Era-->T-Mobile - warto?

Data: 2011-07-05 18:37:44
Autor: zlotowinfo
Era-->T-Mobile - warto?
Użytkownik "Latet" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:iuutvv$i3l$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

uciekaj z tej sieci poki czas ;p

jedynie jak ktoś ma rodzinkę z tmobile za granicą
ale i tak voip z reguły przychodzi tu z pomocą
więc to i tak nadal umierająca sieć

orange przelewy sms (mam i używam kilkadziesiąt razy w miesiącu)
oraz bonusy za każdym doladowaniem (uzbierałem już 500zł do orange i na stacjonarne)

play też za free do playa się dzwoni przy regularnych doładowaniach
no i długa ważność konta

plus, hmmm w sumie nie wiem czemu młodziez w moim rejonie akurat tę sieć wybrała, ale oni akurat głównie smsują w sieci pakietami

era/t-mobile (mam i prawie nie używam połakomiłem się na phona)
 bonus przy przychodzącej rozmowie z innej sieci
polowa czasu w sieci lub na stacjonarne, niestety z moich
znajomych mało kto ma więc te minuty psu na bude

myphone dual sim orange+t-mobile >>> orange+play
t-mobile żegnamy się za 3 miechy :]

Era-->T-Mobile - warto?