpośrednim..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.