Era-->T-Mobile - warto?

Data: 2011-07-05 20:25:29
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "Latet" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:iuutvv$i3l$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile? Proszę o garść konkretów.
Ja jestem bardzo zadowolony z Ery (T-Mobile) .Jest to jedyna siec która ma zasięg na zachodzie województwa zachodniopomorskiego , około 500m. od granicy z RFN .Teraz wyjeżdżając do sąsiada już nie musze bać sie ze dzwoniąc naruszę i tak kruchy debet na koncie .

Data: 2011-07-05 22:48:00
Autor: ToMasz
Era-->T-Mobile - warto?
jerzy.n pisze:
[...]

RFN? wow, jak to brzmi! Za czasów ery musiałbyś przeczytać insrukcje i
ustawić "era" zamiast "automatycznie"? Czy poprostu jak jesteś przy
granicy, u sąsiada, to masz jakieś parcie na telefonowanie? Z drugiej
strony, skoro Ty i sąsiad jesteście w zasiegu innych nadajników to to
działki macie po 10 km srednicy każdy?

ToMasz

Data: 2011-07-06 09:59:59
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuvta1$472$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po zrobieniu kilku kroków w zachodnia stronę teraz zmienia mi napis na T-Mobile.de i po problemie, parcia to ja nie mam, ale czasami musze i odebrać tez :-))T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest dostępna w okolicach granicy i na niej samej.

Data: 2011-07-06 11:10:54
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał :

T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest dostępna w okolicach granicy i na niej samej.

Z okna widzę granicę z Niemcami. Widzę jak w przygranicznej wiosce chodzą Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne bezproblemowe sieci w takim razie.

Data: 2011-07-06 15:54:48
Autor: Titus Atomicus
Era-->T-Mobile - warto?
In article <iv18r9$8gp$1@news.onet.pl>, "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote:

> [...]

Z okna widzę granicę z Niemcami. Widzę jak w przygranicznej wiosce chodzą Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne bezproblemowe sieci w takim razie.

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

TA

Data: 2011-07-06 16:59:30
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał :

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?

Data: 2011-07-06 17:57:41
Autor: jerzy.n
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:iv1t8t$dsu$1news.onet.pl...

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał :

Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?
Bardzo skomplikowany ten przekaz, ze niby Niemców widzisz, ja tez ich widzę codziennie i mam zasięg tylko T-mobil ,inne sieci jak na drzewo wejdziesz :-))

Data: 2011-07-07 13:27:16
Autor: Tomek
Era-->T-Mobile - warto?

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał:

Bardzo skomplikowany ten przekaz, ze niby Niemców widzisz, ja tez ich widzę codziennie i mam zasięg tylko T-mobil ,inne sieci jak na drzewo wejdziesz :-))

Nie "niby" tylko widzę. Dzieli nas jedynie rzeka i kawałek łąki. A nawiązałem do Twojej teorii, że t-mobile jest najlepsze przy granicy. Mogłeś dodać, że u Ciebie, bo u mnie niekoniecznie ;) Szczególnie od 2 dni jak padło 2G. No ale takie rzeczy ...

Data: 2011-07-06 18:21:28
Autor: Artur Maśląg
Era-->T-Mobile - warto?
wrote:

[...]

Na granicy z Czechami podobnie - tylko Era (o przepraszam, T-Mobile),
a reszta w roamingu ;)

Era-->T-Mobile - warto?