Era-->T-Mobile - warto?

Data: 2011-07-05 13:52:47
Autor: Latet
Era-->T-Mobile - warto?
Witam,

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

Dziękuję,

latet

Data: 2011-07-05 12:57:38
Autor: Waldek Godel
Era-->T-Mobile - warto?
Dnia Tue, 5 Jul 2011 13:52:47 +0200, Latet napisał(a):

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2011-07-05 18:52:47
Autor: Pan Piskorz
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-05 13:57, Waldek Godel pisze:
a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

Masz coś debilu innego do powiedzenia?
Nic nie wiesz, na niczym się prawie nie znasz, używasz obcych ci sformułowań, budujesz jakieś nieprawdziwe teorie, za to wpierdalasz się w prawie każdy post na kilku grupach.

Prawda jest taka, że nie masz pojęcia jak działa współczesny telefon komórkowy, jak działają współczesne aplikacje w telefonie i komputerze.
O systemach operacyjnych w komputerze już nawet nie wspominając.
Nawet nie to, że nie chce ci się tego wyguglać.
To jest zwyczajnie wiedza, której twój umysł zwyczajnie pojąć nie jest w stanie. A podobna wiedza jest oczywista dla każdego, kto kiedyś zechciał sobie sam komputer skręcić lub kupił w latach 80. książkę "Poznaj mój komputer" i zrozumiał sumator z drewna.

Jesteś dramatycznym debilem. Wypierdalaj.
P.

Data: 2011-07-05 19:26:56
Autor: Ianus
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "Pan Piskorz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iuvfgu$h70$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Aleś piskorzu błysnął... LOL

Data: 2011-07-05 18:29:49
Autor: Waldek Godel
Era-->T-Mobile - warto?
Dnia Tue, 5 Jul 2011 19:26:56 +0200, Ianus napisał(a):

Użytkownik "Pan Piskorz"  napisał w wiadomości grup Aleś piskorzu błysnął... LOL

wyciągasz..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2011-07-05 21:40:13
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-05 19:29, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 5 Jul 2011 19:26:56 +0200, Ianus napisał(a):

Użytkownik "Pan Piskorz"  napisał w wiadomości grup
Aleś piskorzu błysnął... LOL

wyciągasz..

Waldek! Zadajesz pytanie i nie chcesz wysłuchać odpowiedzi? To nie po chrześcijańsku.

Data: 2011-07-05 21:06:29
Autor: Waldek Godel
Era-->T-Mobile - warto?
Dnia Tue, 05 Jul 2011 21:40:13 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Waldek! Zadajesz pytanie i nie chcesz wysłuchać odpowiedzi? To nie po chrześcijańsku.

Chcę. Ale - jak dobrze wiesz - są takie osoby, których odpowiedzi
interesują jedynie psychiatrów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2011-07-05 21:26:20
Autor: Diabełson
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-05 18:52, Pan Piskorz pisze:
[...]

WG- trochę nerwowy trol, który coś tam wie o komórkach i francuskich autach.

Data: 2011-07-06 17:03:46
Autor: TGor
Era-->T-Mobile - warto?
On 2011-07-05 21:26, Diabełson wrote:

WG- trochę nerwowy trol, który coś tam wie o komórkach i francuskich
autach.

O tobie nic nie można powiedzieć.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-07-06 20:01:18
Autor: Pan Piskorz
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-05 21:26, Diabełson pisze:
coś tam wie o komórkach

niewiele,

i francuskich autach.

być może.

Niestety kupił sobie niedawno aparat cyfrowy (albo zamierza kupić) się popisuje swoim kretynizmem na grupie fotograficznej - pisze, jakby nikt przed nim takowego nie posiadał lub nie kupował.

P.

Data: 2011-07-05 14:50:00
Autor: Marek Dyjor
Era-->T-Mobile - warto?
Latet wrote:
Witam,

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na
T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

Nie muszą się już wstydzić przy obcych że są w jakiejś prowincjonalnej Erze...  :)

powody do obciachu mają za to plusowicze ;)

Data: 2011-07-05 18:02:46
Autor: ALEX
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu Wt 5 07 2011 14:50, Marek Dyjor pisze:

powody do obciachu mają za to plusowicze ;)

Plusatowicze ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-07-05 18:00:43
Autor: J.F
Era-->T-Mobile - warto?
Użytkownik "Latet"  napisał w wiadomości
Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

A co mieli zyskac lub stracic, skoro umowy ciagle obowiazuja ?

Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)

A powazniej to T-mobile zaszalal i pojawily sie rozne oferty z tanszymi rozmowami miedzynarodowymi.

J.,

Data: 2011-07-05 20:17:03
Autor: Latet
Era-->T-Mobile - warto?
A powazniej to T-mobile zaszalal i pojawily sie rozne oferty z tanszymi rozmowami miedzynarodowymi.

Coś słyszałem na temat darmowych rozmów wewnątrz sieci i m.in. pod tym kątem zadawałem pierwotne pytanie. Ale chyba aż tak pięknie to nie jest, że od dnia zmiany nazwy wszyscy byli "erowicze" mogli do siebie dzwonic za darmo...

latet

Data: 2011-07-05 23:20:50
Autor: ..::Wiskoler::..
Era-->T-Mobile - warto?
Dnia Tue, 5 Jul 2011 20:17:03 +0200, Latet napisał(a):

[...]

Przy przedłużaniu umowy dają darmowe do wszystkich w sieci (T-mobil), ale
zastrzegają że to tylko na trzy miesiące a potem płatne 39zeteł/m.
Moja lepsza połowa kilka dni temu przedłużała umowę to wiem :)
--
....:::WISKOLER:::...

Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
- Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
- Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

Data: 2011-07-06 22:28:50
Autor: J.F
Era-->T-Mobile - warto?
[...]

nikt lepiej ci nie odpowie niz lektura stosownego regulaminu.

J.

Data: 2011-07-06 12:13:11
Autor: Tomaszek
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-05 18:00, J.F pisze:
Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc
nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)
Na dwóch telefonach do których mam dostęp i logują się do sieci T-Mobile nadal widnieje napis "Era". Obydwa abonamentowce.

Data: 2011-07-06 12:16:44
Autor: Liwiusz
Era-->T-Mobile - warto?
W dniu 2011-07-06 12:13, Tomaszek pisze:
[...]

To chyba jakieś stare telefony.

--
Liwiusz

Data: 2011-07-06 11:25:12
Autor: Waldek Godel
Era-->T-Mobile - warto?
Dnia Wed, 06 Jul 2011 12:16:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

To chyba jakieś stare telefony.

Albo stare karty SIM. Zmiana nazwy odbyła się przez zdalną modyfikację
karty SIM, a konkretnie pola Operator Name. To samo pole było kiedyś używane przez Ideę do wyświetlania niesławnego
MILEGO DNI
A to jak to wyświetli telefon, to już zupełnie inna historia. Czasem to
będzie T-Mobile, czasem na przemian Era / T-Mobile, czasem ERA T-Mobile
obok siebie. Czasem tylko Era.
Inną historią jest aktualizacja karty SIM - czasem się po prostu nie udaje,
czasem jakoś ginie wysyłana informacja, czasem ktoś ma starą kartę bez
możliwości zdalnej aktualizacji.

Słowo Era jest zaszyte w pamięci telefonu i dopiero aktualizacja
oprogramowania pozwoli to zmienić na stałe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-07-06 12:40:40
Autor: Janeo
Era-->T-Mobile - warto?
On 5 Lip, 18:00, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc
nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)
Raczej "polaczonych klientow" zgodnie z watkiem ich przyciezkich
reklam. Tylko wciaz nie wiadomo czym :-P

Data: 2011-07-05 18:37:44
Autor: zlotowinfo
Era-->T-Mobile - warto?
Użytkownik "Latet" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:iuutvv$i3l$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

uciekaj z tej sieci poki czas ;p

jedynie jak ktoś ma rodzinkę z tmobile za granicą
ale i tak voip z reguły przychodzi tu z pomocą
więc to i tak nadal umierająca sieć

orange przelewy sms (mam i używam kilkadziesiąt razy w miesiącu)
oraz bonusy za każdym doladowaniem (uzbierałem już 500zł do orange i na stacjonarne)

play też za free do playa się dzwoni przy regularnych doładowaniach
no i długa ważność konta

plus, hmmm w sumie nie wiem czemu młodziez w moim rejonie akurat tę sieć wybrała, ale oni akurat głównie smsują w sieci pakietami

era/t-mobile (mam i prawie nie używam połakomiłem się na phona)
 bonus przy przychodzącej rozmowie z innej sieci
polowa czasu w sieci lub na stacjonarne, niestety z moich
znajomych mało kto ma więc te minuty psu na bude

myphone dual sim orange+t-mobile >>> orange+play
t-mobile żegnamy się za 3 miechy :]

Data: 2011-07-05 20:25:29
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

[...]

Ja jestem bardzo zadowolony z Ery (T-Mobile) .Jest to jedyna siec która ma zasięg na zachodzie województwa zachodniopomorskiego , około 500m. od granicy z RFN .Teraz wyjeżdżając do sąsiada już nie musze bać sie ze dzwoniąc naruszę i tak kruchy debet na koncie .

Data: 2011-07-05 22:48:00
Autor: ToMasz
Era-->T-Mobile - warto?
jerzy.n pisze:
[...]

RFN? wow, jak to brzmi! Za czasów ery musiałbyś przeczytać insrukcje i
ustawić "era" zamiast "automatycznie"? Czy poprostu jak jesteś przy
granicy, u sąsiada, to masz jakieś parcie na telefonowanie? Z drugiej
strony, skoro Ty i sąsiad jesteście w zasiegu innych nadajników to to
działki macie po 10 km srednicy każdy?

ToMasz

Data: 2011-07-06 09:59:59
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuvta1$472$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po zrobieniu kilku kroków w zachodnia stronę teraz zmienia mi napis na T-Mobile.de i po problemie, parcia to ja nie mam, ale czasami musze i odebrać tez :-))T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest dostępna w okolicach granicy i na niej samej.

Data: 2011-07-06 11:10:54
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał :

T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest dostępna w okolicach granicy i na niej samej.

Z okna widzę granicę z Niemcami. Widzę jak w przygranicznej wiosce chodzą Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne bezproblemowe sieci w takim razie.

Data: 2011-07-06 15:54:48
Autor: Titus Atomicus
Era-->T-Mobile - warto?
In article <iv18r9$8gp$1@news.onet.pl>, "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote:

> [...]

Z okna widzę granicę z Niemcami. Widzę jak w przygranicznej wiosce chodzą Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne bezproblemowe sieci w takim razie.

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

TA

Data: 2011-07-06 16:59:30
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał :

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?

Data: 2011-07-06 17:57:41
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:iv1t8t$dsu$1news.onet.pl...

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał :

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?
Bardzo skomplikowany ten przekaz, ze niby Niemców widzisz, ja tez ich widzę codziennie i mam zasięg tylko T-mobil ,inne sieci jak na drzewo wejdziesz :-))

Data: 2011-07-07 13:27:16
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał:

Bardzo skomplikowany ten przekaz, ze niby Niemców widzisz, ja tez ich widzę codziennie i mam zasięg tylko T-mobil ,inne sieci jak na drzewo wejdziesz :-))

Nie "niby" tylko widzę. Dzieli nas jedynie rzeka i kawałek łąki. A nawiązałem do Twojej teorii, że t-mobile jest najlepsze przy granicy. Mogłeś dodać, że u Ciebie, bo u mnie niekoniecznie ;) Szczególnie od 2 dni jak padło 2G. No ale takie rzeczy ...

Data: 2011-07-06 18:21:28
Autor: Artur Maśląg
Era-->T-Mobile - warto?
wrote:

[...]

Na granicy z Czechami podobnie - tylko Era (o przepraszam, T-Mobile),
a reszta w roamingu ;)

Era-->T-Mobile - warto?