Era numer stacjonarny - kiedy u innych

Data: 2009-09-15 21:21:56
Autor: Misiu
Era numer stacjonarny - kiedy u innych
Czy ktoś może ma jakieś info, kiedy odpowiednik tej usługi pojawi się w innych sieciach kom ? Mnie by interesował Play :)

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-16 20:02:35
Autor: tomek
Era numer stacjonarny - kiedy u innych

Czy ktoś może ma jakieś info, kiedy odpowiednik tej usługi pojawi się w
innych sieciach kom ? Mnie by interesował Play :)

W Play to narazie pozostaje pakiet internetowy + numer stacjonarny w VoIP.

Data: 2009-09-16 20:40:38
Autor: Misiu
tomek pisze:

Czy ktoś może ma jakieś info, kiedy odpowiednik tej usługi pojawi się w
innych sieciach kom ? Mnie by interesował Play :)

W Play to narazie pozostaje pakiet internetowy + numer stacjonarny w VoIP.

Co masz na myśli pisząc o numerze stacjonarnym VoIP ? Czyzby coś umknęło   mojej uwadze ?

--
http://voip.stegny.net

Data: 2009-09-17 15:53:59
Autor: tomek
[...]

W telefonie uruchamiasz klienta SIP i korzystasz z numeru stacjonarnego oferowanego przez usługodawcę VoIP. Trzeba mieć w miarę stabilny internet no i pakiety internetowe w Play są tanie.

Data: 2009-09-20 23:37:42
Autor: Misiu
tomek pisze:

[...]

Taaaak. Tylko, że ja nie o to pytałem. Po pierwsze to nie ma nic wspólnego z usługą Ery, po drugie nie kaznym fonie jest klient SIP.

oferowanego przez usługodawcę VoIP. Trzeba mieć w miarę stabilny internet no i pakiety internetowe w Play są tanie.

Data: 2009-09-22 19:04:55
Autor: tomek
[...]

To jest jakaś namiastka ENS. Nic nie wiem o tym aby inny operator proponował taką usługę jak Era.

Era numer stacjonarny - kiedy u innych