Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow

Data: 2009-04-06 21:00:27
Autor: Fantom
Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow
Witam
Mam pytanka o strefe swobodnych rozmow. Czyli jak sie jest w jakiejs lokalizacji to sie rozmawia taniej - taki jakby telefon domowy/stacjonarny :
- czy mozna jakos sprawdzic dokad lapie nadajnik do ktorego jestesmy zalogowani podczas wyboru strefy ? Kiedys byly jakies netmonitory - nie wiem czy pokazywaly jakis numer nadjanika czy cos.
- czy mozna zmienic ta strefe czy jak raz sie wybierze to juz na caly okres umowy ?
- kiedy wiadomo, ze sie dzwoni ze strefy ? Musi byc "pikniecie" wczesniej ? A da sie jakos inaczej sprawdzic ?

Fantom

Data: 2009-04-06 22:15:46
Autor: Jacek Sowiński
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości news:grdji7$8lf$1news.mm.pl...
[...]

mam to cudo odpalone w pracy w Dąbiu.
Nie ma zbyt duzej możliwości ingerencji w sprawdzenie nadajników.
Jeśli chcesz sprawdzic zasięg, musisz co jakąś tam odległość sprawdzic czy pluska przed połączeniem.
Plusk jest przed każdym połączeniem, jeśłi jesteś w strefie. U mnie z Dąbia (pomorska) jestem w strefie niemal w całym Dąbiu, az po część Słonecznego (Kerfury i castoramy). U sumie nie sprawdzałem zasięgu w kierunku północy i wschodu, bo żadko dzwonie w aucie. Myśle ze spokojnie 1-1,5km od miejsca zaznaczenia mozna spokojnie gadać. I to jest pewnie zasięg niejednej anteny.

Jacek

Data: 2009-04-06 23:02:20
Autor: SDD
[...]

Przeciez to nei jest tak, ze tylko z jednego nadajnika odbiera.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-07 13:39:57
Autor: tomek

Witam. Zerknij sobie na http://mapa.btsearch.pl/ i sprawdź gdzie są nadajniki wokół Twojej ewentualnej strefy domowej. Pewnie jest tak że ze strefy domowej możesz korzystać jak jesteś w zasięgu nadajnika z którego aktywowałeś strefę a taki nadajnik może siać ze 20km. Tylko jak będziesz bliżej innego silniejszego sygnału to zostaniesz przejęty przez niego. Trudno więc ustalić dokładnie ile wynosi taka strefa. Wydaje mi się że lokalizacja oparta jest na kilku nadajnikach. Testowałem strefę 10km od miejsca aktywacji w pobliżu ( 300 m ) innych btsów Ery i działała strefa domowa ? Strefę można zmienić bodaj za 5 zł. ale chyba tylko w obrębie strefy numeracyjnej ?

Data: 2009-04-07 13:58:36
Autor: SDD

Użytkownik "tomek" <tomek@nie.mam> napisał w wiadomości news:grfe2e$fs5$1news.lublin.pl...

domowa ? Strefę można zmienić bodaj za 5 zł. ale chyba tylko w obrębie strefy numeracyjnej ?

Mozna w obrebie calego kraju.
Zmiana poza obrebem strefy numeracyjnej skutkuje tylko koniecznioscia zmiany numeru bez mozliwosci powrotu do poprzedzniego.
Byc moze regulamin promocji zawiera jednak jakoies dodatkowe obwarowania.

Pozdrawiam
SDD

Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow