Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.

Data: 2009-07-11 15:40:24
Autor: Strielok
Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.

Użytkownik <pwalczak2002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3a2ib$jm5$1inews.gazeta.pl...
Witam

Pod koniec marca tego roku podpisalem umowe z Era w sklepie internetowym.
Kurier zabral podpisana umowe i oczekiwalem na aktywacje numeru.
Przez okolo 3 miesiace byla kompletna cisza dzwoniac do konsultantow Ery
uzyzkiwalem odpowiedz iz numer nie jest aktywny bo nie podpisalem umowy.
Na poczatku lipca ERa sobie jednak o mnie przypomniala i raczyla wlaczyc mnie
do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy
moge zerwac umowe?? bez konsekwencji??

Pozdrawiam
Przemek

--

Jak pracowałem w erze to operator miał na to 5 dni i jeżeli w ciągu tych 5 dni nie uruchomił nr, to klient mógł bez żadnych konsekwencji wypowiedzieć umowe operatorowi.

Pzdr
Strielok

Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.