Era premia

Data: 2010-01-09 15:26:07
Autor: J.F.
Era premia

Nie wiem czy zainteresowani zauwazyli, ale doladowanie 50zl kosztuje
obecnie 1000 pkt Premia. Nie wiem co to za okazja, ale razem z podwojnym doladowaniem .. no
pkp, az sie chce abo przedluzac :-)

J.

Data: 2010-01-10 11:52:04
Autor: Baluu
Era premia
do konca stycznia doladowanie tt 50 zl za punkty ep jest w promocji 1000 punktow.

Era premia