Era oddaje numer

Data: 2009-09-04 05:12:54
Autor: BearBag
Era oddaje numer

i tym razem wymyślilem że nie przeniosę w trybie 1 dnia żeby się nie
doczepili... tylko na dzień 1 września... dzisiaj mamy 4 - ciekawe kiedy mi
dadzą odpowiedź że uwlonili numer - masakra jak dla mnie

to nie oni ci maja dac znac tylko play, przenosilem wiele numerow do
playa i czasem nie dochodza od nich smsy ze mozesz juz sie zglosic po
karte sim. Warto przejsc sie do salonu i sprawdzic. Przenosilem z 5
numerow z ery i nigdy nie przedluzali, zawsze zwalniali numer do 12h.

Data: 2009-09-04 14:46:41
Autor: J.Kolina
Era oddaje numer
karte sim. Warto przejsc sie do salonu i sprawdzic. Przenosilem z 5

Zadzwoń do playa zamiast chodzić. Era zwykle jeśli nie odrzuci to odrazu uwalnia.
Mi odrzucili 1 z 5 numerów tłumacząc się "brak PESEL"
Rejetrowałem kartę w ich salonie więc ciekawe jak mogli go nie wpisać. Wysłałem mailem ksero dowodu i w 3 h poprawili.
Za to PLAY od 4 dni nie może zabić starego wniosku i nie moge złożyć nowego bo taka PROCEDURA jest

Ania

Data: 2009-09-04 16:06:58
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h7r295$12l$1news.onet.pl...
> [...]

Za to PLAY od 4 dni nie może zabić starego wniosku i nie moge złożyć nowego bo taka PROCEDURA jest

byłem w salonie - informacja jest taka że dalej czekają na odpowiedź z ery :)

Data: 2009-09-04 16:18:28
Autor: J.Kolina
Era oddaje numer
byłem w salonie - informacja jest taka że dalej czekają na odpowiedź z ery :)

Dzwoń do ery bo moim skromnym cos się zacieło

jk

Era oddaje numer