Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

Data: 2011-07-08 13:02:36
Autor: mz
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

Data: 2011-07-08 13:12:15
Autor: Tomek

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał:

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

Data: 2011-07-08 13:19:19
Autor: AT
> [...]

Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

Nie zwalnia to play z braku podawania konkretów, pomijam fakt pracownika
play, ktory stwierdzil, ze juz mozna, bo tego nie udowodnię.

Sama kwestia, tego, ze jeden mowi konsultant, ze wszystko bedzie ok, a inni ze nie będzie.

oczekuje tylko odpowiedzi tak, albo nie.

Data: 2011-07-08 13:39:58
Autor: mz

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:iv6omt$c5i$1news.onet.pl...

[...]

A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w Play obsługa klienta jest na niskim poziomie.

Data: 2011-07-08 13:47:23
Autor: janiii
On 11-07-08 13:39, mz wrote:

A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w
Play obsługa klienta jest na niskim poziomie.
Czyli podobnie jak wszędzie.

--
janiii
Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

Data: 2011-07-08 13:12:26
Autor: AT
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
jak proponujecie rozwiązać ten problem?

W Play to norma. Zero konkretów.

ofertę dostąłem dużo lepszą niż w Erze, ale widać jakim kosztem:)
heh szkoda, tylko co z tym fantem zrobić czasu mam niewiele na uratownie numeru :)
chociazby po to aby sprzedac go na allegro i zapewnić sobie spokojniejsze zycie z nowym numerem

Data: 2011-07-08 23:05:55
Autor: Irek N.
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

W Play to norma. Zero konkretów.

A nie, mój przenieśli ładnie, mojej kobiety tyż :)

Problem był nie z samą procedurą przeniesienia - ta poszła wzorcowo, tylko z jakimś błędem w ustawieniach - techniczna sprawa.

__
Irek.N.

Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad