Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze

Data: 2009-11-23 19:56:22
Autor: Sagittarius
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
Witam Grupowiczów
Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

Wyobraźcie sobe, że chcecie wziąć telefon dla dziadka, teścia, aby był nowym abonentem, bo właściwie w tej grupie użytkowników komórek jest jeszcze pewna luka i potencjał - o takich klientów powinni więc zabiegać operatorzy sieci kom.. Wyobraźcie sobie więc, że skorzystacie z super pomysłu austriackiej firmy, która wypuszcza naprawdę ładnie wykonany telefon Emporia, solidny, z bardzo intuicyjną obsługą, nie posiadający telewizora w w swoim modelu, więc jest naprawdę rarytasem dla słabo widzących, albo takich użytkowników, którzy telefon uzywają tylko do gadania, a nie studia filmowego...

Wszystko ładnie, ale nagle na drodze staje wszystkozżerająca na potrzeby swojego biznesu Era, bo:
1. W sposób naprawdę zasługujący na potępienie i w zwykły sqrw...ński sposób ustawia pierwszy kontakt w telefonie dla seniora "biuro numerów".
2. Nawet sekunda połączenia z tym czymś kosztuje 2,44 PLN
3. Wyobraźcie sobie, że Wasz senior cieszy się z komórki, próbuje coś sam wpisać w tym modelu telefonu, naciska książkę telefoniczną, naciska OK - i połączenie leeeci.
4. Nic się nie dzieje, więc naciska jeszcze raz i jeszcze raz... aż w końcu przynosi telefon do Was. Wy się logujecie do iboa i...po prostu brak słów!

Otóż nie wierzę, żę to niezamierzone działanie, to jasna przemyślana strategia. Żal tylko, że w ten sposób traktuje się TAKICH klientów, którzy ciułają grosz do grosza, biorą abonament za 25 PLN, a tu nagle poza abonamentem mają już 20 PLN. To jest skanadal pełną gębą. Rozumiem, że można sobie zarabiać na gówniarzach, co to ściągną sobie tapetę z omnixa, albo grę Milionerzy i się cieszą - i tak tata zapłaci. Rozumiem, że prawie każda komórka nowa ma na samym wierzchu klawisz do połączenia z Internetem, aby naciągnąć na koszty. Ale żeby w ten sposób podchodzić wykorzystując tak stworzony dla seniora aparat, tak zdzierać z TAKICH klientów to to już nie jest biznes - to jest naprawdę sqrw....ństwo

GRATULUJĘ POMYSŁOWOŚCI ERY - i tym samym przestrzegam innych (od razu w menu kasujemy wszystkie "Światy Rozrywki", "Biura Numerów" i inne pierdolety i dopiero oddajemy komórkę w ręce naszego ukochanego seniora). Nigdy przed tą operacją, bo nabijemy kabzę jakiemuś palantowi, który myśli, że jest Szefem Marketingu, bo własnie okradł, tak jak Zakład Utylizacji Staruszków - ukochaną nam starszą osobę.

Swoją drogą ta Emporia nieeeezła jest:)

Pozdro
KZ

Data: 2009-11-23 20:10:33
Autor: brum
[...]

jestes pewien, ze kontakt jest ustawiony w aparacie ? mam wrazenie, ze raczej na simie...
praktyka stosowana przez kazdego operatora, od wielu lat

Data: 2009-11-23 20:12:42
Autor: looker
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
2. Nawet sekunda połączenia z tym czymś kosztuje 2,44 PLN

2,44 dopiero naliczane jest wtedy gdy polaczysz sie z konsultantem, wiec cos tu Twoje teorie nie pasuja o sekundowym polaczeniu.

Data: 2009-11-23 20:14:11
Autor: looker
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
ciułają grosz do grosza, biorą abonament za 25 PLN, a tu nagle poza abonamentem mają już 20 PLN. To jest skanadal pełną gębą. Rozumiem, że

Sorry , a jezeli jest to abonamenet to nie ma takiej oplaty jak 2,44 za BOA , jest 1zl i tez naliczane dopiero kiedy polaczysz sie zywym czlowiekiem./

Data: 2009-11-23 22:37:38
Autor: sunwick
Era dla sen iora - żałosne prak tyki - długie, ale ku przestrodze
Sorry , a jezeli jest to abonamenet to nie ma takiej oplaty jak 2,44 za BOA , jest 1zl i tez naliczane dopiero kiedy polaczysz sie zywym czlowiekiem./
to nie jest boa a biuro numerow! wydaje mi sie ze to co innego takze w
erze...

Data: 2009-11-23 21:01:09
Autor: qwerty
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
Użytkownik "Sagittarius" <zagore@op.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:heelsh$llv$1@news.onet.pl...
Witam Grupowiczów
Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

No i co z z tego? Chcesz naprawić œwiat? Zacznij od siebie.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2009-11-24 00:39:22
Autor: Chris
Dnia Mon, 23 Nov 2009 19:56:22 +0100, Sagittarius napisał(a):

ak zdzierać z TAKICH klientów to to już nie jest biznes - to jest naprawdę sqrw....ństwo

Takie postępowanie ze strony akurat tego operatora ani trochę mnie nie
dziwi. Wręcz przeciwnie, potwierdza tylko moją opinie o nim.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-24 07:45:32
Autor: K
Sagittarius pisze:
Witam Grupowiczów
Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

Data: 2009-11-24 08:00:08
Autor: Dominik & Co
K napisał(a):

bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

Niekoniecznie. W Samych Swoich wszelkie numery, które operator
uważał za niezbędne (biura numerów, zegarynki, horoskopy i tatrzańskie
pogotowia ratunkowe) zaczynały się od kropki i tym samym były
przed wszelkimi innymi wpisami w książce.

Ale nie wydaje mi się, by tak było w celu naciągania na połączenia...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-11-24 10:03:39
Autor:
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze

Każdy operator tak robi, zatem nie wiem czemu się Ery czepiasz. Ja mam tak
samo w Plusie od lat

Data: 2009-11-24 12:58:50
Autor: JohnyK
On 23 Lis, 19:56, "Sagittarius" <zag...@op.pl> wrote:

Swoją drogą ta Emporia nieeeezła jest:)

Jasne, przeca to ZTE S302.

A czy niezłe to ZTE z nalepką EMPORIA to się sprawdzi.

JK

Data: 2009-11-25 10:21:23
Autor:
JohnyK <johnyk@tlen.pl> napisał(a):
On 23 Lis, 19:56, "Sagittarius" <zag...@op.pl> wrote:

> Swoj=B1 drog=B1 ta Emporia nieeeez=B3a jest:)

Jasne, przeca to ZTE S302.

A czy niez=B3e to ZTE z nalepk=B1 EMPORIA to si=EA sprawdzi.

JK

Kolego, pomyłeczka :) ZTE s302 jest sprzedawany jako MyPhone - też dla
seniora, ale wiadomo jakie wykonanie - chińskie badziewie.

TalkEmporia to oryginalny produkt, a nie chiński transfer na europejski rynek,
i w testach zbiera dobre oceny

Data: 2009-11-25 10:39:58
Autor: JohnyK
On 25 Lis, 11:21, " " <wasa20.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

No rzeczywiście, wyglądem się jednak różnią. Jutro będę miał w reku
model ZTE i Emporię to sobie porównam fizycznie. Bo czytając opisy,
nie zwracałem uwagi na zdjęcia :-)

JK

Data: 2009-11-24 17:43:12
Autor: Duke
Sagittarius pisze:
Witam Grupowiczów
Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej

Żadna tam przestroga, tylko Twoja wersja spiskowej teorii dziejów. Numer do BN nie jest zapisany w telefonie tylko na karcie SIM. _Każdej_ karcie SIM sprzedawanej przez Erę. A jest na pierwszym miejscu ponieważ kontakty są wyświetlane w kolejności alfabetycznej.

Informacją o cenie połączenie z Biurem Numerów która pojawiła się w Twoim poście, jest nieprawdziwa. Poza tym opłata jest naliczana od momentu zgłoszenia się konsultanta.

Data: 2009-11-24 17:51:00
Autor: Henryk
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
Już od kilku lat jestem abonentem Ery. Dla żony która nie lubi technicznych
nowinek za punkty kupilem Nokię 1600. Jak na jego cenę to prosty i dobry
telefon. Aby latwo bylo wyszukiwać potrzebne numery umieśćilem na początku w
ten sposób, że do tych co byly na karcie dodalem na początek po jednej literze
z końca alfabetu iposzly one na koniec, lub niektóre wykasowalem.

--

Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze