Era kombinuje z doładowaniami?

Data: 2010-12-27 22:44:30
Autor: scream
Era kombinuje z doładowaniami?
Dostałem właśnie info z Kolportera, że od 1 stycznia prowizja za
doładowania Ery spada o 2 pkt procentowe. Czy ktoś coś wie? Kolporter
kombinuje, czy faktycznie Era obniża prowizje?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-12-28 14:11:01
Autor: Shoot
Era kombinuje z doładowaniami?
Jeszcze nie słyszałem... Szukaj rozwiązań typu system OLE! firmy Sprint z Olsztyna :) Mają/mieli niezłe % - lepsze niż dealerzy u niektórych agentów :)

Shoot

Era kombinuje z doładowaniami?