Era obligatoryjnie sciąga simlocki?

Data: 2009-06-27 16:30:28
Autor: ToMasz
Era obligatoryjnie sciąga simlocki?
witam

W Erze znalazłem pewną karte modemową GSM, w dość przystępnej cenie. W
pakiecie z kartą sim prepaid, wyraźnie jest napisane "bez abonamentu bez
zobowiazań". O ile wiem, ta karta została wypuszczona na rynek w 2005
roku wiec to staroć( chcą sobie wyczyścić magazyny) i na bank ma
simlocka na ere . czy po miesącu od zakupu mogę udać głupiego  i
poprosic o darmowe sciagniećie simlocka? jest na to jakiś wewnętrzny
przepis ery?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2009-06-27 18:56:40
Autor: Arti

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h259bo$8pd$1@news.interia.pl...
[...]

z tego co się orientuję to ściąganie simlocka dotyczy tylko słuchawek.

Arti

Data: 2009-06-29 10:11:21
Autor: Jeremiasz
[...]

Kupilem tam w zeszlym tygodniu modem GSM na usb za 159 nówka, jest bez SIma, używam w Playu.

JA

Era obligatoryjnie sciąga simlocki?