Era bład w umowie.

Data: 2010-11-02 11:25:04
Autor: Skylla
Era bład w umowie.
Rok temu zamowilem w sklepie interentowym ERA nowy aparat z umowa na okres 24
miesiecy. PRzesyłka zostala dostraczona i umowa podpisana. PRzez 12 miesiacy
operator nie podlaczyl mnie do sieci nawet po interwencjach z mojej strony.

Wczoraj dostalem kare za nie wywiazanie sie z umowy brak platnosci.

Przeczytalem umowe i jest tam Oswiadczenie ze akceptuje regulamin i warunki
sieci era i jest tam pkt 50 na TAK i punkt 51 na NIE. Zakreslony jest punkt 51
NIe. Jakim prawem nie akceptujac regulaminu operator zada czegokolwiek
odemnie?
Umowa zostala mi przeslana juz wypelniona na brak akceptacji regulaminu-
zaznaczone ptaszkiem.

Zwróć się do swojego rzecznika konsumentów.
S.

Era bład w umowie.