Data: 2010-02-21 12:33:52 | |
Autor: Adamm | |
Era - przedłużenie umowy | |
Cześć Wszystkim,
Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną jest oferta przedłużeniowa zaprezentowana na stronie internetowej? Dzwoniłem na infolinie i tam mi Pani powiedziała, że niestety aktualnie takiej możliwości nie ma i oferta jest stała. Miała rację, czy też gra na zwłokę i da się jednak coś wynegocjować. Chodzi mi tu o sieć rodzinną, normalnie jest za 15zl w ofercie przedłużeniowej dla abonamentu 30zł - tym abonamentem jestem zainteresowany (Nowa Era 60 - cena za abonament i sieć już po rabatach). Mnie by interesowała cena 5zł taka jak jest w abonamencie za 50zł (Nowa Era 80). Nawet kosztem ilości osób w sieci, ponieważ potrzebuję tylko dwóch dodatkowych numerów. Z góry dzięki za wszelkie informacje. Pozdrawiam, Adam |
|
Data: 2010-02-22 11:30:53 | |
Autor: Czabu | |
Era - przedłużenie umowy | |
Użytkownik "Adamm" <adamdino@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:95859ab7-6add-46d2-a423-2a317d4c3db1z11g2000yqz.googlegroups.com... Cześć Wszystkim, Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną jest oferta przedłużeniowa zaprezentowana na stronie internetowej? <ciach> Miałem podobną sytuację miesiąc temu i nie udało mi się wywalczyć obniżki na dodatkową usługę SR (może słabo negocjuję). Ja chciałem dodatkowo jeszcze wykupić pakiet internetowy za 15zł (do abonamentu za 30zł, czyli płacić 30+15+5zł), ale słyszałem tylko nie. Próbowałem z kilkoma konsultantami i odpowiedź brzmiała zawsze tak samo. Jest to tym dziwniejsze, że w wersji z wymianą telefonu, bez większych problemów zaproponowano mi zniżkę na abo w wysokości 10zł przy NE80 (czyli 60zł zamiast 70zł). Nie rozumiem takiej polityki, ale widocznie im się opłaca... Pozdrawiam Czabu |
|
Data: 2010-02-22 19:31:00 | |
Autor: Borkowski | |
Era - przedłużenie umowy | |
W dniu 10-02-21 21:33, Adamm pisze:
Cześć Wszystkim, Wyślij maila pod boa@era.pl. Tam dają najlepsze oferty przedłużeniowe. |
|
Data: 2010-02-22 19:50:36 | |
Autor: Piotr M | |
Era - przedłużenie umowy | |
Dnia 22-02-2010 o 19:31:00 Borkowski <borkowski2xt@o2.pl> napisał(a):
Wyślij maila pod boa@era.pl. Tam dają najlepsze oferty przedłużeniowe. Dzień dobry, mogę sobie przedłużyć? A dobrze Państwo przedłużacie? Z pewnych źródeł wiem że bardzo dobrze, a niektórzy mówią że najlepiej. Czy to prawda, czy będę stratny jak przedłużę. Bo drudzy mówią że inni lepiej przedłużają. A jak nie przedłużę to dostanę lepszą ofertę przedłużeniową? Czy te przedłużenie to już ostateczne czy da się coś lepiej przedłużyć? A lepiej tu przedłużać czy tam? A maksymalnie ile można najlepiej przedłużyć u was? Bo jak przedłużę to nie chciałbym później się dowiedzieć że mogłem lepiej przedłużyć, a tym bardziej że inni lepiej sobie przedłużyli. To przedłożę te przedłużenie żeby było najlepsze przedłużenie a jeszcze się popytam. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-02-23 10:23:46 | |
Autor: news.icm.edu.pl | |
Era - przedłużenie umowy | |
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> Dzień dobry, mogę sobie przedłużyć? A dobrze Państwo przedłużacie? Z pewnych źródeł wiem że bardzo dobrze, a niektórzy mówią że najlepiej. Czy to prawda, czy będę stratny jak przedłużę. Bo drudzy mówią że inni lepiej przedłużają. A jak nie przedłużę to dostanę lepszą ofertę przedłużeniową? Czy te przedłużenie to już ostateczne czy da się coś lepiej przedłużyć? A lepiej tu przedłużać czy tam? A maksymalnie ile można najlepiej przedłużyć u was? Bo jak przedłużę to nie chciałbym później się dowiedzieć że mogłem lepiej przedłużyć, a tym bardziej że inni lepiej sobie przedłużyli. To przedłożę te przedłużenie żeby było najlepsze przedłużenie a jeszcze się popytam. -- <szczerba> |
|
Data: 2010-02-23 21:08:20 | |
Autor: peter | |
Era - przedłużenie umowy | |
Adamm pisze:
Cześć Wszystkim,wyslij im fax z rezygnacja, wtedy przelaczaja negocjacje do dzialu utrzymania klienta i z nimi sie zupelnie inaczej rozmawia (wyprobowane) -- P |