Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

Data: 2011-07-08 12:55:20
Autor: AT
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

Chciałem przenieść numer z ery, który miałem od 97roku, 604 xxx yyy do PLAy., miało to miejsce ok kwietnia

W salonie PLAY zrobiłem to na 4 miesiące przed końcem umowy w Era-Tmobile. (Ok niepotrzebnie tak szybko, ale konsultant powiedział, ze to nie problem)

W dzień po podpisaniu umowy, dostałem sms, ze 24 sierpnia będzie przeniesiony numer.
Po miesiącu z ery tez sms dostałem o tej samej treści.
Obecnie na tymczasowym numerze PLAY dostałem sms ze już naliczają opłatę, no i ok zgodnie z umową.

Z ciekawości zadzwoniłem sobie na infolinię PLAY

Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść, gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

Dzwoniąc do Tmobile, twierdzą, ze wszystko jest w porządku i dla play oddadzą go 24 sierpnia.

Dzwoniąc ponownie do PLAY, podtrzymują stanowisko, dzwoniąc trzeci raz do PLAY, Pani konsultantka twierdzi, ze tymczasowy numer stał się jakiś akwizycyjnym numerem to znaczy ze naliczają juz wszystko normalnie wedle umowy, ale mam się nie martwić ze ten docelowy 604 xxx yyy będzie 24 sierpnia przeniesiony, zapisałem sobie nazwisko tej Pani, ale co mi to da jak wciąknie ten numer.?

Ponowie piszę pismo, aby miec na na piśmie do play, dostaję o odpowiedz:

"w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że okres 90 dni na przeniesienie numeru niestety został przekroczony, w związku z powyższym zgodnie z Regulaminem Pana tymczasowy numer zacznie obowiązywać w Umowie, którą Pan podpisał na numer przenoszony.

Ufam, tym samym, że dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie stanowiąc źródło wzajemnej satysfakcji"

Mogę jeszcze w Etrze (Tmobile) wycofać do dnia 25lipca wypowiedzenie, i przenieść numer do tak taka,
jeśli mam stracić ten numer to wolę, tę opcję, ale jeśli mam zachować go w abonamencie play to wolę podtrzymać wypowiedzenie Era(tmobile)

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

Przenieść do TAK Tak aby nie stracić, niestety nie mogę otrzymać odpowiedzi od konsultantów PLAY jednoznacznej.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-08 13:02:36
Autor: mz
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

Data: 2011-07-08 13:12:15
Autor: Tomek

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał:

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

Data: 2011-07-08 13:19:19
Autor: AT
> [...]

Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

Nie zwalnia to play z braku podawania konkretów, pomijam fakt pracownika
play, ktory stwierdzil, ze juz mozna, bo tego nie udowodnię.

Sama kwestia, tego, ze jeden mowi konsultant, ze wszystko bedzie ok, a inni ze nie będzie.

oczekuje tylko odpowiedzi tak, albo nie.

Data: 2011-07-08 13:39:58
Autor: mz

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:iv6omt$c5i$1news.onet.pl...

[...]

A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w Play obsługa klienta jest na niskim poziomie.

Data: 2011-07-08 13:47:23
Autor: janiii
On 11-07-08 13:39, mz wrote:

A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w
Play obsługa klienta jest na niskim poziomie.
Czyli podobnie jak wszędzie.

--
janiii
Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

Data: 2011-07-08 13:12:26
Autor: AT
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

ofertę dostąłem dużo lepszą niż w Erze, ale widać jakim kosztem:)
heh szkoda, tylko co z tym fantem zrobić czasu mam niewiele na uratownie numeru :)
chociazby po to aby sprzedac go na allegro i zapewnić sobie spokojniejsze zycie z nowym numerem

Data: 2011-07-08 23:05:55
Autor: Irek N.
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

W Play to norma. Zero konkretów.

A nie, mój przenieśli ładnie, mojej kobiety tyż :)

Problem był nie z samą procedurą przeniesienia - ta poszła wzorcowo, tylko z jakimś błędem w ustawieniach - techniczna sprawa.

__
Irek.N.

Data: 2011-07-08 13:45:52
Autor: janiii
On 11-07-08 12:55, AT wrote:

W salonie PLAY zrobiłem to na 4 miesiące przed końcem umowy w Era-Tmobile.
(Ok niepotrzebnie tak szybko, ale konsultant powiedział, ze to nie problem)
Przenieść możesz nawet dzień po podpisaniu umowy z obecnym operatorem, ale tylko 3 miesiące w Play masz bezpłatne. Po tym czasei płacisz abonament na jaki się zgodziłeś.
Po przeniesieniu numer tymczasowy "zniknie magicznie" a w jego miejsce pojawi się numer z Ery.

Data: 2011-07-08 14:59:04
Autor: AT
> [...]
Po przeniesieniu numer tymczasowy "zniknie magicznie" a w jego miejsce pojawi się numer z Ery.

jak będzie tak jak piszesz, i jak jeden na 4 konsultantów stwierdził to super
ale 3 stwierdziło inaczej, pytanie dlaczego?

Data: 2011-07-08 17:44:40
Autor: janiii
On 11-07-08 14:59, AT wrote:

ale 3 stwierdziło inaczej, pytanie dlaczego?
Nie wiem, może niedouczeni byli.

Data: 2011-07-14 10:57:54
Autor: Smok Eustachy
Dnia Fri, 08 Jul 2011 17:44:40 +0200, janiii napisał(a):

On 11-07-08 14:59, AT wrote:

ale 3 stwierdziło inaczej, pytanie dlaczego?
Nie wiem, moĹźe niedouczeni byli.

Albo znają realia.

Data: 2011-07-08 14:16:12
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-08 12:55, AT pisze:
Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty
i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść,
gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

Zostanie przeniesiony 24 sierpnia - taki sms dostałeś i tak się stanie.
Jednej nocy numer przestanie działać w Erze i zacznie w Playu.
Czy to inaczej niż chciałeś?
P.

Data: 2011-07-08 15:00:21
Autor: AT
> [...]
> Zostanie przeniesiony 24 sierpnia - taki sms dostałeś i tak się stanie.
Jednej nocy numer przestanie działać w Erze i zacznie w Playu.

Dokładnie tak chciałem, ale 3 konsultantów twierdzi inaczej, ze juz zostanie numer tymczasowy
na stałe, i cytuje Panią konsultant PLAY

' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'

:)

Data: 2011-07-08 16:01:30
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-08 15:00, AT pisze:
' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'

:)

E, nie obawiaj się. Chyba już opanowali cały proceder.
Podpisywałem swoją umowę z Play, to po kilku godzinach przyszedł SMS, że Era wyznaczyła datę i numer się przeniósł wzorowo.
Żadnych przepychanek ani upominania się.
P.

Data: 2011-07-08 16:15:24
Autor: AT
> [...]
Żadnych przepychanek ani upominania się.

Nie załamałbym się :)
po prostu miałbym miniej zbędnych telefonów
i spokojniejsze zycie po pracy :)
Jakis  sentymet pozostal mi jednak, heh i szkoda, ze juz na początku nie moge się z PLAYem
dogadać, czego nigdy z erą nie było. Reklamację zawsze uznawane był i konkretne odpowiedz, zawsze uzyskiwałem.

ale jak tak patrzę, ze ludzie za takie pieniądze oddaja niby złote numery
to moze i swoj bym wystawił :)
wyglada tak

604 555 yyy

Data: 2011-07-08 19:16:11
Autor: !sp

Użytkownik "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
ale jak tak patrzę, ze ludzie za takie pieniądze oddaja niby złote numery
to moze i swoj bym wystawił :)

Kto to kupuje i po co ?  http://tinyurl.com/3pmntjo Prawie same śmieci.
Dowolny raz się wklepie i jest w książce, jeśli trzeba częściej używać.
Jak bardzo często, każdego się nauczysz.

Data: 2011-07-08 19:22:38
Autor: jalboss
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
W dniu 2011-07-08 16:15, AT pisze:

24 sierpnia włączą ci twój numer na karcie na której masz teraz numer tymczasowy.
Jeżeli przenosiłeś numer wczesniej niż 90 dni przed końcem umowy, to za ten okres "ponad" 90 dni będziesz miał naliczane koszty abonamentu i rozmów w play.
Możesz z tego tymczasowego numeru nie dzwonić, a jeszcze korzystac z ery.

Ja tak miałem i mój numer nigdzie nie wyparował.

Najprościej przeczytac regulamin play dot. migracji. Tam to wszystko pisze.

Data: 2011-07-10 13:29:41
Autor: Tomaszek
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
W dniu 2011-07-08 15:00, AT pisze:
' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'
No tak, tu jest Polska...

Data: 2011-07-10 15:58:55
Autor: janiii
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
On 11-07-10 13:29, Tomaszek wrote:

No tak, tu jest Polska...
Co to ma do rzeczy?

Data: 2011-07-10 16:31:44
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-07-10 15:58, janiii pisze:
On 11-07-10 13:29, Tomaszek wrote:

No tak, tu jest Polska...
Co to ma do rzeczy?

Ano to, że tu jest permanenty burdel w każdej chyba dziedzinie życia, nie wyłączając również telekomunikacji.

Data: 2011-07-10 17:21:39
Autor: janiii
On 11-07-10 16:31, Tomaszek wrote:
Ano to, że tu jest permanenty burdel w każdej chyba dziedzinie życia,
nie wyłączając również telekomunikacji.

Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel" nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

Data: 2011-07-10 19:01:01
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-07-10 17:21, janiii pisze:
Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel"
nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie się pakuje....

Data: 2011-07-10 21:23:15
Autor: janiii
On 11-07-10 19:01, Tomaszek wrote:

Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie
się pakuje....
Nie, nie oczekuję. Mam wręcz nadzieję, że nie wrócisz.