Era: przejście Mix -> Nowy TT Fon a zgromadzone minuty...

Data: 2010-02-21 16:22:32
Autor: WinD
Era: przejście Mix -> Nowy TT Fon a zgromadzone minuty...
Witam!
Wkrótce kończy mi się 3-letnia umowa z Erą dotycząca korzystania z systemu Era
Mix. Zadzwonił gostek z BOA i zaproponował przedłużenie umowy na kolejne 2 lub
3 lata, tym razem w ramach Nowego TT Fona. Powiedzmy, że byłym skłonny się
zdecydować, tyle że zapomniałem go zapytać, co stanie się ze zgromadzonymi
przeze mnie minutami (z pakietów *122*1# i za Bonus TT), a mam ich naprawdę
sporo... Jeśli miałyby przepaść, to interes byłby dla mnie nieopłacalny...
Pozdrawiam,

WinD

Data: 2010-02-24 16:45:02
Autor: J.F.
Użytkownik "WinD" <wind87.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlrmk8$ag0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedawno przy przejsciu na [starego] TTfona zostaly minuty/sms z pakietu  *122*1,
minuty ze *122*6, stan zlotowek, bonusa to nie wiem, za to ostro mieszali z terminem waznosci konta.

Jak to zwykle - najlepiej poczytac regulamin, moze jest zapisane.

Natomiast ceny telefonow i uslug takie, ze nie wiem czy to sie oplaca.

J.

Era: przejście Mix -> Nowy TT Fon a zgromadzone minuty...