Era oddaje numer

Data: 2009-09-04 13:38:11
Autor: Wincynty
Era oddaje numer
taka mała historyjka jak przenoszę numer z ery do play :)

21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra - głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli

więc zrobiłem 2 podejście - znowu wypadło na sobotę 2009-08-28 - Obecna sprawa

i tym razem wymyślilem że nie przeniosę w trybie 1 dnia żeby się nie doczepili... tylko na dzień 1 września... dzisiaj mamy 4 - ciekawe kiedy mi dadzą odpowiedź że uwlonili numer - masakra jak dla mnie

Data: 2009-09-04 05:12:54
Autor: BearBag
Era oddaje numer

i tym razem wymyślilem że nie przeniosę w trybie 1 dnia żeby się nie
doczepili... tylko na dzień 1 września... dzisiaj mamy 4 - ciekawe kiedy mi
dadzą odpowiedź że uwlonili numer - masakra jak dla mnie

to nie oni ci maja dac znac tylko play, przenosilem wiele numerow do
playa i czasem nie dochodza od nich smsy ze mozesz juz sie zglosic po
karte sim. Warto przejsc sie do salonu i sprawdzic. Przenosilem z 5
numerow z ery i nigdy nie przedluzali, zawsze zwalniali numer do 12h.

Data: 2009-09-04 14:46:41
Autor: J.Kolina
Era oddaje numer
karte sim. Warto przejsc sie do salonu i sprawdzic. Przenosilem z 5

Zadzwoń do playa zamiast chodzić. Era zwykle jeśli nie odrzuci to odrazu uwalnia.
Mi odrzucili 1 z 5 numerów tłumacząc się "brak PESEL"
Rejetrowałem kartę w ich salonie więc ciekawe jak mogli go nie wpisać. Wysłałem mailem ksero dowodu i w 3 h poprawili.
Za to PLAY od 4 dni nie może zabić starego wniosku i nie moge złożyć nowego bo taka PROCEDURA jest

Ania

Data: 2009-09-04 16:06:58
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h7r295$12l$1news.onet.pl...
> [...]

Za to PLAY od 4 dni nie może zabić starego wniosku i nie moge złożyć nowego bo taka PROCEDURA jest

byłem w salonie - informacja jest taka że dalej czekają na odpowiedź z ery :)

Data: 2009-09-04 16:18:28
Autor: J.Kolina
Era oddaje numer
byłem w salonie - informacja jest taka że dalej czekają na odpowiedź z ery :)

Dzwoń do ery bo moim skromnym cos się zacieło

jk

Data: 2009-09-05 22:28:48
Autor: Mariusz
Era oddaje numer

Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7qu75$e18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacząc mi, że mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a  że pracują do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę:

4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik nie wskazał we wniosku innego terminu.

"Od dnia", a nie "w dniu", zatem jeśli złożyłem wniosek za późno (ich zdaniem) w jednym dniu, to mieli jeszcze cały następny na rozpatrzenie wniosku. Nie wiem który z dwóch powodów wybrać pisząc jutro skargę do UKE, o ile będzie mi się chciało.

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, bo zamknięcie wniosku (co jak już ktoś napisał jest konieczne, by móc złożyć następny) trwa już kilka dni. Byłem w salonie, dzwoniłem na infolinie, w końcu dziś zadzwonili właśnie by zamknąć wniosek, ale sprawdzam na stronie Play'a i dalej mi wisi "sprawa otwarta". Z tego wszystkiego nie wiem, czy chce odejść do Play, jeśli taka tam organizacja obsługi. Na tą ostatnią przynajmniej nie można narzekać w Erze. Tam, mówiąc eufemistycznie, kręcą, ale przynajmniej można wszystko załatwić od ręki przez telefon czy w salonie. Salony Play w moim mieście są tylko na zasadzie dilerki i z tego co zauważyłem nic tam nie można załatwić od ręki. Tam mogą tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.

M.

Data: 2009-09-05 23:21:02
Autor: Flo
Era oddaje numer
Mariusz pisze:

21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra - głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli

Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złoĹźyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, teĹź z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacząc mi, Ĺźe mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a  Ĺźe pracują do 19:00, to mĂłj wniosek został nierozpatrzony i odrzucony.

Głupoty mówili

[...]

No i tak jest.
Godziny robocze przenoszenia numerów w systemie elektronicznym zostały oznaczone jako pon. – pt. 9.00-19.00. Jeśli wniosek złożono w piątek po godz. 15 to jest on rozpatrywany w poniedziałek do godz. 14

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, ......

Jak słyszę, że ktoś przechodzi do Play (klienci biznesowi) to im tego nie odradzam (tak ze złośliwości) tylko proponuję aby dowiedzieli się jakie usługi dla biznesu Play oferuje no i krzyżyk na drogę.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-07 11:56:29
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7uknu$31i$5inews.gazeta.pl...
[...]

niestety - rozmawiałem z laską w p4 - i mówiła że to standard - odrzucone są wszystkie wnioski z ostatniego tygodnia wysłane po 15:00 do ery a oznaczone jako przeniesienie w ciągu 1 dnia - jedyne co to zaczęli robić przeniesienia z dniem i podają datę jak klient przychodzi później - i powód bzdurny - błędne dane rejestracyjne - więc nie bzdura

Data: 2009-09-07 11:58:29
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "Mariusz" <mariusz@gugle.com> napisał w wiadomości news:h7uhpq$9oc$1inews.gazeta.pl...

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, (...)
 Tam mogą tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.

niestety - każdy początek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł :P

Data: 2009-09-07 06:43:15
Autor: BearBag
Era oddaje numer

niestety - każdy początek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak
startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł
:P

no to ja mam jakies szczescie bo przenioslem od lipca juz 13 numerow,
w tym 11 z ery, 1 z orange i 1 z heyah. Wszystkie z ery przeniesione w
terminie. Najdluzej ile czekalem to od czwartku do nocy z niedzieli na
poniedzialek (ale zaznaczylem we wniosku ze chce przeniesc wlasnie w
poniedzialek). Najdluzej czekalem na numer z orange ( nie chcieli go
zwolnic przez 6 dni) bez podania przyczyny. Z heyah przenioslem w 24h.

Era oddaje numer