Era i "nie udało się dostarczyć"

Data: 2012-05-29 19:36:42
Autor: Paweł U.
Era i "nie udało się dostarczyć"
Wczoraj T-Mobile miał jakiś pechowy dzień. Ale nie o logowaniu tutaj. Po południu wysłałem ze swojego telefonu /T-Mobile/ na inny numer z T-Mobile wiadomość tekstową. Prawie natychmiast dostałem odpowiedź z sieci "nie udało się dostarczyć". Upewniłem się u odbiorcy, że rzeczywiście wiadomości nie dostał. Telefon mój ma ustawioną ważność wiadomości na "maksymalny czas". Na bilingu widnieje opłata za wysłanie sms. Napisałem do nich niech sobie poprawią błąd w systemie.
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że nie wykryli żadnego błędu w sieci. Wg nich jest to "Problem po stronie aparatu odbiorcy smsa".

Kurcze, nigdy takiego problemu nie spotkałem! Sms postarzał się w sekundy, przeniósł się w czasie? Wyjaśni mi ktoś z grupy?

Paweł

Data: 2012-05-30 17:49:14
Autor: Jeffrey
Paweł U. wrote:
[...]

np przepełniona skrzynka odbiorcza w telefonie ?
ja czasami mam problem z smsami z banku - nie przychodzą lub przychodzą po kilkunastu minutach
po przeczyszczeniu z badziewnych smsów wszystko wraca do normy - dla mnie paranoja ale miałem to już kilka razy, telefon N73 z kartą 1GB

jeffrey

Data: 2012-05-31 07:56:04
Autor: Paweł U.

Użytkownik "Jeffrey"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fc64185$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...

Paweł U. wrote:
[...]

**************

Strzał w dziesiątkę - Nokia! Telefon odbiorcy restartowany od... nowości tj. zimy. Sms od dłuższego czasu nie wysyłał. Okazało się, że przy próbie wejścia w skrzynkę z wiadomościami otrzymywał ciekawy błąd: "pamięć na wiadomości nie gotowa". A tych wiadomości było w sumie niecała setka. Restart telefonu pomógł. Aparat Nokia C2-00

Dzięki i pozdrawiam
Paweł

Data: 2012-05-31 08:37:52
Autor: Paweł U.
Era i "nie udało się dostarczyć"

Użytkownik "Paweł U."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fc707fe@news.home.net.pl...

[...] ciach

Miało być: Telefon odbiorcy nie restartowany od... nowości [...]

Paweł

Era i "nie udało się dostarczyć"