Era i absurd przy przedłużan iu umowy

Data: 2010-05-10 17:10:33
Autor: J.F.
Era i absurd przy przedłużan iu umowy
Użytkownik "chesteroni" <chesteroni@poczta.gazeta.pl>
Zadzwoniłem do BOKu, ale usłyszałem, że nie ma możliwości w ofercie z telefonem zamiany telefonu na bonus, chociaż ewidentnie takie rozwiązanie dla Ery byłoby bardziej korzystne finansowo.
Czy mam dzwonić co jakiś czas licząc, że któryś handlowiec się zlituje?

Raczej dzial marketingu czy kto tam nowe promocje zatwierdza.

A może próba szantażu odejściem jest jedyną szansą na załatwieniem tego problemu, lub też w ogóle nie da się "bo tak" ?

Mysle ze "bo tak". Moze e-mail do marketingu i sprawdzic za 3 miesiace :-)

A tak w ogole .. nie podoba sie oferta ? Play wita was, Play wita was, wita was ..

Albo bierz ze sluchawka, sprzedaj i d* nie zawracaj :-)

J.

Era i absurd przy przedłużan iu umowy