Era premia a rozwi±zanie umowy.

Data: 2009-04-13 20:49:25
Autor: Olo
Era premia a rozwi±zanie umowy.
W³a¶nie powiedzia³em po 6 latach umowy w Erze, ¿e im uprzejmie dziêkujê. Era w zamian za to podziêkowa³a mi blokuj±c czê¶ciowo dostêp do iboa i m.in mo¿liwo¶æ wykorzystania punktów era premia. I tu pytanie: poniewa¿ punktów by³o sporo, czy jest jaka¶ szansa na ich u¿ycie (jak?) i warto siê szarpaæ z nimi, czy olaæ sprawê a era niech siê te punkty wsadzi w wiadome miejsce.....
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-14 08:04:17
Autor: Skorupa
Olo pisze:
[...]

Witam.
Je¶li ju¿ wypowiedzia³e¶ umowê, to raczej w±tpliwe jest, ¿e bêdziesz móg³ wykorzystaæ punkty.

Bior±c sprawê na ch³opski rozum, to trochê tak, jak by¶ sprzeda³ auto z pe³nym bakiem paliwa, klient by nim odjecha³ a ty by¶ nadal chcia³ korzystaæ z paliwa, które zosta³o w baku sprzedanego auta.

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolno¶æ. Po co wam wolno¶æ?
Macie przecie¿ do pracy autobusy

Data: 2009-04-14 12:25:00
Autor: Bebe
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs19ip$skd$2mx1.internetia.pl...
Olo pisze:
[...]

trochê ma³o trafne porównanie

to raczej jakby¶ sprzeda³ auto ale w aucie zapomnia³ portfela - czyj jest portfel??

Data: 2009-04-14 12:33:26
Autor: Liwiusz
Olo pisze:
[...]

   Nie wykorzysta³e¶ minut w abonamencie - minuty przechodz± na kolejne miesi±ce. Rozumiem, ¿e mogê wykorzystaæ owe minuty nawet po rozwi±zaniu umowy?

--
Liwiusz

Data: 2009-04-14 12:36:22
Autor: Bebe
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs1oru$8k0$1news.onet.pl...
Olo pisze:
[...]

ale zauwa¿ delikatn± ró¿nicê - umowa jest wypowiedziana ale jeszcze numer kolega ma aktywny - jakby mia³ minuty niewykorzystane to mimo i¿ wypowiedzia³ umowê to do koñca mo¿liwo¶ci dzwonienia móg³by znich korzystaæ - a tu od razu w momencie z³o¿enia wypowiedzenia obciêli mu dostêp do IBOA - przynajmniej tak to zrozumia³em

Data: 2009-04-14 12:44:01
Autor: Liwiusz
Bebe pisze:

[...]

   Fakt, masz racjê, nie doczyta³em.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-14 13:57:09
Autor: Skorupa
Liwiusz pisze:
Bebe pisze:

  Fakt, masz racjê, nie doczyta³em.

Faktycznie, ja równie¿ le zrozumia³em wypowied¼ i my¶la³em, ¿e umowa ju¿ siê zakoñczy³a.

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-04-15 06:52:08
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs1u8e$le4$1mx1.internetia.pl...
Faktycznie, ja równie¿ le zrozumia³em wypowied¼ i my¶la³em, ¿e umowa ju¿ siê zakoñczy³a.

czy tylko ja zauwazylem, ze Premia to program LOJALNO¦CIOWY????
Rozwi±za³e¶ umowê -- > przestajesz byc klientem lojalnym -- > tracisz prawo do korzystania z benefitów dla klientów lojalnych -- > nie masz dostêpu do programu w którym nagradzani s± klienci za lojalnosc...
to chyba logiczne :-))
pzdr
b.

Data: 2009-04-15 09:43:29
Autor: SDD
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Bartek" <dante@ciach.eranet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49e567f6$0$29451$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Lojalnosc ma tez granice czasowe (jak wszystko na tym swiecie), za dawna lojalnosc tez nalezy sie zalegla premia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-14 08:10:05
Autor: Kenny
[...]

Mo¿na spróbowaæ jeszcze przez teleoperatora.
Co ciekawe, punkty pozostaj± w ich systemie i je¶li kiedy¶ podpiszesz now± umowê, to bêd± dostêpne (tak by³o w moim przypadku).

Kenny

Data: 2009-04-14 09:34:03
Autor: Baluu
Era premia a rozwi±zanie umowy.
Brednie...

Do IBOA nie masz dostêpu poniewaz w systemie oczekuje komenda rozwi±zuj±ca umowê. W danej chwili w systemie moze byc jedna komenda oczekuj±ca. Zadzwon do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie nagrode.

Im wczesniej tym lepiej...

Co do przepadania punktór.

Punkty s± przyznawane za fakture, czyli jesli masz na koncie[przychodzi jeden rachunek wspolny] kilka numerow telefonow i jeden deaktywujesz [rozwiazanie umowy] to punty zostaja na innym numerze [wspolnym koncie].

Ale jesli ten numer jest Twoim jedynym w Erze [na koncie abonenckim do ktorego sa przydzilone punkty] to w momencie kiedy karta sim zostanie wy³±czona punkty zgromadzone s± bezpowrotnie kasowane.

Data: 2009-04-14 09:42:47
Autor: olo
Baluu pisze:

Zadzwon do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie nagrode.

Im wczesniej tym lepiej...

Dziêki za informacje, bêdê próbowa³ siê do niuch dodzwoniæ.
--
Olo

Data: 2009-04-14 16:35:36
Autor: Kenny
[...]

Chyba, ¿e przeniesie numer do Tak-Taka. Zrobi³em tak kiedy¶ i gdy po roku wróci³êm do abonamentu, punkty zosta³y przywrócone.

Kenny

Data: 2009-04-17 00:16:22
Autor: Olo
W dniu 2009-04-14 10:34, Baluu pisze:

Zadzwon do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie nagrode.

Im wczesniej tym lepiej...

Odes³ali mnie na drzewo, to samo by³o w salonie ery.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-17 10:34:43
Autor: Bebe
Era premia a rozwi±zanie umowy.

--
tylko miêczaki jedz± miód, twardziele ¿uj± pszczo³y
U¿ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs8ane$2o0$1inews.gazeta.pl...

a jaki powód??

Data: 2009-04-17 11:30:27
Autor: olo
Bebe pisze:
> a jaki powód??

Umowa w trakcie rozwi±zywania.

--
Olo

Data: 2009-04-17 11:58:25
Autor: Bebe

U¿ytkownik "olo" <jm500@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs9i7k$l4b$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
> a jaki powód??

Umowa w trakcie rozwi±zywania.

takie rzeczy to tylko w erze :)

ja kilka lat temu rezygnowa³em z abo w idei jeszcze - 2 dni przed koñcem umowy przypomnia³em sobie ¿e mam profita - zamówi³em - przys³ali - ale tam siê smsem zamawia³o

Data: 2009-04-17 17:29:56
Autor: Boombastic

Bebe pisze:
> a jaki powód??

Umowa w trakcie rozwi±zywania.

Mo¿e siê mylê, ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa obowi±zuje, albo nie. Jak z³o¿y³e¶ wypowiedzenie to umowa ca³y czas obowi±zuje do konkretnej daty i chc± ciê oszukaæ.

Data: 2009-04-17 23:27:58
Autor: Olo
W dniu 2009-04-17 17:29, Boombastic pisze:

Mo¿e siê mylê, ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa obowi±zuje, albo nie. Jak z³o¿y³e¶ wypowiedzenie to umowa ca³y czas obowi±zuje do konkretnej daty i chc± ciê oszukaæ.

Nawet je¶li tak jest jak piszesz to co mam zrobiæ? Napiszê na nich skargê do rzecznika konsumentów, zanim era odpisze na skargê faktycznie bêdzie ju¿ po zawodach... Jednym s³owem dziady.
Panienka w salonie zaproponowa³a mi wycofanie rozwi±zania umowy a nastêpnie odebranie punktów, tyle ¿e przed³u¿y siê o kolejny miesi±c rozwi±zanie umowy i kolejne kilkadziesi±t z³ociszy w plecy za abonament.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-17 23:29:31
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49e8a080$0$29353$f69f905mamut2.aster.pl...
 ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa obowi±zuje, albo nie. Jak z³o¿y³e¶ wypowiedzenie to umowa ca³y czas obowi±zuje do konkretnej daty i chc± ciê oszukaæ.

moze sie myle, ale czy w jakiejkolwiek umowie abonenckiej jest chociaz jedno slowo o programie lojalnosciowym???
U ktoregokolwiek z operatorow :-)))
hint: pytanie jest czysto retoryczne bo wiem, ze nie ma :-)))
pzdr
b.

Data: 2009-04-17 23:35:25
Autor: Olo
W dniu 2009-04-17 23:29, Bartek pisze:

[...]
Nie wiem czy jest, ale jak sam przyznasz nie jest to uczciwe postêpowanie. Umowa jeszcze obowi±zuje prawie miesi±c, bêdê p³aci³ jeszcze 2 faktury, wiêc jestem nadal ich klientem, tyle ¿e ju¿ na wypowiedzeniu wiêc mnie maj± w ....

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-18 09:00:10
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsasmk$2cv$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie, nie przyznam...
Program lojalnosciowy ma to do siebie, ze sluzy nagradzaniu klientow _lojalnych_.
Rezygnujac z umowy przestales byc klientem lojalnym wiec wypadles z listy osob nagradzanych za lojalnosc.
By korzystac z benefitow programu musisz spelniac okreslone przez opka warunki.
Rozwiazujac umowe straciles prawo korzystania z nieobjetych umowa o ¶wiadczenie us³ug TELEKOMUNIKACYJNYCH benefitow ktore operator przewidzial dla klientow za ich lojalnosc.
Program lojalnosciowy sluzy utrzymaniu klienta a nie pozegnaniu tych ktorym sie odwidzialo korzystanie z uslug...
przeciez to proste jak konstrukcja cepa...
pzdr

Data: 2009-04-18 10:44:10
Autor: Olo
W dniu 2009-04-18 09:00, Bartek pisze:
[...]

Zgadza siê wszystko co napisa³e¶, ale po raz kolejny to powtórzê: zabrali mi to, co wcze¶niej przyznali. W sumie to jak z bankiem zak³adasz lokatê na jaki¶ czas, po up³ywie terminu dostajesz od tego odsetki a Ty zamiast przed³u¿aæ lokatê dalej, likwidujesz j± i wg. tego co robi era - bank powinien Ci zabraæ te odsetki co Ci wcze¶niej przyznali a Ty nie zd±¿y³e¶ ich odebraæ z banku. Przecie¿ sta³e¶ siê nielojalnym klientem.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-18 21:13:17
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsc3sg$ck7$1inews.gazeta.pl...
[...]

odsetki od lokaty sa integralna czescia umowy tak jak swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w ramach umowy z operatorem.
analogia bankowa bylaby inna:  zakladasz lokate, bank dopisuje Ci do niej odsetki zgodnie z umowa. Jednak dodatkowo, za to, ze te pieniadze u nich leza daja Ci ekstrasy do wykorzystania w czasie trwania lokaty. Moze to byc na przyklad 10 pln znizki w najblizszej knajpie za kazdy miesiac trwania lokaty.
po 12 miesiacach mialbys juz 120 pln dostepnego rabatu.
Czy oczekiwalbys,ze mozesz wykorzystac ten rabat po zamknieciu lokaty w ww hipotetycznym banku???
Ja wiem, ze chcialo by sie miec ciastko i zjesc ciastko ale w realnym swiecie to prawie nigdy tak nie dziala. Przy okazji dobrze jest czytac regulaminy uslug/programow/umow ktore sie zawiera - wtedy nie ma takich kwiatkow z cyklu "bo ja nie wiedzialem/niedoczytalem i teraz ten...tutaj wstaw sobie dowolnego operatora/bank/cokolwiek z kim zawarles inkryminowana umowe... jest bandyta/zlodziejem/malym klamczuszkiem bo ja nie przeczytalem i ja nie wiedzialem wiec powinno to dzialac jak to ja sobie wyobrazam a nie tak jak jest w regulaminie/umowie na ktora wyrazilem zgode podpisujac umowe"

ot i tyle..
pzdr
b.

Data: 2009-04-18 18:05:52
Autor: Boombastic
[...]

Po pierwsze to umowa ci±gle trwa, nikt jej nie rozwiaza³. Dopiero po wyga¶niêciu umowy po okresie wypowiedzenia era blokuje dostep do zebranych punktów.
A po drugie przecie¿ punkty zbiera³ jak by³ lojalny. Mo¿e nie dostawaæ nowych, ale zabieranie starych to tylko super reklama dla operatora.
Mo¿e poprosic ich o odpowied¼ na pi¶mie, bo mo¿e gdzie¶ s± zapisy w ich regulaminie dotycz±ce takiej sytuacji?

Data: 2009-04-18 19:18:18
Autor: Olo
W dniu 2009-04-18 18:05, Boombastic pisze:

Mo¿e poprosic ich o odpowied¼ na pi¶mie, bo mo¿e gdzie¶ s± zapisy w ich regulaminie dotycz±ce takiej sytuacji?

He he wysy³anie poczty z iboa te¿ mi zablokowali - próbowa³em do nich napisaæ. Ju¿ postawi³em na nich krzy¿yk.
Sytuacje opisa³em dla innych.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-18 20:25:30
Autor: Boombastic
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsd20g$psm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wys³aæ reklamacjê poleconym.

Data: 2009-04-19 04:49:37
Autor: Jingiel
Era premia a rozwi±zanie umowy.

He he wysy³anie poczty z iboa te¿ mi zablokowali - próbowa³em do nich napisaæ. Ju¿ postawi³em na nich krzy¿yk.
Sytuacje opisa³em dla innych.

Jakiej poczty z iboa? Gdzie masz poczte na iboa? Przeciez normalnie maila piszesz na boa@era.pl i ZAWSZE dostajesz odpowiedz. Nie mozesz maila wyslac chocby outlockiem lub przez www? Nagrody tez mozna zamawiac przez smsy. Mozna tez wziac aparat kogos, kto ma abonament w erzez i za free z nimi pogadac. Mozna zadzwonic ze stacjonarki. Jak widzisz mam sporo mozliwosci.

Jingiel

Data: 2009-04-19 09:30:06
Autor: Olo
W dniu 2009-04-19 04:49, Jingiel pisze:

[...]

Takiej, któr± masz po zalogowaniu do iboa. Po zalogowaniu siê do serwisu masz co¶ takiego jak "kontakt" z Internetowym Biurem Obs³ugi Abonenta - czyli na boa@era.pl. A skoro nie mogê pisaæ tam , to widocznie nie s± zainteresowani korespondencj± ode mnie. :)
Widocznie nie czyta³e¶ wszystkiego, bo jak ju¿ wcze¶niej pisa³em zarówno konsultant jak i salon odsy³a³ na drzewo bo umowa jest w trakcie rozwi±zywania i jest to zablokowane.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-19 11:03:04
Autor: Jingiel
Era premia a rozwi±zanie umowy.

Widocznie nie czyta³e¶ wszystkiego, bo jak ju¿ wcze¶niej pisa³em zarówno konsultant jak i salon odsy³a³ na drzewo bo umowa jest w trakcie rozwi±zywania i jest to zablokowane.

A ty w ogole regulamin czytales? Chyba strony www.era.pl ci nie zablokowali??? Masz regulamin Era Premia, wiec przeczytaj. W momencie jak przystepowales do do tego to akceptowales chyba regulamin. Placisz za swoje gapiostwo. Wystarczylo sobie wczesniej wykorzystac punkty.

Jingiel

Data: 2009-04-18 21:03:33
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49e9fa6f$0$29442$f69f905mamut2.aster.pl...
Po pierwsze to umowa ci±gle trwa, nikt jej nie rozwiaza³

umowa jest w okresie wypowiedzenia.. czyli proces rozwiazywania umowy zostal uruchomiony...

Data: 2009-04-19 12:30:48
Autor: Boombastic
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Bartek" <dante@ciach.eranet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49ea2405$0$29368$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

A mo¿na byæ czê¶ciowo w ci±¿y? A mo¿na mieæ czêsciowo rozwi±zan± umowê?

Data: 2009-04-19 12:34:51
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Boombastic"
A mo¿na byæ czê¶ciowo w ci±¿y? A mo¿na mieæ czêsciowo rozwi±zan± umowê?

a mozna byc czesciowo lojalnym klientem???? to tez dziala zero-jedynkowo... :-)

Data: 2009-04-19 12:53:51
Autor: Boombastic
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Bartek" <dante@ciach.eranet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49eafe4a$0$29386$f69f905mamut2.aster.pl...

U¿ytkownik "Boombastic"
A mo¿na byæ czê¶ciowo w ci±¿y? A mo¿na mieæ czêsciowo rozwi±zan± umowê?

a mozna byc czesciowo lojalnym klientem???? to tez dziala zero-jedynkowo... :-)

Dopóki trwa umowa to jest lojalnym klientem. Niby dlaczego ma mieæ zabrane co¶ co wypracowa³ przez lata? Ja mog³em siê spokojnie logowac do swojego konta w Erze i wykonywaæ rózne operacje pomimo z³ozonego wypowiedzenia umowy.

Data: 2009-04-19 13:00:17
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:49eb02d2$0$29377$f69f905mamut2.aster.pl...

Dopóki trwa umowa to jest lojalnym klientem.

dopoki nie zlozyl wypowiedzenia BYL lojalnym klientem...

Niby dlaczego ma mieæ zabrane co¶ co wypracowa³ przez lata?

bo nie przeczytal regulaminu????

Data: 2009-04-19 13:07:16
Autor: Boombastic
Era premia a rozwi±zanie umowy.
Niby dlaczego ma mieæ zabrane co¶ co wypracowa³ przez lata?

bo nie przeczytal regulaminu????

A mo¿esz wskazaæ ten zapis regulaminu? Bo o to siê rozbija ca³y problem.

Data: 2009-04-19 13:35:02
Autor: Jingiel
Boombastic pisze:
Niby dlaczego ma mieæ zabrane co¶ co wypracowa³ przez lata?

bo nie przeczytal regulaminu????

A mo¿esz wskazaæ ten zapis regulaminu? Bo o to siê rozbija ca³y problem.

A moze byc kilka spraw tutaj
1.2. w terminie uregulowa³ op³aty z faktury za co najmniej 3 ostatnie Cykle Rozliczeniowe;

5. W chwili o¶wiadczenia o rezygnacji z udzia³u w Programie, Operator przerywa naliczanie punktów. Dotychczas zgromadzone punkty, niewykorzystane przez Uczestnika do dnia rezygnacji z udzia³u w Programie, s± anulowane z dniem z³o¿enia o¶wiadczenia o rezygnacji.

Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze przespal.

Jingiel

Data: 2009-04-19 13:39:49
Autor: Jingiel
Era premia a rozwi±zanie umowy.

Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze przespal.

I jeszcze jedno

§ 12
W przypadku anulowania punktów z przyczyn wymienionych w niniejszym regulaminie, Uczestnikowi nie przys³uguje roszczenie o wydanie ekwiwalentu, w tym pieniê¿nego jak równie¿ jakiekolwiek inne roszczenia wobec Operatora

Jingiel

Data: 2009-04-19 13:46:11
Autor: Boombastic
[...]

No i sprawa wyja¶niona. Jedynie trzeba by jeszcze poszukaæ co to znaczy rezygnacja z udzia³u w Programie - czy to jest równowa¿ne ze z³o¿eniem wypowiedzenia umowy o ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych. Jak juz pisa³em wcze¶niej - po z³o¿eniu przeze mnie wniosku o zakoñczeniu trwania umowy z Er± punkty by³y ci±gle widoczne w systemie. Ale by³o to 1,5 roku temu.

Data: 2009-04-19 13:52:46
Autor: Jingiel
[...]

W marcu 2009 bodaj¿e wszed³ nowy regulamin era premia.

Jingiel

Data: 2009-04-19 23:00:42
Autor: Olo
W dniu 2009-04-19 13:35, Jingiel pisze:

A moze byc kilka spraw tutaj
1.2. w terminie uregulowa³ op³aty z faktury za co najmniej 3 ostatnie Cykle Rozliczeniowe;

faktury s± p³acone w terminie - schodz± automatycznie z ROR

[...]

Ale ja przecie¿ nie sk³ada³em o¶wiadczenia o rezygnacji z programu tylko z umowy a ona wyga¶nie dopiero za kilka tygodni.

Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze przespal.

Nie przespa³em tylko uwa¿a³em, ze to co wcze¶niej dosta³em zostanie na koncie. Ok, by by³o je¶li nie naliczali by punktów od daty z³o¿enia wypowiedzenia, ale to co by³o powinno zostaæ na koncie.
Punkty premia mam od wielu lat i za dawnych czasów tak nie by³o. Regulamin czyta³em, choæ muszê przyznaæ, i¿ nie ten co wszed³ od 26.02.2009. Jeszcze jedno nie zmienia siê regu³ w trakcie gry.
Tak na marginesie, w iboa nadal mogê zobaczyæ ile mam tych punktów, tylko nie mogê zamówiæ nagrody.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-04-19 23:41:44
Autor: Jingiel
Era premia a rozwi±zanie umowy.
w iboa nadal mogê zobaczyæ ile mam tych punktów,
tylko nie mogê zamówiæ nagrody.

Dzwoniles do nich? Maila napisales? Co odpowiedzieli?

Jingiel

Data: 2009-04-20 07:32:57
Autor: Bartek
Era premia a rozwi±zanie umowy.

U¿ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsg3de$5ii$3inews.gazeta.pl...
Regulamin czyta³em, choæ muszê przyznaæ, i¿ nie ten co wszed³ od 26.02.2009. Jeszcze jedno nie zmienia siê regu³ w trakcie gry.

oj i znow nie masz racji - regulamin moga sobie zmieniac ile razy chc±. Twoim ¶wietym prawem jest niezaakceptowanie zmian w regulaminie i odst±pienie na tej podstawie od umowy/wyst±pienie z programu. Je¶li nie podj±³es takich kroków to domy¶lnie zaakceptowa³e¶ zmiany.
Normy prawne reguluj±ce stosunki wynikajace z umów s± zapisane w KC lub w³a¶ciwych ustawach a nie w "WydajeMiSieZeTakJestWiecTakNapewnoJest".
Dobrze jest pamietac o tej zasadzie - pozwala to uniknac pozniejszych rozczarowan i nieuprawnionych oskarzen drugiej strony o nieuczciwosc.
pzdr
b.

Era premia a rozwi±zanie umowy.