Era oddaje numer

Data: 2009-09-05 22:28:48
Autor: Mariusz
Era oddaje numer

Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7qu75$e18$1inews.gazeta.pl...
taka mała historyjka jak przenoszę numer z ery do play :)

21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan przenie¶ć numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra - głupszego wytłumaczenia znaleĽć nie mogli

Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy", ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciła tłumacz±c mi, że maj± 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a  że pracuj± do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawd± (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowi±zuj±ce przepisy i co widzę:

4. Przeniesienie numeru następuje nie póĽniej niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik nie wskazał we wniosku innego terminu.

"Od dnia", a nie "w dniu", zatem je¶li złożyłem wniosek za póĽno (ich zdaniem) w jednym dniu, to mieli jeszcze cały następny na rozpatrzenie wniosku. Nie wiem który z dwóch powodów wybrać pisz±c jutro skargę do UKE, o ile będzie mi się chciało.

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, bo zamknięcie wniosku (co jak już kto¶ napisał jest konieczne, by móc złożyć następny) trwa już kilka dni. Byłem w salonie, dzwoniłem na infolinie, w końcu dzi¶ zadzwonili wła¶nie by zamkn±ć wniosek, ale sprawdzam na stronie Play'a i dalej mi wisi "sprawa otwarta". Z tego wszystkiego nie wiem, czy chce odej¶ć do Play, je¶li taka tam organizacja obsługi. Na t± ostatni± przynajmniej nie można narzekać w Erze. Tam, mówi±c eufemistycznie, kręc±, ale przynajmniej można wszystko załatwić od ręki przez telefon czy w salonie. Salony Play w moim mie¶cie s± tylko na zasadzie dilerki i z tego co zauważyłem nic tam nie można załatwić od ręki. Tam mog± tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.

M.

Data: 2009-09-05 23:21:02
Autor: Flo
Era oddaje numer
Mariusz pisze:

21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra - głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli

MiaĹ‚em podobnie, a skutek identyczny. Wniosek zĹ‚oĹĽyĹ‚em w "dzieĹ„ roboczy", ale ok. 19:00, teĹĽ z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era to odrzuciĹ‚a tĹ‚umaczÄ…c mi, ĹĽe majÄ… 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a  ĹĽe pracujÄ… do 19:00, to mĂłj wniosek zostaĹ‚ nierozpatrzony i odrzucony.

GĹ‚upoty mĂłwili

Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę:

4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik nie wskazał we wniosku innego terminu.

No i tak jest.
Godziny robocze przenoszenia numerów w systemie elektronicznym zostały oznaczone jako pon. – pt. 9.00-19.00. Jeśli wniosek złożono w piątek po godz. 15 to jest on rozpatrywany w poniedziałek do godz. 14

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, ......

Jak słyszę, że ktoś przechodzi do Play (klienci biznesowi) to im tego nie odradzam (tak ze złośliwości) tylko proponuję aby dowiedzieli się jakie usługi dla biznesu Play oferuje no i krzyżyk na drogę.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-07 11:56:29
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7uknu$31i$5inews.gazeta.pl...
[...]

Głupoty mówili

niestety - rozmawiałem z lask± w p4 - i mówiła że to standard - odrzucone s± wszystkie wnioski z ostatniego tygodnia wysłane po 15:00 do ery a oznaczone jako przeniesienie w ci±gu 1 dnia - jedyne co to zaczęli robić przeniesienia z dniem i podaj± datę jak klient przychodzi póĽniej - i powód bzdurny - błędne dane rejestracyjne - więc nie bzdura

Data: 2009-09-07 11:58:29
Autor: Wincynty
Era oddaje numer

Użytkownik "Mariusz" <mariusz@gugle.com> napisał w wiadomo¶ci news:h7uhpq$9oc$1inews.gazeta.pl...

Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, (...)
 Tam mog± tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.

niestety - każdy pocz±tek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł :P

Data: 2009-09-07 06:43:15
Autor: BearBag
Era oddaje numer

niestety - każdy pocz±tek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak
startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł
:P

no to ja mam jakies szczescie bo przenioslem od lipca juz 13 numerow,
w tym 11 z ery, 1 z orange i 1 z heyah. Wszystkie z ery przeniesione w
terminie. Najdluzej ile czekalem to od czwartku do nocy z niedzieli na
poniedzialek (ale zaznaczylem we wniosku ze chce przeniesc wlasnie w
poniedzialek). Najdluzej czekalem na numer z orange ( nie chcieli go
zwolnic przez 6 dni) bez podania przyczyny. Z heyah przenioslem w 24h.

Era oddaje numer