Data: 2009-09-05 22:28:48 | |
Autor: Mariusz | |
Era oddaje numer | |
Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7qu75$e18$1inews.gazeta.pl... taka mała historyjka jak przenoszę numer z ery do play :) Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacz±c mi, że maj± 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że pracuj± do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawd± (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowi±zuj±ce przepisy i co widzę: 4. Przeniesienie numeru następuje nie póĽniej niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik nie wskazał we wniosku innego terminu. "Od dnia", a nie "w dniu", zatem je¶li złożyłem wniosek za póĽno (ich zdaniem) w jednym dniu, to mieli jeszcze cały następny na rozpatrzenie wniosku. Nie wiem który z dwóch powodów wybrać pisz±c jutro skargę do UKE, o ile będzie mi się chciało. Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, bo zamknięcie wniosku (co jak już kto¶ napisał jest konieczne, by móc złożyć następny) trwa już kilka dni. Byłem w salonie, dzwoniłem na infolinie, w końcu dzi¶ zadzwonili wła¶nie by zamkn±ć wniosek, ale sprawdzam na stronie Play'a i dalej mi wisi "sprawa otwarta". Z tego wszystkiego nie wiem, czy chce odej¶ć do Play, je¶li taka tam organizacja obsługi. Na t± ostatni± przynajmniej nie można narzekać w Erze. Tam, mówi±c eufemistycznie, kręc±, ale przynajmniej można wszystko załatwić od ręki przez telefon czy w salonie. Salony Play w moim mie¶cie s± tylko na zasadzie dilerki i z tego co zauważyłem nic tam nie można załatwić od ręki. Tam mog± tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo. M. |
|
Data: 2009-09-05 23:21:02 | |
Autor: Flo | |
Era oddaje numer | |
Mariusz pisze:
21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra - głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacząc mi, że mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że pracują do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Głupoty mówili Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę: 4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik nie wskazał we wniosku innego terminu. No i tak jest. Godziny robocze przenoszenia numerów w systemie elektronicznym zostały oznaczone jako pon. – pt. 9.00-19.00. Jeśli wniosek złożono w piątek po godz. 15 to jest on rozpatrywany w poniedziałek do godz. 14 Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, ...... Jak słyszę, że ktoś przechodzi do Play (klienci biznesowi) to im tego nie odradzam (tak ze złośliwości) tylko proponuję aby dowiedzieli się jakie usługi dla biznesu Play oferuje no i krzyżyk na drogę. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-09-07 11:56:29 | |
Autor: Wincynty | |
Era oddaje numer | |
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7uknu$31i$5inews.gazeta.pl... Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacz±c mi, że maj± 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że pracuj± do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. niestety - rozmawiałem z lask± w p4 - i mówiła że to standard - odrzucone s± wszystkie wnioski z ostatniego tygodnia wysłane po 15:00 do ery a oznaczone jako przeniesienie w ci±gu 1 dnia - jedyne co to zaczęli robić przeniesienia z dniem i podaj± datę jak klient przychodzi póĽniej - i powód bzdurny - błędne dane rejestracyjne - więc nie bzdura |
|
Data: 2009-09-07 11:58:29 | |
Autor: Wincynty | |
Era oddaje numer | |
Użytkownik "Mariusz" <mariusz@gugle.com> napisał w wiadomo¶ci news:h7uhpq$9oc$1inews.gazeta.pl... Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, (...) niestety - każdy pocz±tek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł :P |
|
Data: 2009-09-07 06:43:15 | |
Autor: BearBag | |
Era oddaje numer | |
no to ja mam jakies szczescie bo przenioslem od lipca juz 13 numerow, w tym 11 z ery, 1 z orange i 1 z heyah. Wszystkie z ery przeniesione w terminie. Najdluzej ile czekalem to od czwartku do nocy z niedzieli na poniedzialek (ale zaznaczylem we wniosku ze chce przeniesc wlasnie w poniedzialek). Najdluzej czekalem na numer z orange ( nie chcieli go zwolnic przez 6 dni) bez podania przyczyny. Z heyah przenioslem w 24h. |
|