Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze

Data: 2009-11-24 00:39:22
Autor: Chris
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
Dnia Mon, 23 Nov 2009 19:56:22 +0100, Sagittarius napisał(a):

ak zdzierać z TAKICH klientów to to już nie jest biznes - to jest naprawdę sqrw....ństwo

Takie postępowanie ze strony akurat tego operatora ani trochę mnie nie
dziwi. Wręcz przeciwnie, potwierdza tylko moją opinie o nim.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze