Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad

Data: 2011-07-08 14:16:12
Autor: Pan Piskorz
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
W dniu 2011-07-08 12:55, AT pisze:
Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty
i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść,
gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

Zostanie przeniesiony 24 sierpnia - taki sms dostałeś i tak się stanie.
Jednej nocy numer przestanie działać w Erze i zacznie w Playu.
Czy to inaczej niż chciałeś?
P.

Data: 2011-07-08 15:00:21
Autor: AT
> [...]
> Zostanie przeniesiony 24 sierpnia - taki sms dostałeś i tak się stanie.
Jednej nocy numer przestanie działać w Erze i zacznie w Playu.

Dokładnie tak chciałem, ale 3 konsultantów twierdzi inaczej, ze juz zostanie numer tymczasowy
na stałe, i cytuje Panią konsultant PLAY

' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'

:)

Data: 2011-07-08 16:01:30
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-07-08 15:00, AT pisze:
' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'

:)

E, nie obawiaj się. Chyba już opanowali cały proceder.
Podpisywałem swoją umowę z Play, to po kilku godzinach przyszedł SMS, że Era wyznaczyła datę i numer się przeniósł wzorowo.
Żadnych przepychanek ani upominania się.
P.

Data: 2011-07-08 16:15:24
Autor: AT
> [...]
Żadnych przepychanek ani upominania się.

Nie załamałbym się :)
po prostu miałbym miniej zbędnych telefonów
i spokojniejsze zycie po pracy :)
Jakis  sentymet pozostal mi jednak, heh i szkoda, ze juz na początku nie moge się z PLAYem
dogadać, czego nigdy z erą nie było. Reklamację zawsze uznawane był i konkretne odpowiedz, zawsze uzyskiwałem.

ale jak tak patrzę, ze ludzie za takie pieniądze oddaja niby złote numery
to moze i swoj bym wystawił :)
wyglada tak

604 555 yyy

Data: 2011-07-08 19:16:11
Autor: !sp

Użytkownik "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
ale jak tak patrzę, ze ludzie za takie pieniądze oddaja niby złote numery
to moze i swoj bym wystawił :)

Kto to kupuje i po co ?  http://tinyurl.com/3pmntjo Prawie same śmieci.
Dowolny raz się wklepie i jest w książce, jeśli trzeba częściej używać.
Jak bardzo często, każdego się nauczysz.

Data: 2011-07-08 19:22:38
Autor: jalboss
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
W dniu 2011-07-08 16:15, AT pisze:

24 sierpnia włączą ci twój numer na karcie na której masz teraz numer tymczasowy.
Jeżeli przenosiłeś numer wczesniej niż 90 dni przed końcem umowy, to za ten okres "ponad" 90 dni będziesz miał naliczane koszty abonamentu i rozmów w play.
Możesz z tego tymczasowego numeru nie dzwonić, a jeszcze korzystac z ery.

Ja tak miałem i mój numer nigdzie nie wyparował.

Najprościej przeczytac regulamin play dot. migracji. Tam to wszystko pisze.

Data: 2011-07-10 13:29:41
Autor: Tomaszek
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
W dniu 2011-07-08 15:00, AT pisze:
' Zdarza się niestety tak, ze taki numer wylatuje w KOSMOS i juz nie wraca'
No tak, tu jest Polska...

Data: 2011-07-10 15:58:55
Autor: janiii
Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
On 11-07-10 13:29, Tomaszek wrote:

No tak, tu jest Polska...
Co to ma do rzeczy?

--
janiii
Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

Data: 2011-07-10 16:31:44
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-07-10 15:58, janiii pisze:
On 11-07-10 13:29, Tomaszek wrote:

No tak, tu jest Polska...
Co to ma do rzeczy?

Ano to, że tu jest permanenty burdel w każdej chyba dziedzinie życia, nie wyłączając również telekomunikacji.

Data: 2011-07-10 17:21:39
Autor: janiii
On 11-07-10 16:31, Tomaszek wrote:
Ano to, że tu jest permanenty burdel w każdej chyba dziedzinie życia,
nie wyłączając również telekomunikacji.

Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel" nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

Data: 2011-07-10 19:01:01
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-07-10 17:21, janiii pisze:
Przejedź się do np. Irlandii, Hiszpanii lub Grecji, wtedy słowo "burdel"
nabierze dla ciebie nowego znaczenia.
Ponawiam więc pytanie. Co to ma do rzeczy?

Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie się pakuje....

Data: 2011-07-10 21:23:15
Autor: janiii
On 11-07-10 19:01, Tomaszek wrote:

Odpowiem jak wrócę, nie oczekujesz chyba, że teraz to zrobię? Właśnie
się pakuje....
Nie, nie oczekuję. Mam wręcz nadzieję, że nie wrócisz.