Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze

Data: 2009-11-24 07:45:32
Autor: K
Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze
Sagittarius pisze:
Witam Grupowiczów
Taka mała przestroga, ale postanowiłem napisać, aby inni będący w takiej sytuacji w porę zareagowali i nie narażali się na koszty

bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

Data: 2009-11-24 08:00:08
Autor: Dominik & Co
K napisał(a):

bo jest na B to jest najwyzej w ksiazce. u kazdego operatora jest tak samo i nie sadze aby bylo to spowodowane czyjas pazernoscia.

Niekoniecznie. W Samych Swoich wszelkie numery, które operator
uważał za niezbędne (biura numerów, zegarynki, horoskopy i tatrzańskie
pogotowia ratunkowe) zaczynały się od kropki i tym samym były
przed wszelkimi innymi wpisami w książce.

Ale nie wydaje mi się, by tak było w celu naciągania na połączenia...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Era dla seniora - żałosne praktyki - długie, ale ku przestrodze