Era - czas oczekiwania na naprawe problemow

Data: 2010-12-09 22:20:40
Autor: noname
Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Czy tez ostatnio macie problemy z konfiguracja uslug w tak tak fonie i z pakietami z blueconnect starter?

Co gorsza, z jedna sprawa walcze juz ponad 2 tygodnie a z druga poltora. Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow technicznych.

Data: 2010-12-10 00:16:18
Autor: Paweł Gąska
Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Witam,

W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-09 22:20:
[...]

poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)

Paweł

Data: 2010-12-10 09:08:56
Autor: noname
[...]

ty mnie nie strasz, bo jeden telefon mam praktycznie nie uzywalny, nie dziala zadna operacja zwiazana z konfiguracja uslug, doslownie nic, system przyjmuje zlecenia zmian, ale te nie sa wykonywane (albo i nawet nie przyjmuje, bo informuje, ze np. jest juz jedno zlecenie dotyczace poczty glosowej, wiec kolejnego przyjac nie moze)

i trwa to tak z dnia na dzien....

ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?

Data: 2010-12-10 20:09:20
Autor: noname
Era - czas oczekiwania na naprawe problemow

i trwa to tak z dnia na dzien....

ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?

jakies podpowiedzi?

swoja droga, przy okazji: http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8796817,Awaria_Ery_w_Warszawie__Radomiu__Lodzi__Trojmiescie.html

Data: 2010-12-11 00:52:38
Autor: Paweł Gąska
Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Witam,

W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-10 20:09:

i trwa to tak z dnia na dzien....

ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?

jakies podpowiedzi?
tak, UKE ;]
dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie g... zrobili, oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej <rotfl>

Data: 2010-12-11 10:20:14
Autor: noname
[...]

kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow, a teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna platforma/system?

swoja droga z czym miales problemy?

choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje solidnie uprzykrzyc im zycie!

Data: 2010-12-11 11:27:58
Autor: Paweł Gąska
Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
Witam,

W odpowiedzi na maila od noname
z dnia: 2010-12-11 10:20:

[...]

ło!jezu, łatwiej byłoby powiedzieć z czym nie :D
np.
- kasowanie stawki za roaming w Centrum Wawy
- kasowanie za roaming w stawce poza UE w krajach UE
- włączanie niezamówionych usług i obciążanie za to miesiącami
- blokada GPRSu... ot tak, bez powodu
- błędy w systemie rozliczeń odkręcane po 6 miesięcy
- nie odpowiadanie na reklamacje w ogóle
- odpowiadanie na reklamacje w terminie 3...6 miesięcy
- olanie zapytania ofertowego na 1000 kart w tym roku

ostatnie przelało czarę i żałuję teraz, że tak długo tam byliśmy, trzeba było zdecydowanie wcześniej uciekać

choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje
solidnie uprzykrzyc im zycie!
ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie będę się kopał z koniem :]

Paweł

Data: 2010-12-11 20:24:13
Autor: noname
[...]

brzmi koszmarnie! do jakiej firmy sie przeniosles i jak ja teraz oceniasz?

Era - czas oczekiwania na naprawe problemow