Era kradnie nadal

Data: 2012-04-27 09:25:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal
Starter -- kosztuje 5 złotych, miało być na nim do wydzwonienia 20 złotych
a ważność startera miała być przedłużana o rok z chwilą wykonania dowolnego
połączenia. Najpierw z 20 złotych zrobiło się w niewyjaśnionych okolicznościach
18.55 złotych, później 12.40 złotych. Z numeru nie wykonano żadnego połączenia
telefonicznego i nie wysłano żadnego SMS. Po zalogowaniu widać 1 połączenie
oraz 1 SMS, ale i to połączenie plus ten SMS kosztuje wg Ery 0 złotych.

Tak oto wg Ery (20-0) daje 12.40 zamiast 20.

    Twoje połączenia w wybranym okresie:
        Data         Godzina    Typ połączenia    Numer    Czas trwania    Koszt brutto

  Podsumowanie dla wybranego okresu:
  wysłanych SMS: 1
  czas połączeń telefonicznych: 00:00:00
  nawiązanych połączeń telefonicznych: 1
  całkowity koszt połączeń: 0,00 zł

-=-

Z  numeru tego nie nawiązałem dotąd żadnego połączenia
telefonicznego i nie wysłałem żadnego SMS. Nie mam też
możliwości korzystania z internetu z tego numeru. Wprawdzie
dzwoniłem, ale do siebie (na inny numer) i nie odebrałem
tego połączenia a jedynie sprawdzałem, czy można dzwonić.

Data: 2012-04-27 11:26:39
Autor: Skylla
Era kradnie nadal
[...]

Reklamacje składa się w T-mobile a nie na grupie :-)

Data: 2012-04-27 11:58:39
Autor: kompek
Era kradnie nadal

[...]

Ale tak swoja droga era moglaby zadbac by biling w e-boa (czy jak to sie zwie) byl bardziej przejrzysty. W szczegolnosci powinno byc podawane saldo konta po operacji, a tego nie widac, np.

i tej ostatniej pozycji wyjatkowo brakuje! (ponadto jej brak nasuwa przypuszczenia, ze w erze bilingi nie dzialaja prawidlowo)

ze juz nie wspomne, ze u mnie niektorych pozycji w ogole nie widac na tym bilingu, np. oplaty za poczte glosowa (ta lepsza) czy za bonus tak-tak

Data: 2012-04-27 23:47:58
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Fri, 27 Apr 2012 11:58:39 +0200, kompek napisał(a):
Ale tak swoja droga era moglaby zadbac by biling w e-boa (czy jak to sie zwie) byl bardziej przejrzysty. W szczegolnosci powinno byc podawane saldo konta po operacji, a tego nie widac, np.

A ktory operator podaje stan konta po operacji ? I to jeszcze najlepiej zeby to byl stan rzeczywisty, a nie wyliczony
wstecznie przy ogladaniu ..

J.

Data: 2012-04-28 03:20:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 16yqecyic9c19$.12gl6jz6gabaf.dlg@40tude.net

[...]

Każdy?

I to jeszcze najlepiej zeby to byl stan rzeczywisty, a nie wyliczony
wstecznie przy ogladaniu ..

Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

Data: 2012-04-28 10:25:42
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Sat, 28 Apr 2012 03:20:25 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

Era nie, orange nie, to ktory tak ?
I to jeszcze najlepiej zeby to byl stan rzeczywisty, a nie wyliczony
wstecznie przy ogladaniu ..
Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

Chodzi mi o to zeby nie bylo tak ze pieniadze ci znikna z konta, a operator
z calkowitym spokojem zademostruje stany konta po kolejnych operacjach
wychodzac od stanu obecnego. Ma pan 5 zl na koncie, wygadal pan przez
miesiac 20zl, wiec saldo poczatkowe bylo 25 zl. I wszystko sie zgadza.
I nawet nie wiadomo czy wydruk sprzed miesiaca cie uratuje, a bo to wiadomo
kto go zrobil ? Kazdy moze sobie wydrukowac.
Owszem, czasem mozesz sie zalapac ze akurat doladowales za 50 zl i cos sie
wyraznie nie bedzie zgadzac.

P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
miesiaca, co utrudnia analizy.

Wiec raczej sprawdz co ci t-mobile wlaczyl dodatkowo, a pomysly maja rozne.
I unikaj korzystania z ich jakichkolwiek ofert, dopoki nie przeczytasz
regulaminu.

J.

Data: 2012-04-28 11:13:03
Autor: Darek
Era kradnie nadal

P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
miesiaca, co utrudnia analizy.

W przypadku T-mobile to glownie utrudnia to, ze brak na bilingu pakietow,
uslug i od niedawna transmisji danych. Czyli praktycznie tego nie da sie
kontrolowac, chyba zeby wszystko zapisywac we wlasnym zakresie i robic wlasny
biling, tylko komu sie chce.
A za bledy w systemach komputerowych operator ponosi znikoma odpowiedzialnosc.
Np. ja juz unikam wlaczania uzlug przez itaktak.pl, bo np. przy wlaczaniu
pakietu 1500 minut czasami pobiera oplate, a pakiet sie nie aktywuje. Lepiej
to robic kodami z poziomu telefonu, bo usluga zazwyczaj szybciej sie wlacza i
nie ma pobierania oplaty za nic.

Data: 2012-04-28 20:23:11
Autor: kompek
Era kradnie nadal
[...]

W ogole era czy juz raczej t-mobile coraz wiecej ma problemow z jakoscia uslug. Jak kiedys przy wlaczaniu czegos przez i-boa cos im sie zablokowalo, to nie moglem wlaczyc ani wylaczyc zadnej uslugi w zaden sposob (rowniez z telefonu kodami) przez... pol roku!!!

Ciekawe kto im robi te systemy. Ja coraz powazniej rozwazam zmiane operatora, tylko nie wiem na jakiego. Jakos t-mobile powinno sie kojarzyc z niemiecka jakoscia, a poki co zaczyna mi sie kojarzyc z bylejakoscia. Cos chlopakom nie wychodzi.

Data: 2012-04-28 23:35:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 1516fw47uky4h$.13wwjybczu2gn$.dlg@40tude.net

A ktory operator podaje stan konta po operacji ?

Każdy?

Era nie, orange nie, to ktory tak ?

Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?

[...]

Odpowiedzią jest rezygnacja z usług złodzieja -- w tym wypadku Ery.

P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
miesiaca, co utrudnia analizy.

Bardzo poprawnie -- nic nie zrobiłem,w żadnym konkursie nie wziąłem
udziału, nikomu (poza sobą) nie podałem numeru -- a pieniądze zeszły
z konta.

Wiec raczej sprawdz co ci t-mobile wlaczyl dodatkowo, a pomysly maja rozne.

Sprawdzałem -- wszystko było wyłączone.

I unikaj korzystania z ich jakichkolwiek ofert, dopoki nie przeczytasz
regulaminu.

Nawet nie zdążyłem dojechać do ,,domu'' -- z Ery odwiozłem matkę, pojechałem
na pocztę, aby odebrać list i stamtąd pojechałem do parku. NIC nie robiłem
z telefonem poza ewentualnym przekładaniem go w kieszeni, na dodatek
klawiatura była zablokowana.

Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.
Wieczorem podałem swój numer w na jakiejś stronie internetowej -- po tym
pojawiły się straty na kwotę 6 złotych i 5 groszy)

W salonie powiedziano mi, że ceny są DOKŁADNIE takie same jak na abonamencie matki.

-=-

() Jeśli w banku podam swój numer a bank zgubi moje dane, mogę liczyć się
   z odbiorem płatnych eSeMeSów?!?!?

() Ale i przed podaniem komukolwiek (poza mną numer znał wówczas tylko
   sprzedawca w Erze i ci, którym ów numer podał -- 728 177899) w czasie
   łażenia po parku spłynęło 145 groszy.

   Ktoś, kto czyta ten post jako pierwszy czytelnik tegoż postu,
   byłby trzecią osobą, która ten numer by znała w czasie, gdy
   z tego numeru spłynęły pierwsze pieniądze, gdybym nie podał
   tego numeru JUŻ PO spłynięciu pierwszych pieniędzy.

Albo inaczej -- zapewne wiele osób zna ten numer od dawna -- toż
zapisany jest powszechnie znanymi cyframi, ale nie każdy wiedział,
że sprzedano ten numer dla mnie. W czasie spływania pierwszych
pieniędzy tylko ja wiedziałem, że to mój numer i sprzedawca Ery
(czy raczej TeMobile) oraz ci, którym ów sprzedawca **ewentualnie**
to (to, że ja ten numer kupiłem) przekazał.

Data: 2012-04-28 23:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"Eneuel Leszek Ciszewski" jnho3t$rgb$1@inews.gazeta.pl

Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.
+ Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 145 groszy.

zostało 18,55 z 20.

  łażenia po parku spłynęło 145 groszy.

No -- może niezupełnie w czasie łażenia,
ale zanim gdziekolwiek podałem ten numer!

Data: 2012-04-29 17:23:14
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Sat, 28 Apr 2012 23:35:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"J.F." 1516fw47uky4h$.13wwjybczu2gn$.dlg@40tude.net
A ktory operator podaje stan konta po operacji ?
Każdy?
Era nie, orange nie, to ktory tak ?
Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?

Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.

No to pytaj w w Erze skad ten ubytek.

J.

Data: 2012-04-30 00:34:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 1wfmcdfbkrtu$.p0yu6eld5fu8$.dlg@40tude.net

Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?

Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

A Zuzia nie je landrynek...

  "Eneuel Leszek Ciszewski" jnfgn6$4gu$1@inews.gazeta.pl

  > "J.F." 16yqecyic9c19$.12gl6jz6gabaf.dlg@40tude.net

  > Każdy?

  > Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

Mam coś jeszcze tłumaczyć?

Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.

145, nie 124

No to pytaj w w Erze skad ten ubytek.

Domyślam się, że Ty tego nie wiesz.

Data: 2012-04-30 12:06:26
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Mon, 30 Apr 2012 00:34:11 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"J.F." 1wfmcdfbkrtu$.p0yu6eld5fu8$.dlg@40tude.net
Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?
Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

A Zuzia nie je landrynek...

ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

loguje sie na www.itaktak.pl, wybieram billing i widze kolumny data,
godzina, typ polaczenia, numer, czas trwania, koszt brutto.
Koniec.
No i na dole podsumowanie kosztow polaczen.

Zadnej informacji ile miales srodkow miesiac temu.

No to pytaj w w Erze skad ten ubytek.

Domyślam się, że Ty tego nie wiesz.

Nie mam pojecia, ale jak najbardziej powinienes spytac w BOK.
Wiem ze t-mobile ma wiele sposobow na wyciagniecie paru zl ;-)

Mozna z formularza, bo fonicznie chyba platnie.

P.S. tak przy okazji zaczalem sprawdzac billing .. cos mi sie nie zgadza,
dlusze rozmowy o kilka groszy tansze niz powinne.
taryfa HOT, 30gr/min, 10:22 powinno dac 3.11, a na billingu 3.06.

J.

Data: 2012-04-30 12:52:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 16ybw3avptmqm.ifhlg8ppgqhy.dlg@40tude.net

Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

A Zuzia nie je landrynek...

ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

Ty. To proste. :) Era być może w billingu nie podaje, ale czy ja
piszę, że ona 'podaje w billingu', czy piszę, że 'podaje po operacji'?

loguje sie na www.itaktak.pl, wybieram billing i widze kolumny data,
godzina, typ polaczenia, numer, czas trwania, koszt brutto.
Koniec.
No i na dole podsumowanie kosztow polaczen.

A ja loguję się na www.itaktak.pl i widzę stan konta.
A nawet bez logowania widzę stan konta wpisując *121# czy coś podobnego.

Widzę stan konta i widzę, że nie wykonano żadnego połączenia
i pamiętam, że nie wykonałem żadnego połączenia a nawet nie
podałem nigdzie tego numeru.

-=-

Zatem Ty masz pomieszane pod kopuła tak zwaną, bo mieszasz billing.
Zacytowałem Ci cały tamten post -- nie było tam mowy o billingu,
ale o tym, że podaje stan po operacji.

I dobrze radżę Ci -- nie korzystaj z grupowych psychiatrów takich jak jerzu.

Ani z pomocy mego sąsiada, który wczoraj uważał, iż jest ortopedą,
wcześniej podawał się za dziekana Ekonomii, a za jakiś czas być
może będzie astronautą. :)

Zacząłem rozumieć, dlaczego przed laty nie chciał zgłaszać w firmie
ubezpieczeniowej szkody powstałej na jego samochodzie -- szkody której
ja byłem bezspornym sprawcą, na co miał dowody w postaci zeznań świadków,
w tym i moich zeznań.

[po prostu uważał, że jako świr nie wydębi odszkodowania,
choć akurat wówczas należało się mu ono bezspornie]

Podawał się za dziekana, lokując swą kadencję w czasie, gdy
ja pracowałem na Ekonomii i nie miałem z nim do czynienia
ani razu, jeśli nie liczyć tego zderzenia samochodów, notabene
nie na terenie uczelni, ale na terenie osiedla.

Zadnej informacji ile miales srodkow miesiac temu.

Ja ten numer miałem wtedy nie miesiąc, nie tydzień, nie dobę, ale kilka godzin.

-=-

Ja nie piszę, że na billingu jest informacja o tym, ile pieniędzy
było na koncie po każdej rozmowie, ale piszę, że po Era podaje stan
konta po operacji. [a nie przed nią, niejako wróżąc z fusów koszt
i czas trwania tejże]

Ja nigdzie nie dzwoniłem z tego numeru -- zatem nie ma
potrzeby wyszczególniania stanÓW konta po KAŻDEJ operacji,
aby wyłapać, że gdzieś cos uciekło, choć nie było żadnej rozmowy wychodzącej...

Ja ten starter kupiłem w piątek około 17 godziny i nigdzie nie
dzwoniłem z tego numeru aż do tej pory. Około 20 godziny na koncie
już brakowało 145 groszy, choć nie dzwoniłem, nie eSeMeSowałem,
a nawet nikomu nie podałem do tamtej pory tego numeru telefonu!!!

Data: 2012-04-30 20:21:16
Autor: jerzu
Era kradnie nadal
On Mon, 30 Apr 2012 12:06:26 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-30 20:29:31
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:21:16 +0200, jerzu napisał(a):
On Mon, 30 Apr 2012 12:06:26 +0200, "J.F."
ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Co do jednej czesci pytania to nie, ale to niegrzecznie tak wprost napisac
:-)

Natomiast co to innej czesci ... kto wie, moze jemu sie np wyswietla, a
mnie nie ... cuda sie zdarzaja.

J.

Data: 2012-04-30 22:51:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 1l9ism1rmk948$.on0lknzzb63h.dlg@40tude.net

[...]

Już ci pierdoło delikatnie wyjaśniłem, że ja nie pisałem o billingu.
I nie pisałem o pokazywaniu stanu konta po każdej rozmowie. Wziąłeś
to sobie z sufitu. Ale że byłem delikatny, odwracasz kota ogonem jak
na pierdołę przystało, zamiast uznać swoje ,,roztargnienie''. :)

-=-

Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)

-=-

Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

Data: 2012-04-30 23:51:09
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:51:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

No to nie wiem o czym pisales, ale zwracam uwage ze g* ci da aktualny stan
konta. Chyba ze sobie bedziesz go zapisywal codziennie, albo co pewien
czas, nie przekraczajacy 30 dni.

Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)

A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)

Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

Spoko, skonczy sie nadmiar na koncie, trzeba bedzie uciekac. No chyba ze
zdaza z podwojnym :-)

Ja w kazdym badz razie przez poprzednie 8 lat mam im jedna rzecz do
zarzucenia, no i kilka mniejszych, ale opisanych w regulaminie.

J.

Data: 2012-05-01 00:14:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 1f2w59ir2ucbm.46i84dtexgja$.dlg@40tude.net

No to nie wiem o czym pisales,

Więc zacznij czytać. :)

ale zwracam uwage ze g* ci da aktualny stan
konta. Chyba ze sobie bedziesz go zapisywal
codziennie, albo co pewien czas, nie przekraczajacy 30 dni.

Zanim cokolwiek zrobiłem poza zadzwonieniem do siebie
(nie odbierałem) z konta ulotniło się 145 groszy. Nie
wiem jednak, po co to piszę kilkanaście razy, skoro Ty
nie czytasz tego, co ja piszę, ale piszesz sam do siebie :)
coś, co nijak ma się do tego, co ja piszę.

Może pogadaj z lustrem?... ;)

-=-

Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)

Może. Zwłaszcza na graniu na czekanie i na masie bzdur, za
które brała szmal, nic nie dając w zamian poza denerwowaniem.

Data: 2012-05-01 12:13:57
Autor: J.F.
Era kradnie nadal
Dnia Tue, 1 May 2012 00:14:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

Tobie tez juz pisali ze masz z era wyjasnic o co chodzi, a nie frustrowac
sie na grupie ;-)

Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)
Może. Zwłaszcza na graniu na czekanie i na masie bzdur, za
które brała szmal, nic nie dając w zamian poza denerwowaniem.

Na rozmowach do ciebie moze zarobi wiecej :-)

J.

Data: 2012-05-01 12:30:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"J.F." 1et14c107zmul$.12ouryiqrarch$.dlg@40tude.net

Tobie tez juz pisali ze masz z era wyjasnic o co chodzi,
a nie frustrowac sie na grupie ;-)

Napisałem, że już wyjaśniłem -- Era traci swego ośmioletniego klienta,
klient ów będzie płacił 2 razy mniejszy abonament (w Play) i będzie miał
2 razy więcej minut do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do
których będzie miał nielimitowaną liczbę minut a ja będę miał ChujeŁowy
lub Szajsumgowy smartfon.

[kwestionuję ten zapis -- przecież jeśli będzie dzwonił do stacjonarek,
nie będzie mógł w tym samym czasie dzwonić do Playowych, więc jakiś
limit jednak jest...]

Ja wolę frustracje niż wyjaśnienia. I ja nie 'mam', ale 'mogę'.
Ma obowiązki wobec mnie Era, nie ja wobec niej.

[...]

Do mnie nikt nie dzwoni. Powaga. :) A do klienta...
Kolejny klient (moja matka) już żałuje przedłużenia umowy z Erą.
Gdy dowiedziała się, że za te same pieniądze mogłaby mieć taki
telefon, jaki chciała (dopłaciłaby 19 złotych) i 250 minut
do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do których
miałaby bez limitu, zrobiło się jej niedobrze. Kolejnym
klientem na liście jest moja siostra i znajomi matki,
do których ma ,,rozmowy po groszu''. Po co jej ,,po
groszu'', skoro mogłaby mieć do nich za freeko?

Tak oto Era ,,zarobi''. :)

Data: 2012-07-31 00:02:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

[...]

Nie jest to (co cytuję niżej) żadną/jakąkolwiek wyrocznią
czy normą bądź regułą, ale jednak czymś jest:

         UWAGA! Połączenia na numery przeniesione z sieci jednego
         operatora do sieci innego operatora (np. z Play do T-Mobile)
         są rozliczane według stawek właściwych dla operatora macierzystego
         (według prefiksów). Przykładowo połączenie na numer przeniesiony
         z Play do T-Mobile będzie rozliczane jak połączenie do sieci Play,
         połączenie na numer przeniesiony z T-Mobile do Orange będzie
         rozliczane jak połączenie do sieci T-Mobile.

         http://www.freeconet.pl/pl/oferta-tlenofon/cennik

Tak ma Tlenofon/FCN. Nie znaczy to, że i inni tak mają, ale
być może właśnie wielu operatorów tak ma.

-=-

Ja ze swego smartfonu jestem co najmniej zadowolony. :)
Mam go dzięki :) kłopotom w Erze. :) IMO matka nie będzie
zastanawiała się za półtora roku nad wyborem kolejnego
operatora i też wybierze Play, o ile Play będzie oferował
te warunki, które zaoferował ojcu:

   () za około 30 złotych (wraz z VAT -- oczywiście)
      miesięcznie 250 minut do wszystkich poza
      stacjonarnymi i Play, a do tychże
      stacjonarnych i do Play -- bez limitu.

Data: 2012-04-27 13:00:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"Skylla" jndooh$sab$2@sunflower.man.poznan.pl

Reklamacje składa się w T-mobile a nie na grupie :-)

A tu co się składa glempisynu? Tu należy adorować TeDebilna sieć?
Cóż za glemisyński narodek -- popierający złodziejstwa!!!

Data: 2012-04-28 20:43:30
Autor: Ianus
Era kradnie nadal

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jndu7s$4gn$1@inews.gazeta.pl...
A tu co się składa glempisynu? Tu należy adorować TeDebilna sieć?
Cóż za glemisyński narodek -- popierający złodziejstwa!!!

Znowu cię wyruchali? Może działalność zarejestruj? Tyle, że w PL to nielegalne.

JS

Data: 2012-04-28 23:43:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"Ianus" jnhdkm$3v7$1@inews.gazeta.pl

Znowu cię wyruchali? Może działalność zarejestruj? Tyle, że w PL to nielegalne.

Życzę Ci Ianus Twojej śmierci -- najlepiej by było, gdybyś poszedł w ślady Leppera.
Sprzedawcy w Erze -- podobnie życzę jego samobójczej śmierci. :) Być może śmierć
takich osób (pasożytów) jest jedyną drogą do normalności? Na razie, idąc śladami
Kościoła Jana Pawła II, za głupca uważa się w tym kraju ofiarę przestępstwa, nie
sprawcę przestępstwa.

Data: 2012-04-29 08:48:55
Autor: jerzu
Era kradnie nadal
On Sat, 28 Apr 2012 23:43:42 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

Kwalifikujesz się do leczenia psychiatrycznego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-29 10:27:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"jerzu" 52ppp7hqbpa3hia9s1mb5r424754cu635b@4ax.com

[...]

Spierdalaj skurwysynu na drzewo. :)
Najlepiej też powieś się jak Lepper. Jan Paweł II nauczył Polaków
złodziejstwa. Każda kurwa taka jak ty woli kraść niż pracować. Każdy
sukinsyn taki jak ty woli kraść i oszukiwać niż zabrać się do uczciwej
pracy.

Boże, jakie to szczęście, że gówno z najlepszych rodzin Kościelnych
spłonęło żywcem pod Jeżewem. :) Byli takimi skurwielami jak ty i jak
ci, których bronisz. Też by kradli, też by żyli cudzym kosztem, też
broniliby złodziei, morderców, też by mordowali uczciwych ludzi.

Spierdalaj do Związku Radzieckiego -- tam uczciwych lokowano
w zakładach psychiatrycznych.

Albo do wariatkowa, skoro uznajesz się za psychiatrę, będąc zwykłym dupkiem.

Data: 2012-04-29 16:48:56
Autor: jerzu
Era kradnie nadal
On Sun, 29 Apr 2012 10:27:56 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Spierdalaj skurwysynu na drzewo. :)

Odstawiłeś leki?

[...]

Ja uczciwie pracuję, płacę podatki. Więc zejdź ze mnie.

[...]

Heh, pierdolisz jak mało kto. Idź do tego białostockiego liceum i
powiedz to rodzinom tych dzieciaków prosto w oczy.

Spierdalaj do Związku Radzieckiego -- tam uczciwych lokowano
w zakładach psychiatrycznych.

Związku Radzieckiego nie ma już od dłuższego czasu, nie zauważyłeś?
Gazet wam nie dają w zakładzie?

Albo do wariatkowa, skoro uznajesz się za psychiatrę, będąc zwykłym dupkiem.

Kim Ty jesteś, tłuku?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-30 00:38:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"jerzu" m1lqp71qgb2b47m1biuljeo49v47vt1uug@4ax.com

Spierdalaj skurwysynu na drzewo. :)

Odstawiłeś leki?

Jeden pajac udaje ortopedę, wcześniej podając się za
dziekana Ekonomii, teraz ty pajacu udajesz lekarza? :)

Leczenie bez stosownych zezwoleń/uprawnień chyba nie
jest dozwolone w tym państwie. A nawet gdyby było,
raczej żaden lekarz nie leczy na odległość.

-=-

 -- Słyszałem, że T-Mobile otwiera nowy oddział...
 -- O! Czyżby BKomorowski znów zarządził jakąś amnestię?
    Tym razem zwalniają z więzień morderców, złodziei czy pedofil?...

Data: 2012-04-30 20:20:26
Autor: jerzu
Era kradnie nadal
On Mon, 30 Apr 2012 00:38:34 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Jeden pajac udaje ortopedę, wcześniej podając się za
dziekana Ekonomii, teraz ty pajacu udajesz lekarza? :)

Pajacem to jesteś Ty. Ja nikogo nie udaję. Po prostu pytam się z
dobrego serca.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-30 22:45:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"jerzu" 4ultp7hiiprt4rsckp5ti311p14nuluqf3@4ax.com

Jeden pajac udaje ortopedę, wcześniej podając się za
dziekana Ekonomii, teraz ty pajacu udajesz lekarza? :)

Pajacem to jesteś Ty. Ja nikogo nie udaję.

Skleroza nie boli? Ortezą jej nie wyleczysz? ;)

  "jerzu" 52ppp7hqbpa3hia9s1mb5r424754cu635b@4ax.com

  > Kwalifikujesz się do leczenia psychiatrycznego.

W tym poście pajacu uznałeś się psychiatrą, na dodatek internetowym. :)
Pomyśl o ginekologii -- tam też potrzebni są lekarze. :)

Data: 2012-05-01 01:58:10
Autor: Animka
Era kradnie nadal
W dniu 2012-04-30 20:20, jerzu pisze:
[...]

On to powinien dokleić się do Pszemola. Mogliby we dwóch tylko ze sobą "gadać".

--
animka

Data: 2012-04-27 12:43:09
Autor: Maciej Bebenek
Era kradnie nadal

Z  numeru tego nie nawiązałem dotąd Ĺźadnego połączenia

W jakim telefonie karta była użyta?

Data: 2012-04-27 15:07:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"Maciej Bebenek" 248799364357219349.082302maciej_pmt-tpsa.waw.pl@news.home.net.pl

[...]

To znaczy? W jakim modelu? W Nokii 2630 czy jakoś tak -- kupionym w Erze przed laty.

Data: 2012-04-27 13:20:03
Autor: Darek
Era kradnie nadal
Niestety przez itaktak.pl widac tylko koszt polaczen telefonicznych, trasmisji danych i SMSow, natomiast nie ma zupelnie mozliwosci sprawdzenia kosztu pakietow, uslug dodatkowych itp.  I z tego miedzy innymi wzgledu kontrolowanie wlasciwego naliczania oplat jest bardzo trudne. A rekompensata za wykrycie zlodziejstwa T-mobile jest jedynie zwrot oplat, co jest troche smieszne. Zreszta inne sieci tez stosuja tylko takie rekompensaty. Troche to malo, za przywlaszczenie sobie pieniedzy klienta.

Data: 2012-04-27 14:22:39
Autor: Waldek Godel
Era kradnie nadal
Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:20:03 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

Niestety przez itaktak.pl widac tylko koszt polaczen telefonicznych, trasmisji danych i SMSow, natomiast nie ma zupelnie mozliwosci sprawdzenia kosztu pakietow,

to haiku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-04-27 15:48:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"Darek " jne6e3$pqg$1@inews.gazeta.pl

A rekompensata za wykrycie zlodziejstwa T-mobile
jest jedynie zwrot oplat, co jest troche smieszne.

Dla mnie i tyle starczyłoby, o ile Era by oddała skradzione pieniądze.

Zreszta inne sieci tez stosuja tylko takie rekompensaty.
Troche to malo, za przywlaszczenie sobie pieniedzy klienta.

Na zasadzie -- ukradnie i ma przed sobą dwa wyjścia:

 -- odda po czasie
 -- nie odda

ale żadnej kary nie poniesie... W najgorszym razie
(gdy odda) zyska na kredycie, jakiego udzielił...

Data: 2012-04-27 17:47:48
Autor: Maciej Bebenek
Era kradnie nadal
"Darek " <darek12345@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Niestety przez itaktak.pl widac tylko koszt polaczen telefonicznych, trasmisji danych i SMSow,

Transmisji danych juĹź nie ma.

Data: 2012-04-28 10:59:58
Autor: Darek
Era kradnie nadal

Transmisji danych juz nie ma.

To ciekawe dlaczego to zliwidowali. Na poczatku marca, czyli niecale 2
miesiace temu jeszcze byla. Tylko w moim przypadku byly takie bledy w bilingu
na itaktatk.pl, ze podawalo jakies kwoty za transmisje danych mimo wlaczonej
uslugi Blueconnect Max. Potem to jakos automatycznie korygowali i stan konta
byl wlasciwy.
Czyzby "rozwiazali" ten problem w ten sposob, ze zlikwidowali mozliwosc
zobaczenia transmisji danych w bilingach przez itaktak.pl. --

Data: 2012-04-27 20:39:21
Autor: tpajak
Era kradnie nadal

Tak oto wg Ery (20-0) daje 12.40 zamiast 20.

[ciach]

a nie zaczardżowali Ciebie za "granie na s**nie" czy jakąś podobną super usługę którą oni defaultowo włączają na nowych starterach ?

pzdr
tpajak

Data: 2012-04-27 23:16:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Era kradnie nadal

"tpajak" jnep55$cgd$1@inews.gazeta.pl

Tak oto wg Ery (20-0) daje 12.40 zamiast 20.

[ciach]

a nie zaczardżowali Ciebie za "granie na s**nie" czy jakąś podobną super usługę którą oni defaultowo włączają na nowych starterach ?

Nie. Ojca rżną na to od lat -- ale on mi uparcie mówi, że to
kosztuje złotówkę z paroma groszami... W starterze granie na
czekanie byłoby po doładowaniu.

Ojciec chciał zwiększyć abonament -- właśnie zrezygnował. :)

A na moim starterze jest już tylko 6 złotych z groszami.
Telefon wyłączyłem -- noże to da jakiś efekt?...

Matkę Era orżnęła dwa razy na rozmowach za grosz. Raz matka
naliczyła im 130 złotych -- i wydarła z gardła co do złotówki. :)
Innym razem Era oszukała matkę, w efekcie czego regulaminowo
matka została nacięta na prę dyszek. Tego nie odzyskała.

Kilka nocy :) temu pojeździłem rowerkiem po osiedlu.
Wyczyn ;) z pogranicza sportów ekstremalnych z uwagi na otoczenie.
Wprawdzie rowerem łatwiej uciec pijakom, ale mimo wszystko -- nocą
jest niebezpiecznie. Kiedyś pijak rzucił we mnie butelką piwa.

Dla mnie korzystanie z usług Ery jest podobne do nocnego jeżdżenia rowerem.

Era kradnie nadal