Era - przedłużenie umowy

Data: 2010-02-22 11:30:53
Autor: Czabu
Era - przedłużenie umowy

Użytkownik "Adamm" <adamdino@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:95859ab7-6add-46d2-a423-2a317d4c3db1z11g2000yqz.googlegroups.com...
Cześć Wszystkim,

Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy
są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną
jest oferta przedłużeniowa zaprezentowana na stronie internetowej?
<ciach>

Miałem podobną sytuację miesiąc temu i nie udało mi się wywalczyć obniżki na dodatkową usługę SR (może słabo negocjuję). Ja chciałem dodatkowo jeszcze wykupić pakiet internetowy za 15zł (do abonamentu za 30zł, czyli płacić 30+15+5zł), ale słyszałem tylko nie. Próbowałem z kilkoma konsultantami i odpowiedź brzmiała zawsze tak samo.
Jest to tym dziwniejsze, że w wersji z wymianą telefonu, bez większych problemów zaproponowano mi zniżkę na abo w wysokości 10zł przy NE80 (czyli 60zł zamiast 70zł). Nie rozumiem takiej polityki, ale widocznie im się opłaca...

Pozdrawiam
Czabu

Era - przedłużenie umowy