Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzi n.

Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzi n.

Data: 2009-03-18 11:13:50
Autor: MariuszM
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzi n.
Witam, wczoraj zadzwoniłem do BOA w Erze i zgłosiłem chęć aktywowania numeru domowego. Po pół godzinie miał przyjść SMS z numerem stacjonarnym. Następnie miałem zadzwonić jeszcze raz, po to żeby mogli zlokalizować telefon i aktywować usługę.
Kiedy po ponad godzinie żaden SMS nie przyszedł zadzwoniłem do BOA, żeby wyjaśnić o co chodzi i włączył się automat z lokalizacją strefy z pytaniami czy aparat jest w miejscu gdzie chcę aktywować strefę itp. Potwierdziłem i miły 'pan automat' poinformował mnie, że w ciągu 30 minut powinien przyjść SMS z potwierdzeniem aktywowania usługi. Kiedy po następnych 90 minutach nic nie przyszło, zadzwoniłem do BOA i usłyszałem mniej więcej taki komunikat: "Trwa aktywowanie usługi Era Numer Domowy, jeśli w ciągu 30 minut nie nastąpi aktywacja, proszę skontaktować się z BOA."
Więc skontaktowałem się z BOA, wyjaśniłem sytuację i miła Pani poinformowała mnie, że Ona nic nie może zrobić bo moja strefa ma status w trakcie aktywacji. Powiedziała, że powinienem wcześniej, przed ustalaniem strefy dostać numer stacjonarny i teraz ona nie wie czy jak przyjdzie SMS z numerem stacjonarnym, to czy nie trzeba będzie jeszcze raz lokalizować strefy. Generalnie miałem czekać.
No to po kolejnej godzinie i po kolejnym odsłuchaniu komunikatu, że jeśli w ciągu 30 minut nie aktywuje się strefa mam się skontaktować z BOA, zgodnie z tym o co mnie prosili skontaktowałem się z BOA i znowu usłyszałem, że usługa jest w trakcie aktywacji że nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem jeszcze raz przed północą i znowu to samo.
Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna, tylko, że ja nie mam już ochoty dzwonić do BOA, żeby po raz kolejny usłyszeć to samo.
Tym bardziej, że za każdą taką rozmowę kasują sobie złotóweczkę. Poprosiłem nawet panią, żeby zdjęła tą opłatę, bo dzwonię w końcu z reklamacją, więc dlaczego mam płacić za ich błędy. Pani mnie poinformowała, że nie może zdjąć opłaty.
Zastanawia mnie tylko jedno, po co każą dzwonić do BOA w przypadku nieaktywowania się strefy, jeśli w BOA nic z tym nie mogą zrobić?
Chyba nie po to, żeby kasować od zdenerwowanych abonentów po złotówce?

Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-18 12:30:29
Autor: ...J...
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.

"MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote in message news:gpqhko$4o7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?

Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc na Policje....

Data: 2009-03-18 12:52:42
Autor: MariuszM
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście g odzin.
Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc na Policje....

Zawsze udzielasz głupich rad?
Co byś zrobił na moim miejscu?
Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się skontaktować z BOA.
Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce, bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?


--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-18 13:36:39
Autor: Adam Płaszczyca
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:52:42 +0100, MariuszM napisał(a):

Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce, bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?

Nie, wysłać pismo z żądaniem włączenia usługi, zwrotu naliczonych złotówek
oraz, jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś inne straty, to ich wyrównania. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2009-03-18 13:44:12
Autor: ...J...
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.

"MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote in message news:gpqnrg$22s$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc na Policje....

Zawsze udzielasz głupich rad?
Co byś zrobił na moim miejscu?
Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się skontaktować z BOA.
Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce, bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?

Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum? Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu przez -mail....

Data: 2009-03-18 14:08:30
Autor: MariuszM
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście g odzin.
Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!

Czytać nie umiesz?
Zacząłem od BOKu.

Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum? Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu przez -mail....

A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne umiejętności?
Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
Chętnie się zapiszę.
Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.

Mariusz

Data: 2009-03-18 14:13:03
Autor: MariuszM
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście g odzin.
Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś kara.

Mariusz

Data: 2009-03-18 15:23:29
Autor: ...J...
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.

"MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote in message news:gpqsi5$9a5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś kara.

Mariusz

Ty juz swoja kare masz...Nie potrafisz sie samemu zajac swoja sprawa tylko mędzisz na forum....

Data: 2009-03-18 15:22:41
Autor: ...J...
Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.

"MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote in message news:gpqrsb$t51$1atlantis.news.neostrada.pl...
Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!

Czytać nie umiesz?
Zacząłem od BOKu.

Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum? Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu przez -mail....

A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne umiejętności?
Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
Chętnie się zapiszę.
Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.

Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK Ery.....

Data: 2009-03-18 15:37:32
Autor: perszing
Era - numer domowy, aktywują już kilk anaście godzin.
....J... pisze:

Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK Ery.....

Nie troluj dobra?

p.

Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzi n.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona